Onks joku lukenu Stephen Kingin Carrien? Onks se hyvä kirja? Mun pitäs valita kirja-arvostelun aihe ja aattelin ottaa Carrien...mut jos se on ihan tylsä nii en sit tee siit.
Carrie
6
701
Vastaukset
- capricorn
En oo lukenu sitä, mut oon lukemassa hohtoo nyt (sama kirjailija) ja se vaikuttaa ainaki ihan mielenkiintoselta. Eipä ne Kingin kirjat vissiin hirveen tylsiä oo... Ainaki mitä arvosteluja oon lukenu.
- ....
Eipä tuo minusta mitään suurta kirjallisuutta ole, mutta jos pitää kauhusta ja teini-ikäisten ongelmia kiinnostavina, niin ei kaiketi ole tylsä.
- tosin..
minusta kirja oli lähinnä omituinen silloin kun luin sen esipuberteetissa. Mieleen on kuitenkin jäänyt vahvasti jotain kohtauksia, esim. suihkuhuoneessa tytöt alkavat pommittaa Carrieta tamponeilla tms.
- HyväÄiti
kirja on huonosti ja huolimattomasti kirjoitettu, raskaslukuinen kyhäelmä kingin nuoruusvuosilta. taitaa olla peräti ukon ensimmäinen kirja 70-luvun alusta. elokuvahan on mainio. lue mieluummin kingin pitkä mutta mehevä "hohto". VINKKI: hyppää tylsien kappaleiden yli,mutta lue silti keskittyneesti ja kirjoita koko ajan muistiinpanoja mielestäsi mielenkiintoisista tai oudoista kohdista.
kyllä se siitä!!! älä vaan yritäkään tankata kingin torni-sarjaa,jessus mitä saivartelua se on kirjoitellut happopäissään! - bram stokerin dracula
No eipä se mitään huonoimpia ollut, mitä sen luin tässä joku vuosi sitten. En tosin muista siitä enää paljoa, mutta kuitenkin. Ihan viihdyttävä. Kannatteehan se lukasta läpi, onhan kyseessä kuitenkin eräänlainen klassikko.
olen muistaakseni lukenut carrien ja se on hyvä kirja. tietoja carrien luomiseen vaikuttsneista seikoista saat stephen kingin romaanista "kirjoittamisesta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1477416Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam1815324Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.154474KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa74118Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753884Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,293434Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on122941Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1042837Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,672385Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1042245