Carrie

ReBl

Onks joku lukenu Stephen Kingin Carrien? Onks se hyvä kirja? Mun pitäs valita kirja-arvostelun aihe ja aattelin ottaa Carrien...mut jos se on ihan tylsä nii en sit tee siit.

6

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • capricorn

En oo lukenu sitä, mut oon lukemassa hohtoo nyt (sama kirjailija) ja se vaikuttaa ainaki ihan mielenkiintoselta. Eipä ne Kingin kirjat vissiin hirveen tylsiä oo... Ainaki mitä arvosteluja oon lukenu.

• ....

Eipä tuo minusta mitään suurta kirjallisuutta ole, mutta jos pitää kauhusta ja teini-ikäisten ongelmia kiinnostavina, niin ei kaiketi ole tylsä.

• tosin..

minusta kirja oli lähinnä omituinen silloin kun luin sen esipuberteetissa. Mieleen on kuitenkin jäänyt vahvasti jotain kohtauksia, esim. suihkuhuoneessa tytöt alkavat pommittaa Carrieta tamponeilla tms.

• HyväÄiti

kirja on huonosti ja huolimattomasti kirjoitettu, raskaslukuinen kyhäelmä kingin nuoruusvuosilta. taitaa olla peräti ukon ensimmäinen kirja 70-luvun alusta. elokuvahan on mainio. lue mieluummin kingin pitkä mutta mehevä "hohto". VINKKI: hyppää tylsien kappaleiden yli,mutta lue silti keskittyneesti ja kirjoita koko ajan muistiinpanoja mielestäsi mielenkiintoisista tai oudoista kohdista.
      kyllä se siitä!!! älä vaan yritäkään tankata kingin torni-sarjaa,jessus mitä saivartelua se on kirjoitellut happopäissään!

• bram stokerin dracula

No eipä se mitään huonoimpia ollut, mitä sen luin tässä joku vuosi sitten. En tosin muista siitä enää paljoa, mutta kuitenkin. Ihan viihdyttävä. Kannatteehan se lukasta läpi, onhan kyseessä kuitenkin eräänlainen klassikko.

• olen muistaakseni lukenut carrien ja se on hyvä kirja. tietoja carrien luomiseen vaikuttsneista seikoista saat stephen kingin romaanista "kirjoittamisesta"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      379
      1693
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      84
      1664
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      384
      1632
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      91
      1499
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      48
      1271
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      41
      1168
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      271
      1103
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      164
      952
    9. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      42
      938
    10. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      86
      919
    Aihe