Onks joku lukenu Stephen Kingin Carrien? Onks se hyvä kirja? Mun pitäs valita kirja-arvostelun aihe ja aattelin ottaa Carrien...mut jos se on ihan tylsä nii en sit tee siit.
Carrie
6
695
Vastaukset
- capricorn
En oo lukenu sitä, mut oon lukemassa hohtoo nyt (sama kirjailija) ja se vaikuttaa ainaki ihan mielenkiintoselta. Eipä ne Kingin kirjat vissiin hirveen tylsiä oo... Ainaki mitä arvosteluja oon lukenu.
- ....
Eipä tuo minusta mitään suurta kirjallisuutta ole, mutta jos pitää kauhusta ja teini-ikäisten ongelmia kiinnostavina, niin ei kaiketi ole tylsä.
- tosin..
minusta kirja oli lähinnä omituinen silloin kun luin sen esipuberteetissa. Mieleen on kuitenkin jäänyt vahvasti jotain kohtauksia, esim. suihkuhuoneessa tytöt alkavat pommittaa Carrieta tamponeilla tms.
- HyväÄiti
kirja on huonosti ja huolimattomasti kirjoitettu, raskaslukuinen kyhäelmä kingin nuoruusvuosilta. taitaa olla peräti ukon ensimmäinen kirja 70-luvun alusta. elokuvahan on mainio. lue mieluummin kingin pitkä mutta mehevä "hohto". VINKKI: hyppää tylsien kappaleiden yli,mutta lue silti keskittyneesti ja kirjoita koko ajan muistiinpanoja mielestäsi mielenkiintoisista tai oudoista kohdista.
kyllä se siitä!!! älä vaan yritäkään tankata kingin torni-sarjaa,jessus mitä saivartelua se on kirjoitellut happopäissään! - bram stokerin dracula
No eipä se mitään huonoimpia ollut, mitä sen luin tässä joku vuosi sitten. En tosin muista siitä enää paljoa, mutta kuitenkin. Ihan viihdyttävä. Kannatteehan se lukasta läpi, onhan kyseessä kuitenkin eräänlainen klassikko.
olen muistaakseni lukenut carrien ja se on hyvä kirja. tietoja carrien luomiseen vaikuttsneista seikoista saat stephen kingin romaanista "kirjoittamisesta"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959