olisin kysellyt että onko kellään tietoa magneettirannekkeiden tehosta,ja mikä on sen toimintaperiaate?
Ja mistä saa niitä kunnollisia ettei humpuukkia tulisi ostettua.
magneettirannekkeet
54
2538
Vastaukset
- matskua
Googleen sana "magneettiranneke", niin löytyy sivukaupalla matskua.
- -Jantteri
Magneettiranneke on perinteinen huijausmuoto. On ihan sama, minkä ostat. Kaikilla kivut paranee, karpaasi hiihtää kovaa, lehmät lypsävät ja bensankulutus pienenee.
- Rouva M
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa jne.kaipaan edelleen asiallisia vastauksia.
- metsienmies 51½
Rouva M kirjoitti:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa jne.kaipaan edelleen asiallisia vastauksia.
Siten se takertui kai johonkin risuun tai oksaan. En huomannut mitään vaikutuksia
puoleen tai toiseen. - Rouva M
metsienmies 51½ kirjoitti:
Siten se takertui kai johonkin risuun tai oksaan. En huomannut mitään vaikutuksia
puoleen tai toiseen.heh,
no mitäs varten sä sen alunperin hommasit? - syöpää!
Rouva M kirjoitti:
VIimeisimpien tutkimusten mukaan magneettikentät aiheuttavat syöpää:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1512662
Suosittelen todella harkitsemaan, onko magneettirannekkeiden tms. käyttäminen järkevää... - Rouva M
syöpää! kirjoitti:
VIimeisimpien tutkimusten mukaan magneettikentät aiheuttavat syöpää:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1512662
Suosittelen todella harkitsemaan, onko magneettirannekkeiden tms. käyttäminen järkevää...Nyt taitaa asiantuntijalla olla käsitteet sekaisin,kännykkäsäteily on niinku erijuttu,menehän nyt uudelleen googlettamaan(tsemppiä)
- säteilyä
Rouva M kirjoitti:
Nyt taitaa asiantuntijalla olla käsitteet sekaisin,kännykkäsäteily on niinku erijuttu,menehän nyt uudelleen googlettamaan(tsemppiä)
"kännykkäsäteily on niinku erijuttu"
Tässä kännykkäsäteilystä:
http://www.sahkoailmassa.fi/matkapuhelinteknologia.html - Rouva M
säteilyä kirjoitti:
http://www.sahkoailmassa.fi/matkapuhelinteknologia.htmlOlen samaa mieltä että kännykät aiheuttaa vaikkamitä,eli se on erijuttu kun tämä juttu mistä on puhe.
- Mitä, missä, milloin?
säteilyä kirjoitti:
http://www.sahkoailmassa.fi/matkapuhelinteknologia.htmlTäysin eri juttu kokonaan, kuin viestiketjun aihe, eikä millään tavoin liity aiheeseen.
- tietoa
En tiedä onko tämä ihan samaa asiaa, mutta magneettihoidosta löytyy netistä juttua:
"Tutkimusten tieteellinen näyttö tukee magneettihoidon monia sovellusmahdollisuuksia. Professori Erkki Rauhalan tutkimusten mukaan magneettihoito lisää kudosten hapenottokykyä. Suomessa on tutkittu mm. sädehoidon ja magneettihoidon yhteisvaikutuksia syöpäsoluihin. Magneettihoitoon on suomalaisessa keksinnössä yhdistetty myös ultraviolettilampun läpi johdettua happea."
http://www.lkl.fi/index.php?page=1046- roskaa
Edellinen linkki jälleen kerran osoittaa, miten harhaisia ajatuksia uskomushoitojen kannattajilla on. Lisäksi luonnonlääketieteen keskusliitto on pohjustanut Tiuran tekemään surullisen kuuluisan kyselynsä eduskunnassa uskomushoitojen aseman vahvistamiseksi, jolloin Tiura on joutunut suorastaan naurunalaiseksi. Ei tarvitse kovinkaan pitkään selailla LKL:n sivuja todetakseen kyseessä olevan täysin todellisuudesta irtautuneiden "terapeuttien" lobbaussivuston. Ts. mitään mikä esitetään LKL:n kannanottona, romuttaa uskottavuuden miltä tahansa asialta.
- pikemminkin
roskaa kirjoitti:
Edellinen linkki jälleen kerran osoittaa, miten harhaisia ajatuksia uskomushoitojen kannattajilla on. Lisäksi luonnonlääketieteen keskusliitto on pohjustanut Tiuran tekemään surullisen kuuluisan kyselynsä eduskunnassa uskomushoitojen aseman vahvistamiseksi, jolloin Tiura on joutunut suorastaan naurunalaiseksi. Ei tarvitse kovinkaan pitkään selailla LKL:n sivuja todetakseen kyseessä olevan täysin todellisuudesta irtautuneiden "terapeuttien" lobbaussivuston. Ts. mitään mikä esitetään LKL:n kannanottona, romuttaa uskottavuuden miltä tahansa asialta.
"Lisäksi luonnonlääketieteen keskusliitto on pohjustanut Tiuran tekemään surullisen kuuluisan kyselynsä eduskunnassa uskomushoitojen aseman vahvistamiseksi, jolloin Tiura on joutunut suorastaan naurunalaiseksi."
Tiuran kysely teki hänestä valistuneen terveydenhoidon sankarin:
"Täydentävät ja vaihtoehtoiset hoidot tarjoavat virallisen terveydenhuollon rinnalla yksilölle keinoja ylläpitää ja tukea omaa terveyttä ja parantaa jaksamista. Tällä on merkittävät julkisen terveydenhuollon kustannuksia säästävät vaikutukset, ja näin voidaan myös keventää työmäärää julkisessa terveydenhuollossa.
WHO ja EU ovat suositelleet perinteisiä hoitomuotoja käytettäväksi kansalaisten hyvinvoinnin ylläpitämiseen. Kaikissa muissa Pohjoismaissa on laeilla määritelty täydentävien ja vaihtoehtoisten terapeuttien asema ja useat täydentävät hoitomuodot on hyväksytty korvausjärjestelmien piiriin. Tässä kehityksessä olemme Suomessa auttamattomasti jäljessä. Työ näiden lakien säätämiseksi tulisi aloittaa pikaisesti.
Julkisen terveydenhuollon työ- ja kustannussäästöjen lisäksi täydentävien hoitomuotojen työllistävät vaikutukset ovat kiistattomat. Suomessa työskentelee noin 4 000 koulutettua täydentäviä hoitomuotoja tarjoavaa terapeuttia. He toimivat yksityisyrittäjinä.
Fysioterapeutit ja hierojat on hyväksytty terveydenhuollon ammattihenkilöiksi ja he voivat harjoittaa yritystoimintaansa ilman arvonlisäveroa. On kohtuutonta, että täydentäviä hoitoja tarjoaville ei tätä samaa oikeutta myönnetä."
http://www.eduskunta.fi/faktatmp/utatmp/akxtmp/kk_920_2006_p.shtml
"Ei tarvitse kovinkaan pitkään selailla LKL:n sivuja todetakseen kyseessä olevan täysin todellisuudesta irtautuneiden "terapeuttien" lobbaussivuston. Ts. mitään mikä esitetään LKL:n kannanottona, romuttaa uskottavuuden miltä tahansa asialta."
Päinvastoin, sivut ovat erittäin hyvät ja asialliset:
http://www.lkl.fi/ - hyötynyt
roskaa kirjoitti:
Edellä kirjoittanut osoittautuu täysin tietämättömäksi vouhkaajaksi. Olen saanut valtavasti hyötyä magneeteista ja hankin lähiaikoina lisääkin. Magneetein varustettu tyyny ja magneetein varustettu niska-hartia rentouttaja on seuraavana hankintaohjelmassa.
- Rouva M
hyötynyt kirjoitti:
Edellä kirjoittanut osoittautuu täysin tietämättömäksi vouhkaajaksi. Olen saanut valtavasti hyötyä magneeteista ja hankin lähiaikoina lisääkin. Magneetein varustettu tyyny ja magneetein varustettu niska-hartia rentouttaja on seuraavana hankintaohjelmassa.
noita tietämättömiä vouhkaajia riittää.
Senverran minäkin ymmärrän että kännykkäsäteily on täysin erijuttu kun noissa magneeteissa.
Itse olen tilaamassa magneettirannekkeita ensiviikolla,eräs tuttavani mikä pitää kaikkea huuhaana oli saanut avun hartiakipuihin niillä,vaikka ei todellakaan uskonut asiaan.Millaisia kokemuksia sinulla on magneeteista,miten huomasit tehon ja mitenkä pian? - hyötynyt
Rouva M kirjoitti:
Senverran minäkin ymmärrän että kännykkäsäteily on täysin erijuttu kun noissa magneeteissa.
Itse olen tilaamassa magneettirannekkeita ensiviikolla,eräs tuttavani mikä pitää kaikkea huuhaana oli saanut avun hartiakipuihin niillä,vaikka ei todellakaan uskonut asiaan.Millaisia kokemuksia sinulla on magneeteista,miten huomasit tehon ja mitenkä pian?Miinulla oli keväällä vaikea lonkkatulehdus molemmissa lonkissa. En saanut nukuttua hetkeäkään lonkkakivuilta.
Olin matkoilla, eikä sattunut mukaan edes sitä kevyttä retkimagmeettopatjaa.
Lonkkatulehduksesta oli niin järkyttävät kívut, että oli pakko etsiä matkapaikkakunnalta magneettituotteiden edustaja. Ostin häneltä kengänpohjalliset ja peitteen, joka on magnetisoitu.
Laitoin kengänpohjalliset lonkkien alle nukkumaan käydessä, ja ihme, nukahdinkin, kunnes heräsiin taas kipuun. Huomasin, että unissani olen liikkunut, eikä pohjalliset olleet enää lonkkien alla. Siirsiin pohjalliset lonkkien alle, ja jonkiin aikaa kipua kärsiessä taas nukahdin, kun kipu lientyi.
Aiemmmin olen saanut nopean avun prolaksiini (välilevyn pullistumaan) niitä miinulla on perättäisessä välilevyssä.
Aiemmin ilman magneetteja välilevypullistuman hoito on vieny kk, ennenkuin kipu on laantunut. Sitten kun hankiin magneetit, välilevykipu 4-5 päivässä.
Jos sängyssä ei ole magneettipatjaa viikkoon, paukahtaa taas välilevytyrät vihoittelemaan. Niinpä nyt olen pitänytkin itsestään selvyytenä että se on aina sängyssä. Välilevykivut ovat jättäneet tyystin rauhaan, eivät ole uhitelleet magneettipatjan ollessa käytössä.
Ennen magneetteja me kiusasivat 4 vuotta, ja vuodessa 3-4 kertaa sairaslomia. Magneettipatjan ollessa käytössä ei yhtään sairaslomaa, kun välilevyvaivat ovat jättäneet rauhaan.
Lonkkatulehduksissa laitan magneettipohjalliset toimistotuolille, ja kipu laantuu siihen muutamassa päivässä.
Magneettirannekkeenkin ostaisin, vaan ovat niin pieniä, ettei mahdu mun ranteeseen. - hyötynyt
Rouva M kirjoitti:
Itse olen tilaamassa magneettirannekkeita ensiviikolla,eräs tuttavani mikä pitää kaikkea huuhaana oli saanut avun hartiakipuihin niillä,vaikka ei todellakaan uskonut asiaan.Millaisia kokemuksia sinulla on magneeteista,miten huomasit tehon ja mitenkä pian?Olin käynyt fysikaalisessa niska-hartiaseudun hirvittävistä kivuista, mutta kivut vain pahenivat. Sain ensin lainaksi niska-hartiakääreen. Pidin sitä kaksi päivää, ja kas, hartiakivut loppuivat. Olin laittanut jo vireille niska-hartiakääretilauksen ja magneettityynytilauksen.
Niskaranka oli edelleen vielä hirvittävän kipea, ettei tiennyt millaista tyynyä kärsisi päänalla pitää.
Kun sain magneettityynyt, muutama vuorokausi meni, niin niskarangasta hävisivät myös kivut. Laitoin tilauksen paksusta magneettipatjasta, joka juuri on tullut.
Aiemmin olkapää vihoitteli, eikä millään lailla hyötynyt fysikaalisesta hoidosta, pikemminkin ärtyi lisää ja oli kipeämpi. Kortisoonipiikkejä oli laitettu vähän väliä, mutta kahta päivää kauemmin ei auttanut.
Sitten kokeeksi hierottiin magneettihierojalla yhtenä iltana. Ihme, seuraavana ja sitä seuraavana yönä ei enää särkenytkään olkapäätä. Samoin kävi puolisolle. Ja ei muuta kuin se magneettihierontalaitekkin tilaukseen. Nyt olkapää on jo niin hyvässä kunnossa että kärsii kylkiasennossakin nukkua olkapään päällä. - Rouva M*
hyötynyt kirjoitti:
Olin käynyt fysikaalisessa niska-hartiaseudun hirvittävistä kivuista, mutta kivut vain pahenivat. Sain ensin lainaksi niska-hartiakääreen. Pidin sitä kaksi päivää, ja kas, hartiakivut loppuivat. Olin laittanut jo vireille niska-hartiakääretilauksen ja magneettityynytilauksen.
Niskaranka oli edelleen vielä hirvittävän kipea, ettei tiennyt millaista tyynyä kärsisi päänalla pitää.
Kun sain magneettityynyt, muutama vuorokausi meni, niin niskarangasta hävisivät myös kivut. Laitoin tilauksen paksusta magneettipatjasta, joka juuri on tullut.
Aiemmin olkapää vihoitteli, eikä millään lailla hyötynyt fysikaalisesta hoidosta, pikemminkin ärtyi lisää ja oli kipeämpi. Kortisoonipiikkejä oli laitettu vähän väliä, mutta kahta päivää kauemmin ei auttanut.
Sitten kokeeksi hierottiin magneettihierojalla yhtenä iltana. Ihme, seuraavana ja sitä seuraavana yönä ei enää särkenytkään olkapäätä. Samoin kävi puolisolle. Ja ei muuta kuin se magneettihierontalaitekkin tilaukseen. Nyt olkapää on jo niin hyvässä kunnossa että kärsii kylkiasennossakin nukkua olkapään päällä.minkä hintaisia suunnilleen on ne tyynyt ja patjat,ja mistä olet tilannut?
Itse olen magneettia käyttänyt n kuukauden ja ainakin energisemmäksi tunnen itseni,en tiedä vaikuttaako se niin..kun aloin käyttämään sitä niin 1-2päivää oli jotenkin "heikko" ja huonohko olo ja ajattelin että tuli ostettua humpuukkia mutta senjälkeen olo muuttui..en tiedä onko muilla vastaavia tuntemuksia. - hyötynyt
Rouva M* kirjoitti:
minkä hintaisia suunnilleen on ne tyynyt ja patjat,ja mistä olet tilannut?
Itse olen magneettia käyttänyt n kuukauden ja ainakin energisemmäksi tunnen itseni,en tiedä vaikuttaako se niin..kun aloin käyttämään sitä niin 1-2päivää oli jotenkin "heikko" ja huonohko olo ja ajattelin että tuli ostettua humpuukkia mutta senjälkeen olo muuttui..en tiedä onko muilla vastaavia tuntemuksia.Tyyny maksoi 183 e, peite 279 e, patja 1300 e, 18 senttii paksu, mutta 5 cm:nen maksoi 550 e. Minä tilasin Nikkeniltä, kun olin jo aiemmin saanut niin hyviä kokemuksia, niin luottamus syntyi sitä kautta.
- täyttä häkää
roskaa kirjoitti:
Surullista nähdä, miten hahaisille käsityksille ihminen on altis ja uskoo kuin "täyttä häkää".
- kirja
Aiheesta löytyy kirjallisuutta:
http://www.fuenteverde.com/kirjatmagnet.html - nettisivut
Asiaa magneettihoidoista:
http://www.oxymagnet.com/index.asp - Joku muukin kelpaa
Taannoin väännettiin kättä uusissa Volvoissa toteutetusta ratkaisusta, jossa akku oli takakontissa ja iso virtajohto moottoriin kulki matkustajan penkin alta. Jotkut hörhöt pelottelivat, että magneettikenttä tekisi kaikenlaisia ongelmia istujan takapuolen seutuun. Unohtivat ketterästi mm. sen, että kyse oli tasavirasta ja samat tuulitakit ostivat magneetti-istuinpäällyksiä samoille penkeille.
Mutta Volvo olisi siis sinunllekin vetovoimainen valinta. Onhan niitä vastaavia ratkaisuja toki muissakin autoissa.- eri asia
Voi sinua ressukkaa. Vai että sähköjohdosta magneettikenttää? Tiedätkö edes mitä on magneetti?
- Rouva M
Aika vähän istun autossa,kesällä ajan moottoripyörällä,mutta toisaalta volvo ois ihan ookoo auto,ainakii farmarimalli.
- Rouva M
heh,luin siis juttusi uudelleen ja pitää sanoa että nyt on asiat ja käsitteet sekaisin :)
- jokumuu
eri asia kirjoitti:
Voi sinua ressukkaa. Vai että sähköjohdosta magneettikenttää? Tiedätkö edes mitä on magneetti?
Onko fysiikan kurssit koulussa käyty, mahdatko itse tietää mitään sähkömagnetismista? Ei oikein tuo vastauksesi siltä kuulosta.
- Rouva M
jokumuu kirjoitti:
Onko fysiikan kurssit koulussa käyty, mahdatko itse tietää mitään sähkömagnetismista? Ei oikein tuo vastauksesi siltä kuulosta.
onko pakko aina kiistellä?ois kiva jutella ihan asiallisesti eikä alkaa kiistämään kun pikkupennut hiekkalaatikolla,vaihda keskustelufoorumia kun/jos et asioista tiedä
- jokumuu
Rouva M kirjoitti:
onko pakko aina kiistellä?ois kiva jutella ihan asiallisesti eikä alkaa kiistämään kun pikkupennut hiekkalaatikolla,vaihda keskustelufoorumia kun/jos et asioista tiedä
pakko kiistellä, mutta pitihän nyt oikaista, kun tuossa joku ressukoitteli Volvo-esimerkin antaneen tyypin fysiikan tietämystä, vaikka vika olikin haukkujan omissa tiedoissa. Ks. esim. nopeasti googleteltu sivu: http://www.tekniikka.info/articles/22277.htm tässä lainaus sieltä: "Sähkö- ja magneetti-ilmiöiden toisistaan riippuvuuden havaitsi Christian Örstedt jo vuonna 1820 todistamalla, että virrallinen johdin muodostaa aina ympärilleen magneettikentän, jonka suuruus ja suunta riippuvat virran suuruudesta ja suunnasta."
- metsienmies 51½
Rouva M kirjoitti:
heh,luin siis juttusi uudelleen ja pitää sanoa että nyt on asiat ja käsitteet sekaisin :)
Tietyst kun mainostaja kehui rannekkeella saatavan hyvii terveysetui.
Vaikka en itte huomannu niit etui, jotai voi auttaakin. Muuten.
Mainiota tosisyksyä Rva M. - Rouva M
Mainiota tosisyksyä Rva M...Jaa-a,tuli mieleen että jos sä olet terve kun pukki niin jos siinä silloin ei ole havaittavia vaikutuksia :)
Ihanaa ja mukavaa syksyä metsienmiehelle myös - Rouva M
jokumuu kirjoitti:
pakko kiistellä, mutta pitihän nyt oikaista, kun tuossa joku ressukoitteli Volvo-esimerkin antaneen tyypin fysiikan tietämystä, vaikka vika olikin haukkujan omissa tiedoissa. Ks. esim. nopeasti googleteltu sivu: http://www.tekniikka.info/articles/22277.htm tässä lainaus sieltä: "Sähkö- ja magneetti-ilmiöiden toisistaan riippuvuuden havaitsi Christian Örstedt jo vuonna 1820 todistamalla, että virrallinen johdin muodostaa aina ympärilleen magneettikentän, jonka suuruus ja suunta riippuvat virran suuruudesta ja suunnasta."
Sun on pakko olla vähintään sähkömies tai sitte toinen vaihtoehto on sähköputkimies.
- voi voi
jokumuu kirjoitti:
Vaan kun ei ole lainkaan sama asia. Tässä magneettirannekkeessa kun ei ole kyse sähkömagnetismista. Onko tosiaan vaikeaa ymmärtää? Valitettavasti tuo "Volvon" synnyttämä sähkömagnetismi on terveydelle haitallista ja herkkien henkilöiden on syytä suojautua siltä.
- villalankaa
Rouva M kirjoitti:
..Jaa-a,tuli mieleen että jos sä olet terve kun pukki niin jos siinä silloin ei ole havaittavia vaikutuksia :)
Ihanaa ja mukavaa syksyä metsienmiehelle myösranteeseen sidottuna parantamaan vaivoja. Ei maksa paljon, joten kokeilkaa ihmeessä. Ihan totta! Raavaat miehetkin sitoivat villalankaa ranteeseensa!
Terveisin
"Villalankaliikkeen omistaja"! - Jotta viisastuisimme
voi voi kirjoitti:
Vaan kun ei ole lainkaan sama asia. Tässä magneettirannekkeessa kun ei ole kyse sähkömagnetismista. Onko tosiaan vaikeaa ymmärtää? Valitettavasti tuo "Volvon" synnyttämä sähkömagnetismi on terveydelle haitallista ja herkkien henkilöiden on syytä suojautua siltä.
Mitä eroa on magnetismilla ja sähkömagnetismilla? Nimenomaan sille vastaanottavalle puolelle.
- Rouva M
villalankaa kirjoitti:
ranteeseen sidottuna parantamaan vaivoja. Ei maksa paljon, joten kokeilkaa ihmeessä. Ihan totta! Raavaat miehetkin sitoivat villalankaa ranteeseensa!
Terveisin
"Villalankaliikkeen omistaja"!kai nyt joku raja on tuolla humpuukillakin,mut mä tilaan pari kiloo sitä villalankaa.tietenkin joku takuu oltava että se toimii.
- on ominaisuus
villalankaa kirjoitti:
ranteeseen sidottuna parantamaan vaivoja. Ei maksa paljon, joten kokeilkaa ihmeessä. Ihan totta! Raavaat miehetkin sitoivat villalankaa ranteeseensa!
Terveisin
"Villalankaliikkeen omistaja"!Kyllä joillain villatyypeillä on kipuja lievittävä ominaisuus. Nykyvillalangat eivät oikein tahdo käydä siihen, kun ne ovat niin monen prosessin läpikäyneet ja niistä on helposti kadonnut se bioenergisyys.
Mulla se ei toimi, olen pitänyt villarannekkeita, jotka joillain toimii, mutta mulla ei. Se on siis yksilöllinen ominaisuus, kelle tehoaa kelle ei. - voi voi
voi voi kirjoitti:
"Vaan kun ei ole lainkaan sama asia. Tässä magneettirannekkeessa kun ei ole kyse sähkömagnetismista."
Asia on sillä lailla, että mitään muuta magnetismia ei olekaan kuin sähkömagnetismi.
Magnetismi on sitä, että liikkuva sähkövaraus synnyttää ympärilleen magneettikentän. Sen se tekee aina kun se liikkuu eikä ole mitään väliä missä se liikkuu ja millä lailla se on liikkeeseen saatu. Itse asiassa elektronit ovat aina liikkeessä, nehän kiertävät kaikissa aineissa atomien ytimiä. Yleensä nuo kiertoradat ovat milloin mitenkin päin niin että aineesta ulospäin havaittavaa nettovaikutusta ei ole. Nettovaikutuksen saa aikaan esimerkiksi näillä kahdella lailla:
- Pakotetaan elektronit liikkumaan sähköä johtavassa aineessa. Silloin johtimen ympärillä on havaittavissa oleva magneettikenttä. Tämä on se Volvon penkkitapaus. Kaikki sähkömoottorit myös hyödyntävät tätä periaatetta.
- Valitaan aine, jossa on sen laatuinen kiderakenne, että siihen muodostuu alueita, joissa atomit ovat lukkiutuneina saman suuntaisiksi. Ja sitten pakotetaan tuo lukkiutumisen suunta hetkellisellä voimakkaalla magneettikentällä (saadaan aikaan edellisen kohdan konstilla) niin, että yhteen suuntaan lukkiutuneita atomeja on enemmän kuin muita. Sen jälkeen, vaikka tuo hetkellinen kenttä on poistunut, aine on ulospäin magneettista koska enemmistö elektroneja kiertää samaan suuntaan.
Magneettirannekkeessa on siis nimen omaan kyse sähkömagnetismista. Magneettikentän tuottavat atomiytimiä kiertävät elektronit. - Japanissa testattu
Rouva M kirjoitti:
kai nyt joku raja on tuolla humpuukillakin,mut mä tilaan pari kiloo sitä villalankaa.tietenkin joku takuu oltava että se toimii.
"tietenkin joku takuu oltava että se toimii."
Yhtä magneettiranneketta markkinoitiin aikanaan maininnalla "Japanin terveysministeriön hyväksymä". Terveysministeriön paikalla saattoi kyllä olla jokin muu viralliselta kuulostavan instanssin nimi, en muista tarkkaan. Se kuitenkin oli jutun juoni, että joku oli selvittänyt asiaa ja havainnut että Japanissa ei sen nimistä ole olemassakaan. - Rouva M
Japanissa testattu kirjoitti:
"tietenkin joku takuu oltava että se toimii."
Yhtä magneettiranneketta markkinoitiin aikanaan maininnalla "Japanin terveysministeriön hyväksymä". Terveysministeriön paikalla saattoi kyllä olla jokin muu viralliselta kuulostavan instanssin nimi, en muista tarkkaan. Se kuitenkin oli jutun juoni, että joku oli selvittänyt asiaa ja havainnut että Japanissa ei sen nimistä ole olemassakaan.Nyt olkaa silmät ja korvat tarkkana lähiviikkoina,mä nimittäin tilasin semmosen korun ja annan teille puolueetonta tietoa siitä että toimiiko ja miten toimii,on nimittäin olkapää pipi(ja pää kanssa)
- Rouva M
on ominaisuus kirjoitti:
Kyllä joillain villatyypeillä on kipuja lievittävä ominaisuus. Nykyvillalangat eivät oikein tahdo käydä siihen, kun ne ovat niin monen prosessin läpikäyneet ja niistä on helposti kadonnut se bioenergisyys.
Mulla se ei toimi, olen pitänyt villarannekkeita, jotka joillain toimii, mutta mulla ei. Se on siis yksilöllinen ominaisuus, kelle tehoaa kelle ei.nimenomaan niin,ja ne villat kun on värjätty ja ties mitä,mutta muuten kyllä luonnonkuituja kannattaa suosia,mä nimittäin ostin silkkiset pitkikset eikä kutkuta jalkoja,eikä hiosta ja on tosihyvät,mutta katson aina että ne on mahdollisimman luonnonvärisiä ettei oo esim mustiksi värjättyjä.
- n. 80 %
Mainiota tosisyksyä Rva M.Kaksoissokkotutkimuksissa magneeteista hyötyi n. 80 % ihmisitä. Toisissa vaivoissa enemmän kuin 80 % ja toisissa vaivoissa vähän auki 80 %.
Saattoi tietysti olla, että Sinä kuuluis siihen 20 % johon mangeetit eivät vaikuta. - Kajaanin-neuvoja
voi voi kirjoitti:
"Vaan kun ei ole lainkaan sama asia. Tässä magneettirannekkeessa kun ei ole kyse sähkömagnetismista."
Asia on sillä lailla, että mitään muuta magnetismia ei olekaan kuin sähkömagnetismi.
Magnetismi on sitä, että liikkuva sähkövaraus synnyttää ympärilleen magneettikentän. Sen se tekee aina kun se liikkuu eikä ole mitään väliä missä se liikkuu ja millä lailla se on liikkeeseen saatu. Itse asiassa elektronit ovat aina liikkeessä, nehän kiertävät kaikissa aineissa atomien ytimiä. Yleensä nuo kiertoradat ovat milloin mitenkin päin niin että aineesta ulospäin havaittavaa nettovaikutusta ei ole. Nettovaikutuksen saa aikaan esimerkiksi näillä kahdella lailla:
- Pakotetaan elektronit liikkumaan sähköä johtavassa aineessa. Silloin johtimen ympärillä on havaittavissa oleva magneettikenttä. Tämä on se Volvon penkkitapaus. Kaikki sähkömoottorit myös hyödyntävät tätä periaatetta.
- Valitaan aine, jossa on sen laatuinen kiderakenne, että siihen muodostuu alueita, joissa atomit ovat lukkiutuneina saman suuntaisiksi. Ja sitten pakotetaan tuo lukkiutumisen suunta hetkellisellä voimakkaalla magneettikentällä (saadaan aikaan edellisen kohdan konstilla) niin, että yhteen suuntaan lukkiutuneita atomeja on enemmän kuin muita. Sen jälkeen, vaikka tuo hetkellinen kenttä on poistunut, aine on ulospäin magneettista koska enemmistö elektroneja kiertää samaan suuntaan.
Magneettirannekkeessa on siis nimen omaan kyse sähkömagnetismista. Magneettikentän tuottavat atomiytimiä kiertävät elektronit.Olet idiootti, joka ei tiedä edes sähköopin alkeita, jote älä yritä jakaa tyhmyyttäsi !
Sun täytyy olla skeponen, sillä kukaan muu ei voi olla noin tyhmä. - villalanka
Rouva M kirjoitti:
kai nyt joku raja on tuolla humpuukillakin,mut mä tilaan pari kiloo sitä villalankaa.tietenkin joku takuu oltava että se toimii.
Oot täys idiootti!
Tottakai villalanka toimii, siitä on satojen vuosien kokemukset ja takuut,
- hiptitan
Tässä yksi vaihtoehto, eli jos haluaa lisäksi tyylikään ja laadukkaan korun. Toki myös sporttista valikoimaa löytyy. www.hiptitan.fi
- Jake272
Tulta ostin ja olen ollut tyytyväinen.
http://rbshop.mycashflow.fi/- Vituttaako?
Olet tukenut juuri huijareita?
- epätoivoa
Olet googlettanut eri keskustelupalstoilta useita vuosia vanhoja magneettirannekekeskusteluja ja postannut niiden perään nuhjuisen verkkokaupan mainoksia. Olisiko sittenkin niin, että et ostanut vaan yrität epätoivoisesti saada myytyä?
- hail
Vituttaako? kirjoitti:
Olet tukenut juuri huijareita?
Sinä taas olet juuri tukenut natsea!
Wituttaako ja panettaako!
- kiitollinen
Minulla on ollut magneettiranneke n 10 v. Olen 83 vuotias kirjanpitäjä, yrittäjä, jolla alkoi särky vasemman kaden peukalon nivelissä. Tämän rannekkeen avulla on kipu pysynyt aisoissa. Eihän nivelien kulumat ole uusiutuneet, mutta kivun tuo ranneke poistaa, jos vain pidän sitä jatkubasti. Ja kyllä muistan laittaa sen takaisin, kun särky palaa tuota pikaa. 1-2 vrk kuluttua. 63 vuotta olen ammattiani harjoittanut ja voin edelleen tehdä magneettikoruni ansiosta. Että ei siis perustu uskomuksiin.
- hillomunkkiluostari
Pohdi kuitenkin sitä, olisiko kipu pysynyt poissa, jos olisit pitänyt samanlaista ranneketta, mutta ilman magneetteja. Magneettien tilalla olisi voinut olla vaikka messinginpaloja, jotta ranneke olisi ollut tarkalleen samanpainoinen kuin magneettiranneke. Voihan olla, että pelkkä ranneke olisi (painollaan? hierovalla vaikutuksellaan?) auttanut.
Ei magnetismin vaikutus elimistöön silti mahdotonta ole. - kajaanin-opastaja
Pysy sää hillomunkki vaan siellä hilloluostarissa, äläkä jakaa tyhmyyttäsi palstalle, ku et nitään tiedä.
- paperiarkkitehti
Voitko täsmentää, mikä koejärjestelyssäni oli virheellistä? Otetaan 202 rannevaivaista ihmistä, puolelle magneettiranneke ja toiselle puolelle diamagneettinen plasebomessinkiranneke. Ei kerrota kumpi on kumpi (1. sokko) potilaille, eikä jakajille (2. sokko). Sitten tutkitaan ristikorrelaatiolla ja khi-toiseen jakaumalla tuloksia.
- Hillomunkkimestari
Hillomunkkisi olivat vanhoja, joten koe meni pieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865