Eli lähinnä kumpaa valuuttaa kannattaa viedä, Euroja vai US Dollareita? Onko yhtä helppoja vaihtaa ja saako molemmista kunnon kurssin?
Kuinka hyvin löytyy ATM automaatteja joista voi nostaa rahaa Visalla? Manilassa varmaan paljon mutta miten esim. Sabang, Cebu, Boracay jne.
Tuleeko edullisemmaksi vaihtaa rahaa vai nostaa automaatista Visalla tai Master Cardilla?
matkavaluuttaa
mitä mukaan
1
702
Vastaukset
- Steffo
Eurot ja Dollarit käyvät hyvin vaihtoon Philillä. Koskapa Euro on nyt niin vahvoilla niin kannattanee ottaa sitä mukaan. Sabangissa ei jostain kumman syystä ole ATM:miä, mutta Cebussa kyllä löytyy. Tosin voi Manillassa ja Cebussa joutua kiertelemään muutamia automaatteja ennenkuin löytää toimivan. Mastercard tai Visa, sama se. Kannattavuus riippuu emäpankin maksuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023