Näyttää siltä ettei meidän kekrijuhlastamme tule mitään osallistujien vähyyden vuoksi. Nyt on siis viimeinen tilaisuus ilmoittautua, jotta näkisin olisiko pienintäkään mahdollisuutta aikaansaada kunnon kekri samanhenkisessä seurassa.
kekristä
10
488
Vastaukset
- Heikki J. Patrikainen
Jos olisi Helsingissä niin olisi aika helppo osallistua, paitsi sitten tietysti turkulaisten ja kaikkien muiden... Ja toisaalta kotopuolessakin olisi kuulemma hyvä käydä samana ajankohtana, ja jotain opiskelijatoimintaakin saattaisi olla...
Mutta mielestäni on ehdottomasti hyvä ajatus ainakin yrittää järjestää tälläisiä juhlia/tapaamisia vuoden mittaan. Ehkä jollain toisella kerralla onnistaa paremmin.
Heikki- Aries
Kaikenkaikkiaan tulijoita olisi nyt nuo kymmenen mitä lukua olen pitänyt vähimmäismääränä jottei osallistumismaksu nousisi liian korkeaksi, eli kekri/halloween taitaa onnistua.
On kuitenkin epävarmaa jos ilmoittautuneita on juuri se määrä mitä odotetaan tulevaksi. Aina joku saattaa sittenkin jäädä tulematta. Olisi siis hyvä, jos saisimme houkuteltua vielä ainakin pari kolme mukaan varmuuden vuoksi.
Mikäli kokoonnumme Turussa, oletko sinä Heikki varma tulija? - Heikki J. Patrikainen
Aries kirjoitti:
Kaikenkaikkiaan tulijoita olisi nyt nuo kymmenen mitä lukua olen pitänyt vähimmäismääränä jottei osallistumismaksu nousisi liian korkeaksi, eli kekri/halloween taitaa onnistua.
On kuitenkin epävarmaa jos ilmoittautuneita on juuri se määrä mitä odotetaan tulevaksi. Aina joku saattaa sittenkin jäädä tulematta. Olisi siis hyvä, jos saisimme houkuteltua vielä ainakin pari kolme mukaan varmuuden vuoksi.
Mikäli kokoonnumme Turussa, oletko sinä Heikki varma tulija?No, mulla on nyt ollut flunssa viime viikon tiistaista saakka, en tiedä millon paranee. Miten sitä yöpymistä on ajateltu?
Heikki - Aries
Heikki J. Patrikainen kirjoitti:
No, mulla on nyt ollut flunssa viime viikon tiistaista saakka, en tiedä millon paranee. Miten sitä yöpymistä on ajateltu?
HeikkiKäyhän katsomassa!
- tyhmeliini
Aries kirjoitti:
Mikäli kokoonnumme Turussa, oletko sinä Heikki varma tulija?kertokaa nyt tällä uteliaalle tollolle, mikä on kekri?
- Aries
Kekrijuttuja ei pitänyt sekoittaa roolileikkeihin, mutta kun nyt kerran ihan asiaakin puhut, niin jatketaan tästä.
Olisi todellakin aika niiden ilmoittautua jotka varmasti olisivat tulossa Turkuun kekriä/halloweenia juhlimaan, jotta voin sitten tiedustella sopivaa saunarakennusta viettopaikaksi.
t. Se oikea- menthe
ja mieheni ja ehkäpä Marlukki...
- Polgara
No liityin eilen joukkoon mukaan ja huomasin että tuo juttu on edelleen hiukan auki joten otin vapauden sekaantua siihen. Nyt ainakin luulisi jengin tajuavan ilmoittautua. Itse en pääse mutta ehkä seuraavaan juhlaan. :D
Pol
- ogelilainen
Itselläni se viikonloppu on edelleen vapaana.
- menthe
Meidän autoon mahtuu yksi iso tai kaksi pientä immeistä mukaan kekrin viettoon mukaan pk-seudulta? (Marluk, varmaan tulet meidän kyydillä jos tuut?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003685321- 182319
- 1982171
- 1071516
- 821458
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601023- 741022
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126905Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796