Vanhuus tuo viisautta

Se on taas todistettu.
Ministeri Iiro Viinanen sanoo, että on aivan väärin, että suuri osa suurituloisista maksaa veroa alle 30%, kun tavalliset palkannauttijat ja monet eläkeläisetkin maksavat tuloistaan paljon enemmän veroa.

13

720

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viinanen

      Joutunut tosiaisoiden eteen, kun on itse eläkkeellä!

    • Seniorivetus

      On oikein, että ihmiset sijoittvat osan varoistaan
      osakkeisiin.Ja yhtä oikein,että he saavat siitä
      osingon muodossa korvauksen.Mutta tämä pääomatulo
      ei ole täysin verrattavissa palkkatuloon verotuksen
      kannalta,koska sijoittaminen sisältää aina riskin,
      mikä on varsinkin viime viikkoina tullut selvästi
      esiin. Jos korotamme pääomatulojen verotusta, niin
      sitä seuraa ilman muuta sijoituksien väheneminen ja
      sehän ei ole kenenkään etu.

      • Juristit aloittivat veronkierron perustamalla yrityksiä, joiden optioilla maksavat palkkansa.
        Nyt ei saada terveyskeskuksiin lääkäreitä, koska he saavat pienemmän verotuksen kautta parempaa tuloa yksityisiltä lääkäriasemilta.
        Meneekö oikein?


    • Kitsainen

      Nyt vaan on pulma, mihin ÅQ-pankkiin siirtäisi tuottaville tileille vai ihan vaan Ässä-sellaiseen vai siirtäisikö nuorisolle. Itselläni on jo ihan hyvin. Ikääkään ei ole liiemmälti jäljellä. Jälkipolville haluaisin jättää. Keisari vie kuitenkin, minkä vie ja on aina vienyt.
      Juristit ovat koulunsa käyneet omaisuuden kasvattamiseen. Liikkuvat vesillä neljänlaisella, maanteillä viidenlaisella, hevoskilpailuissa kahdenlaisella ja lenkkipolulla kelvollisissa kuteissa.

    • korvat hörössä

      kokoomuksen ministerit ja vaaliehdokkaat moista kommentoida? Odotetaan.

    • viittaan tuohon kirjoitukseeni alempana olevaan kyselyyn.
      Onko viisaampaa kuin mies!

      • Yllä vastaus

        "sus"in kysymykseen.


      • kysytäänkin?

        Miestä viisaampaa ei ole, ei tule, piste.


      • Yllä vastaus kirjoitti:

        "sus"in kysymykseen.

        susmorsiamella paha olla?


    • Maalaismies*

      Nuorena ei tiedä mitä totuus on, vaikka yrittäisi. Sitten kun tulee vanhaksi, tietää, mutta silmäätekevät eivät kuuntele, koska ovat nuoria ja luulevat tietävänsä.

      • että joitakin asioita ei näköjään voida opettaa.
        Ne vaan täytyy oppia kantapäänkautta.


      • Lapapossu
        Jopel kirjoitti:

        että joitakin asioita ei näköjään voida opettaa.
        Ne vaan täytyy oppia kantapäänkautta.

        Viime erehdyskin olisi ollut opettavainen jo. En usko, että Viinanen kärsii rahapulaa, oisko muuten vaan valaistunut?

        Söhläämistä se on näköjään kaikilla.

        Nyt sosialisoidaan rikkaille, köyhillä on markkinatalous ja kapitalismi.

        Mites tässä näin kävi?


    • eläk*

      Nytkö! kolahti Viinaseen kun on eläkeläinen.
      Eipä enenpää! Varmaan muistamme Viinasen kauden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe