ei mitään. Seiskakymppisten palstaa vilkaillessani nyt aamul tuli silmään aloitus jos vakikirjoittaja halus tietää millasii muut vakkarikirjoittajat oikeesti ovat. sai arvuutel ja kertoo mitä halus tietty.Siis tosi kivaa et ainaski monet jotka kirjottaa säilyttää uteliaisuutensa siihen mitä toinen oikeesti aattelee ja millane se on. Mua piristi hirveesti toi niitten uteliaisuus ja tavallaan se "turhamaisuus" joka ihmisessä säilyy läpi elämän. Aina on kiva jos tulee nähdyks ja kuulluks ja väliin saa vahvistust omil ajatuksillee. Ja ne kirjotti toisistaa ne arviot huumoril höystettyin mut silti ilma toise loukkaamist. Eli ehkä vanhempan osataan ol jo hienotunteisempii. Näin aattelisi.
ikä ei muuta
11
355
Vastaukset
- et ei jumiudu
kun monella on kroppakin jo siinä pisteessä ettei niin jaksa liikuskella ja varatkin vähissä, tää netti palstoineen antaa tilaa ajatuksille ja niiden jakamiselle, hyvä lisä arkeen!
- ja reippaita
sekä huumorintajuisia ihmisiä on runsaasti vanhempien ikäluokkien ihmisissä.
Minä tunnen paljon tosi kivoja seitsemän- kahdeksankymppisiä, eivät ole mitään narisijoita. - livenä
ei sitä toista heti tiedä mikä se on!
Moni ihminen on korrekti edessäpäin ja kun toinen on muualla, korrektisuus häipyy sen sileän tien ja silloin paljastuu luonne, muille ! Ihminen pysyy samana, vaikka ikää karttuu, niin se sama pikku tyttö tai pikkanen poika siellä sielussa on. Edelleen.
- viestisi lopussa
kantasi pyörsit, ikä kyllä muuttaa jotakin. Monet ainakin oppivat ottamaan asiat pikkuisen rennommin vanhemmalla iällä. Tähän aikaan, viidenkympin kahta puolta, ihminen on tiukkapipoisimmillaan.
- ihan totta
siis en minä vaan noi muut
- ole tiukkapipo,
ihan totta kirjoitti:
siis en minä vaan noi muut
mutta monta on tälläkin palstalla:)
- voitais saada
ole tiukkapipo, kirjoitti:
mutta monta on tälläkin palstalla:)
noi tiukkapipot tällä palstalla ojennukseen???
- vaan ei jaks
voitais saada kirjoitti:
noi tiukkapipot tällä palstalla ojennukseen???
ruvet joka ärhäkkään kommentin perään laittaan et" älä ny, kui sää ny tolleen"." Ei täs kato ny kukaa mitään pahaa sillee meinannu, lopet ny toi tollane". Joo, huomaan jo ettei jaksais. Mut vois se joltain viedä sen pahimma kiuku pois.
- kirjoittaa,
vaan ei jaks kirjoitti:
ruvet joka ärhäkkään kommentin perään laittaan et" älä ny, kui sää ny tolleen"." Ei täs kato ny kukaa mitään pahaa sillee meinannu, lopet ny toi tollane". Joo, huomaan jo ettei jaksais. Mut vois se joltain viedä sen pahimma kiuku pois.
että ai kun sä olet viisas ihminen, en mä osannu tol taval ees aatella, kyl sää olet viksu!
Kelpaiskohan tuollainen teksti turkulaiselle, että meniköhän läheskään oikein?
Kysyy epätietoinen kissaihminen?
- kroppa vanhenee
Kroppa vanhenee, kivut tekee temppuja mielelle - tulee vaikka ärtyisäksi - mutta mieli saattaa jopa nuorentua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227