Mitä vaippoja suosittelette 15vuotiaalle pojalle yö käyttöön?
15vuotiaalle vaipat
3
2000
Vastaukset
- oikeesti.......
oisko kyseessä stressii koulusta tai kiusaamista?(retorinen kysymys) kannattaa hoidattaa kuntoon! itsellä oli ala asteen aina yö kasteluu silloin tällöin, usein ja johtui koulusta ja kun vaihtui ylä asteeksi, kaverit vaihtui ja opettaja, niin kastelukin loppui..
- löytyy
Jos on vaippoja käytettävä, kannattaa katsoa www.metsapolku.com
Sieltä löytyy laaja valikoima. - itsekkin
löytyy kirjoitti:
Jos on vaippoja käytettävä, kannattaa katsoa www.metsapolku.com
Sieltä löytyy laaja valikoima.olin itse samanlainen lopetin iltaisin juomisen se auttoi herään vieläkin yöllä monta kertaa ja käyn kusella. veljeni ja siskoni sairastuivat yli 30-kymppisinä mielen vikaisuuteen.olen ainut täysin työkykyinen ja terve 5-sisaruksesta,vitsi kun vihaan vanhempiani. vaikka isä on kuollut olin lapsista ainut kun kävin katsomassa häntä kuollin vuoteella. välitä lapsestasi kasvata häntä itse älä anna minkään yhteisön tehdä sitä. keskustele hänen kanssan viikon tapahtumista harrasta hänen kanssaan uusia asioita. anna hänelle aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m894474Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013870Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363529- 513210
- 432852
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222402- 232106
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami161781Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725