Sirkuksen vihatuin talli

no frends

Kyllä heikkiä vedetään mäkillä sata nolla retkuun jatkuvasti. Nytkin jotain säädettiin pieleen viimeiseen osioon että renkaat ei toimi ihan niin kuin pitäisi. Ja olihan tuo jo huomattavissa kotisohvalta asti. Auto meni kuin juna ennen viimeistä osiota ja oli koko ajan ihan kärjessä. Mutta eipä taaskaan auto enää kulje kun paalusta ajetaan. Sama kuvio on jo puuduttavaa toistoa tällä kaudella.
Ehkä tuo vielä menisi loton jättipotin voittoon verrattavissa olevan huonon tuurin piikkiin jos alonso ei olisi kokenut viime kaudella mitä koki.
Viime kaudella paskatalli murskasi alonson. Nyt on heikin vuoro.

8

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • häh häh

      eikö se kumminkin olisi ollut tallin etu,jos larenit olis ollu eturivissä.

      tällöin heikki pystyisi jarruttamaan massan menoa,ja eliminoisi sen,että räikkönen ei aja hamiltonin kylkeen,kuten huomenna tulee tekemään.

      mikään rangaistus ei haittaa kimiä,koska kausi hänen osaltaan on paketissa.

      • pelko persiissä

        että räikkösen ainoa tehtävä huomenna on saada hamilton keskeyttämään.


      • kunnon tehtävä
        pelko persiissä kirjoitti:

        että räikkösen ainoa tehtävä huomenna on saada hamilton keskeyttämään.

        Hamilton on ajanut niin sikamaisesti että olisi oikein jos joku työntäisi hänet ulos radalta. Jos ei Kimi niin toivottavasti vaikka Alonso. Eivät vaan taida uskaltaa. Mutta eiköhän tuo Hamilton osaa itsekin munata viimeiset kisat niin kuin viime vuonna.


      • oli sovittu
        kunnon tehtävä kirjoitti:

        Hamilton on ajanut niin sikamaisesti että olisi oikein jos joku työntäisi hänet ulos radalta. Jos ei Kimi niin toivottavasti vaikka Alonso. Eivät vaan taida uskaltaa. Mutta eiköhän tuo Hamilton osaa itsekin munata viimeiset kisat niin kuin viime vuonna.

        etukäteen,että kuka ei voi voittaa mestaruutta viime vuonna.
        johtuen vakoilujupakasta.

        talli ei ottanut hamia sisään,vaikka renkaat oli aivan loppu.
        ajoi kolme kierrosta renkailla,joissa ei olut pintaa ollenkaan.
        silloin kun yritti tulla sisään,ja lipsautti hiekalle,niin talli ei olisi vielä silloinkaan ottanut sisään,mutta hamilton päätti tulla itse.

        VIIMEVUODEN MM OLI ETUKÄTEEN PÄÄTETTY.


      • ASDFGHJ.,'
        oli sovittu kirjoitti:

        etukäteen,että kuka ei voi voittaa mestaruutta viime vuonna.
        johtuen vakoilujupakasta.

        talli ei ottanut hamia sisään,vaikka renkaat oli aivan loppu.
        ajoi kolme kierrosta renkailla,joissa ei olut pintaa ollenkaan.
        silloin kun yritti tulla sisään,ja lipsautti hiekalle,niin talli ei olisi vielä silloinkaan ottanut sisään,mutta hamilton päätti tulla itse.

        VIIMEVUODEN MM OLI ETUKÄTEEN PÄÄTETTY.

        voi mitään päättää "etukäteen". Siinä on liikaa riskitekijöitä - teknisiä vikoja ym. Kyllä hämi pilasi mahkunsa ihan itse kolmessa viimeisessä kisassa. Vika kisa oli vain kirsikka leivoksen päällä. Yksi keskeytys kimiltä noissa 3 viimeisessä kisassa ja hämi olisi ollut camppiooni (tai alonso) vaikka kimi olisi miten ajanut loput gp:t.


      • oi viisas
        ASDFGHJ.,' kirjoitti:

        voi mitään päättää "etukäteen". Siinä on liikaa riskitekijöitä - teknisiä vikoja ym. Kyllä hämi pilasi mahkunsa ihan itse kolmessa viimeisessä kisassa. Vika kisa oli vain kirsikka leivoksen päällä. Yksi keskeytys kimiltä noissa 3 viimeisessä kisassa ja hämi olisi ollut camppiooni (tai alonso) vaikka kimi olisi miten ajanut loput gp:t.

        tietäjä,että miksi larenin sakko puoliintiu känisijän mestaruuden varmistuttua.


      • weberman
        oi viisas kirjoitti:

        tietäjä,että miksi larenin sakko puoliintiu känisijän mestaruuden varmistuttua.

        Suurin syy oli varmasti Mercedeksen jyrkkä kanta olla osallistumatta sen maksamiseen. Kun FIA.ssa havaittiin, ettei kyse ole vedätyksestä, tajusivat, että se vaikuttaa varmasti Mc Larenin auton kehittelyyn ja armahtivat ns. yleisen edun mukaisesti menettämättä silti liikaa kasvojaan mailman silmissä. Näitä ns. 9/11 paranoidioita tulee näemmä vähän joka taholla esiin, eikä niihin tunnu mitkään järkevät perustelut auttaa.


    • luulet

      että joku talli yrittää järjestää niin ettei niitten kuljettajat pärjäis mahdollisimman hyvin.

      Voihan tuo olanii, vuarmuuan juuh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe