pistoolit

metsästys harrastuksena

Minun mielestäni voitas kerätä kaikki tarpeettomat pistoolit pois.Vain tosi pistooli ampumaharrastajat sais pitää aseensa. Siitä pitäis olla näyttö, että käy säännöllisesti radalla.
On henkilöitä, jotka liittyivät johonkin ampumaseuraan yhdeksi vuodeksi saadakseen pistooli luvan.
Tietenkin virka-aseet erikseen.
Hyvin monella on pistooli turhaan esim. loukkupyynnin vuoksi, se on turhaa. Pienoiskivääri paljon parempi.Voit työntää pitkän piipun loukun sisälle.
Joillakin on pistooli, muka ovat teurastajia. Siihen tainnutus laakiin on sitä varten tehty pulttipyssy.
Sitten henkilöt joilla ei ole edes metsästyskorttia, mitä ne aseilla tekee. Tällaisillä henkilöillä kun on vielä rikosrekisterissä pahoinpitely ja uhkailu taustaa.
Henkilö jolla on sakkoja pahoinpitelystä, aseet pois.

7

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaaehtoiseksi

      Minä voin kerätä kaikki tarpeettomat pistoolit ja muutkin aseet talteen. Ilmoittakaa vaan heti jos on tarpeettomia aseita nurkissa pyörimässä. Ilmainen nouto.

    • jossa kahvin ryystäminen

      ja revinnäistyöt rauhoittavat kummasti vähävaraista ja toisten hyvinvoinnista suivaantunutta kiväärimiestä.Toisten synneistä ja vioista jaaritteleminen nostaa ihmeellisesti mielialaa ja saa tuntemaan itsensä hyväksi ja viisaaksi ihmiseksi.

    • tarpeettomia valittajia

      Kun aseharrastaja joka on käynyt läpi koko anomus ruljanssin niin hänellä ei todellakaan ole turhia aseita.Ei ole kun turhia valittajia.

    • metsästys

      voit työntää sen pitkän piipun vaikka hanuriin loukun sijasta ja viimeksi kun tarkastin niin pulttipyssy on tarkoitettu pulttien ja mutterien avaamiseen ja kiinnittämiseen eikä 'tainnutuksiin'. Ja suomen laissa on muitakin käyttötarkoituksia aseille kuin metsästys(kortti).

      • rummuskainen

        Ja sitt on vielä tuo Hilti pyssy.


      • olkoon

        sitten pulttipistooli. Käytetään suurten eläinten tainnuttamiseen. Otsaan tulee sormen mentävä, n. 5 senttiä syvä reikä.1000 kg härkä nukahtaa.


      • teitä
        olkoon kirjoitti:

        sitten pulttipistooli. Käytetään suurten eläinten tainnuttamiseen. Otsaan tulee sormen mentävä, n. 5 senttiä syvä reikä.1000 kg härkä nukahtaa.

        vaivaa olette kaikki pistooleja vastaan, mun mielestä osa ihmisistä pitäis poistaa ei pistoolista vaaraa ole vaan ihmisestä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe