Mä san n.3kk sitte toisen koiran..ja nyt mulla on sen kanssa ongelma!
Se paskaa lattialle aina kun oon koulussa tai jos teen läxyi,ni pian on taas lattialla!!!Menee hermot, ku en ikinä kerkee nähä sitä itse teossa!!
Vinkkejä PLIIS!!!...ei se kyl enään kusexi,mut...!!!
Koira on jo 6kk!!!Ja toinen koirani on pian 2v.(Oli sisäsiisti jo 5½kk!)
Koira paskoo lattialle...
7
605
Vastaukset
- *Kiti*
ilmeisesti koirasi ei ole kokonaisuudessaan oppinut sisäsiisteyden jaloa taitoa jotenska sinun täytyy ahkerasti hipsiä pihalle koiran kanssa...ennen kouluunlähtöä, koulun jälkeen, ja muutenkin ahkerasti, juokseminen ja hyppiminen edistää suolentoimintaa joten voisit ulosmennessä pitää sellasen riehakkaan leikkihetken koiran kanssa ja sitten kävelyttää kunnes koira tekee tarpeensa...jos ei sillä reissulla tule mitään niin sitten kotio ja kohta uudestaan...ja tarkastapas mitä syötät koirallesi, onko ruoka jokseenkin sopimatonta koirasi mahalle
mutta älä rankaise koiraa jos näet sen itseteossa äläkä vaikka et näkisikään, vaan kun koira alkaa kykkiä ja huomaat sen niin kiikuta koiruus heti pihalle...älä rankaise
asia vaan tarvitsee suurempaa panostusta sinulta itseltäsi...- iiris:)
*Kiti* vei sanat suustani.
Ruokakaupan koiranruuat on yleensä sellaista "tyhjää" ruokaa josta tulee enemmän tavaraa ulos kuin menee sisälle.
Joka kerta kun pentusi tekee asiat ulos kehu sitä aivan ylenpalttisesti, ehkä voit palkita sen pienellä namilla, niin koira tajuaa pian mihin kakit kuuluu tehdä. =)
- jj69
koska olet niin paljon poissa.
joku viemään sitä paljon ulos ja tappamaan aikaa sen kanssa johonkin niin jo loppuu paskominen lattioille. (ei se sitä silti niin 'tahallaan' tee, ei koira vaan tajuu kun se jätetään yksin kotiin).
Ja on mullakin kokemusta. - minä
kehottaisin käyttämään ahkerasti ulkona!!!
- Rebekka
Älä missään nimessä rankaise koiraa, vaikka saisitkin sen itseteossa kiinni sisälle paskomisesta. Koirasi on vielä nuori, oma koirani teki välillä sisälle vielä vuoden ikäisenäkin ... kaikki koirat ovat yksilöitä, kyllä ne ajallaan sisäsiisteyden oppii. Jos rankaiset koiraa, se voi pian oppia pelkäämään paskomista ja tekeekin seuraavalla kerralla sohvan taakse tai jonnekin muualle "piiloon". Ja niin kuin muutkin ovat vinkkinä antaneet, vie koiraa useammin ulos!
- mä taas!
Joo luultavasti auttaa nyt paljon!!!
Ei oo tehny sisälle nyt 4 päivään!!!=)
Ei se kyllä ainakaan ruuasta johdu syötän koirilleni Hill'ssiä!!
Nyt jos neuvoisitte vielä miten veisin niitä helpoiten kahdella hihnalla samaan aikaan!=)
Ylös,ulos ja lenkille!!!=) - eips
mä taas! kirjoitti:
Joo luultavasti auttaa nyt paljon!!!
Ei oo tehny sisälle nyt 4 päivään!!!=)
Ei se kyllä ainakaan ruuasta johdu syötän koirilleni Hill'ssiä!!
Nyt jos neuvoisitte vielä miten veisin niitä helpoiten kahdella hihnalla samaan aikaan!=)
Ylös,ulos ja lenkille!!!=)ns. vanhalle koiralle ehkä flexi, jos se osaa jo kulkea siististi ja uudelle lyhyt nahkahihna. Yks hihna/käsi. Tai sitt, jos kumpikin koira kulkee suht samaan tahtiin, nii eläinkaupasta osta tandem-hihna. Meillä se ei onnistunu, sillä toinen haluaa kattella kaikki lintuset taivaalta ja toinen taas luuhaa nenä maassa vauhdilla joka mutkan.
Kyll se siitä, mutta vie joskus koiria yksitellenkin lenkille. Huomaat, ett ne nauttii, kun ne saa olla yksin sun omanasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622