pojalle naista

writing

Kuuma aurinko lämmitti työviikon rasittamaa vartaloani korkealta taivaalta. Järveltä tuuli välillä ja lapset kiljuivat lähistöllä. Olin valinnut hieman suojaisen paikan, en jaksanut katsella ylienergisten perheiden onnea. Käännyin vatsalleni ja painoin pääni käsieni varaan. Olin kai nukahtanut hetkeksi, sillä havahduin kun jokin kolisi. Nostin päätäni ja näin kuinka keski-ikäinen nainen raahasi aurinkotuoliaan minua kohti. Huokaisin ja laskin taas pääni. Ei kai se yksin kovin kovaa ääntä pitäisi.

Havahduin taas kun nainen kyseli olenko hereillä. En vaivautunut vastaamaan, ja kohta hän lopettikin. Nukahdin uudestaan ja seuraavaksi heräsinkin jo ihan itsestään. Nousin istumaan. Nainen makasi aurinkotuolissaan. Veri syöksähti penikseeni tajutessaan että nainen oli laskenut uimapukunsa yläosan lanteilleen. Hieman riiput rinnat valuivat alas vatsaa ja kylkiä pitkin, nännit olivat aika suuret ja ruskeanpunaiset. Tuijotin herkeämättä tuota hieman pulleaa, mutta ainakin sillä hetkellä mielestäni seksiä tihkuvaa tätiä jonka luulin nukkuvan. En kai häiritse pojan auringonottoa, nainen kysyi yhtäkkiä ja käänsi katseensa suoraan minuun. Eeett toki, sain änkytettyä ja käännyin nolona jälleen vatsalleni. Selkäsi näyttää hieman punertavan, anna kun laitan aurinkovoidetta, nainen sanoi ja laskeutui viereeni polvilleen. Viileä voide sai minut kiihottumaan yhä enemmän, ja penikseni oli kivikovana vasten hiekkaa peittävää pyyhettä naisen pehmeiden käsien laskeutuessa selälleni. Hän hieroi ja hieroi, mietin että mitä hänellä oli mielessä, ja samassa hän jo nousikin. Hän meni omaan tuoliinsa ja kysyi saisiko saman käsittelyn. Tottahan toki, vastasin ja nousin hieman kumarassa ylös. Epätoivoisesti yritin peitellä erektiotani, joka näkyi varsin selkeästi vain risaisten farkkusortsien ollessa minulla päällä.

Kaadoin voidetta hieman naisen selkään ja aloin levittää. Levitin voiteen huolella ja en voinut olla katselematta naisen pyöreitä pakaroita joita yritti peittää sinisen uimapuvun kangas. Kangas oli uponnut pakaroiden väliin ja katseeni jäi pitkäksi toviksi naisen takapuolen kohdalle. Laitatko etupuolellekkin kun se näyttää hyvin sujuvan, nainen pyysi ja kääntyi. Aloin hieromaan voidetta naisen käsivarsiin ja olkapäihin, hyvä etten nielassut kieltäni kun hän laski uimapukunsa jälleen lantionsa tasolle ja sulki silmänsä. Kaadoin voidetta käsilleni ja laskin kylmän voiteen peittämät kädet suoraan tuon jumalaisen naisen rinnuksille. Hän avasi hieman huuliaan ja huokaisi. Hieroin ja hyväilin ja kiihotuin entistä enemmän. Vain kerran olin nähnyt naisen rinnat näin läheltä, sekin entinen tyttöystäväni joka lupasi liikaa ja ei antanutkaan. Katsoin naisen jalkojen väliin ja näin kuinka rehevä karvoitus tunkeutui uimapuvun haarakiilan sivuitse ulkoilmaan. En kestänyt enää, kuin horroksessa painoin pääni naisen rinnoille ja imaisin toisen suurista nänneistä suuhuni. Nainen voihkaisi ja hoki jatka, jatka. Ja minä jatkoin. Imin ja nuolin noita suuria rintoja ja nännejä saaden naisen huokailemaan ja voihkimaan. Sitten yhtäkkiä lopetin, en vain uskaltanut jatkaa, olin niin kokematon. Nousin seisomaan ja palasin omalle paikalleni.

Mikäs nyt tuli? nainen kysyi huolissaan. Ei mikään, vastasin ja käänsin pääni toiseen suuntaan. Tulihan varmasti joku, pelottaako sinua? nainen kyseli ja laskeutui polvilleen viereeni. Hän sai minut avautumaan ja kerroin kaiken, sen kuinka kaikki muut kaverini olivat jo saaneet naista ja minä en, sen kuinka kaikki lupaa vaan mutta mitään ei tapahdukkaan. Kaiken. Nainen kietoi pulleat käteni ympärilleni ja veti minut rintaansa vasten lohduttaen kuin pientä lasta. Nojauduin häneen ja aloin rauhoittua.

Mennään meille, niin minä opetan sinua, nainen sanoi pitkän hiljaisuuden jälkeen. Katsoin silmät kirkkaina naista suoraan silmiin, samanlailla kun lapsi joka on juuri kuullut saavansa karkkia. Opettaisitko, kysyin hiljaa ja katsoin epäluuloisena naista. Tietenkin, miehenikin on juuri sopivasti matkoilla, hän kuiskasi ja antoi suudelman huulilleni. Vastasin arasti suudelmaan. Nousimme seisomaan, keräsimme tavaramme ja lähdimme naisen autolle. Tummansininen henkilöauto vei meidät kaupunkimme vanhaan osaan, missä pysähdyimme vaaleansinisen, hyvin sievän talon pihaan. Jätin tavarani autoon naisen luvatessa että hän vie minut kotiin illemmalla, ja menimme sisälle taloon. Musta kissa asteli vastaan eteisessä vilahtaen ovenraosta ulos. Nainen esitteli minulle nopeasti talon, ja menimme sitten makuuhuoneeseen.

Olin hieman hämilläni, että mitäs nyt, mutta nainen, joka esittäytyi Marjoksi, otti tilanteen hallintaansa. Hän riisui uimapukunsa ja meni makuulleen sänkyyn pyytäen minua istumaan jalkopäätyynsä. Istuin arasti punaisen päiväpeiton päälle ja katselin Marjoa suoraan silmiin. Noniin, nyt näytän mistä nainen pitää, hän sanoi ja selosti koko ajan mitä teki. Hän laski kätensä jalkojensa väliin ja liikutti muutamaa sormeaan vaossaan. Pian hän levitti häpyhuuliaan minulle ja esitteli tärkeitä kohtia. Katsoin lumoutuneena kuinka nainen vapaaehtoisesti esitteli aarteensa minulle. Penikseni seisoi jo kovana ja pelkäsin saavani, mutta keskitin energiani naisen anatomian opiskeluun. Hän pyöritteli sormeaan vaon yläosassa olevalla nappulalla, klitoriksella, ja huokaili hiljaa. Hän pyysi minua lähemmäksi, hän pyysi että nuolisin häntä. Uteliaana ja samalla hyvin ujona laskin päätäni alemmas ja haistoin Marjon tuoksut. Laskin kieleni kärjen hänen punertavaan vakoonsa ja liikutin sitä ylöspäin. En välittänyt ollenkaan hänen karvoistaan, vaikka kaverini väittivät karvojen olevan vain huono juttu. Mutta minulla oli edessäni niin ihana ja kokenut nainen, ettei se haitannut. Ja sainhan minä opetusta. Sitten vain maistelin makuja Marjon sanojen ohjaamana. Hän lupasi ettei ollut mitään kiirettä, ja hän neuvoisi koko ajan. Hän ohjasi minut nuolemaan klitoristaan, ja tarkemmat ohjeet saatuani sain Marjon huokailemaan enkä malttanut lopettaa. Laita muutama sormesi sisääni, Marjo voihkaisi ja arasti laskin käteni hänen pyöreälle reidelleen. Hän antoi kätensä valua käteni luokseni, se ohjasi sormeni juuri oikeaan kohtaan mihin aloin upottaa etusormeani. Vaginan pehmeys, silkkisyys ja lämpö tuntuivat ihanilta sormeani vasten kun työnsin sen juurta myöden Marjon pilluun. Liikuttelin sitä samalla kun nuolin pillun yläosaa ja klitorista. Marjo huokaili ja pyysi enemmän sormia sisäänsä. Työnsin toisen sormenkin häneen ja kohta kolmannen. Hän alkoi voihkimaan yhä kovemmin ja pelkäsin hieman että teen jotakin väärin ja meinasin lopettaa. Älä kulta lopeta, jatka, jatka, minä saan kohta, Marjo vinkui puristaen nyrkkeihinsä päiväpeitettä ja kiemurrellen kieltäni ja sormiani vasten. Tuntui jännittävältä kun Marjon pillu alkoi sykkiä sormieni ympärillä ja hän painoi käsillään pääni hänen pilluaan kohti etten vahingossakaan lopettaisi. Hän kiljahteli ja vingahteli kiemurrellen edessäni. Kohta hänen ääntelynsä hiljeni ja hän makasi lähes elottoman näköisenä edessäni. Vain kiivas hengitys paljasti hänen elävän, ja minä katselin istualleen vastasaanutta naista. Mietin että teinkö minä tosissaan tuon, sain naiselle orgasmin.

Marjo nousi istumaan hieman pöllähtäneen ja uupuneen näköisenä ja kehui minua kovasti. Hymyilin ja sanoin että olihan minulla hyvä opettaja. Nousin seisomaan valmiina lähtöön, kun Marjo kysyi mihin olen menossa. No etkö opettanut minua jo? kysyin hämmästyneenä ja käännyin täysin Marjoon päin. En, kun tahdon tätä, Marjo sanoi ja laski kätensä elimeni päälle ja suuteli kaulaani. Sillä hetkellä jo hieman veltostunut elimeni alkoi kovettua ja kiihotuin valtavasti tuosta yllättävästä tilanteesta. En ollut edes ajatellut että pääsisin panemaan. Seurasin Marjoa sänkyyn, hän meni makuulleen ja veti minut vierelleen. Hän tuli polvilleen viereeni ja alkoi suudella paljasta vatsaani. Penikseni tahtoi kovasti vapauteen ja tunsin kohta halkeavani kiimasta. Silmät suljettuina makasin Marjon käsittelyssä. Meinasin kuolla onnesta ja halusta kun tunsin Marjon huulet kovan penikseni ympärillä hänen riisuttuaan farkkushortsini. Hän ei kauaa liikuttanut suutaan elintäni pitkin ja kieltään taakse vedetyn esinahan paljastamalla terskalla, kun aloin huokailla kovasti ja vartaloni jännittyi minun tuntiessa ihanaa kutinaa ja sähköistä värettä alavatsallani ja pian koko kehossa. Marjo jatkoi ja jatkoi, kunnes laukesin karjahtaen hänen lämpimään suuhun. Hän maiskutteli irtsaasti spermaani ja antoi sen valua suupielistä alas.

Hetken aikaa makasin hiljaa paikoillani, kunnes juuri sillä hetkellä kun tunsin olevani palautunut, Marjo tarttui jälleen kiinni penikseeni. Hän suuteli kiveksiäni ja kehui elintäni ihanaksi ja suureksi. Pikkuhiljaa penikseni taas kovettui kovenemistaan veren virratessa paisuvaiskudoksiin, ja minä tunsin jälleen jo tuota niin tuttua halua. Marjo tuli kontilleen päälleni ja suuteli minua suoraan suulle ohjaten samalla toisella kädellään elintäni häpyhuuliensa väliin. Hän hyväili terskallani pilluaan ja hyvä että sain vastatuksi suudelmaan, niin kiimassa hänen allaan makasin. Pian hän nousi istuma-asentoon ja antoi itsensä painua alaspäin upottaen koko ajan elintäni yhä syvemmälle uumeniinsa. Katselin ihastuneena tuota kyrvälläni ratsastavaa suuririntaista naista. Hän liikutti itseään elintäni vasten ja päästi suustaan pervouksia ilmaan. Laskin käteni hänen lantiolleen ja yhdyin liikkeeseen.

Pian hän lopetti ratsastuksen ja pyysi minua tulemaan päälleen. Laskeuduin hänen päälleen ohjaten sauvani häneen uudestaan ja aloitin hitaat työnnöt. Marjo suuteli ja puri kaulaani ja raapi pitkillä kynsillään selkääni. Kysyin saisinko häntä vielä takaapäin, ja hän antoi myöntävän vastauksen. Nousin hänen päältään ja katselin kuinka Marjo kääntyi selin minuun ja pyllisti. Suuri takapuoli levittäytyi eteeni ja pillu näkyi kutsuvana hänen jalkojensa välissä. Työnnyin heti hänen sisään ja aloin panna häntä parhaan taitoni, tai no, taitoni ja taitoni mukaan. Vein käteni hänen pyynnöstään hänen klitorikselle ja hyväilin hänelle uuden orgasmin. Hänen vaginansa sykkiessä kullini ympärillä sain minäkin ja laukesin huohottaen hänen ihoaan vasten ja painaen hampaani hänen olkapäähänsä. Annoin spermani syöksyä hänen kuumana sykkivään pilluunsa ja olin hetken aikaa hänen päällään kunnes annoin veltostuneen penikseni valua ulos märästä ja limaisesta pillusta.

Kierähdin selälleni sängylle ja vedin Marjon kainalooni. Tunsin itseni todellakin mieheksi, olihan tämä uhkea ja fantastinen nainen sanut ansiostani kaksi orgasmia. Poikuus oli mennyt mutta mitäs siitä, nyt minä osaisin tulevaisuudessa. Tämä kerta ei jäänyt viimeiseksi. Aina Marjon miehen ollessa matkoilla Marjo opetti minulle uusia temppuja makuuhuoneessaan.

16

16725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • writing

      mieltä ootte?

      • *kiss*

        Mä haluisin kuulla lisää tällaisia juttuja...


      • .satiniQue.

        Tuo oli rehellisesti sanottuna paras nove, jonka olen lukenut! Se oli kerrottu selkeästi, ja tasaisesti.
        Ja tuosta opimme, ettei naisen aina tarvitse olla 16-vuotias kakara, jolla on Pamela Andersonin tissit.


      • ^sex^

        se oli ihan mahtava!!
        oot hyvä kirjottaa...tosi hyvä...
        MAHTAVA!!!
        kirojta lisää...:DD


    • minä

      oliko ihan tosikin???
      koska tapahtunu??

    • kisu.......

      jatkoa vaan writing!

      • writing

        tuut mun luokse niin voitas keksii yhdessä jotain...


    • jani

      siis aivan fantastinen tarina!

      • Eräs

        Kiitos, nyt housuissa sykkii. Tossa jutussa toteutu meikäläisen fantasia.


    • minä vaan

      kävispä mullekkin noin... =)

    • ozob!

      kiitos!

    • Mie

      sais olla enemmän toimintaa!

      • Timmy

        Vihdoinkin joku joka osaa kirjoittaa!


    • Pinjuska

      Ihana!Pakko mennärunkkaa!Alko panettaa niin!

      • ihminen

        tyttö vai poika


      • Ouziiii
        ihminen kirjoitti:

        tyttö vai poika

        Toi oli aivan loistava tarina. Sä kyl rupeet kirjottaa tänne lisää. Tollasia tarvitaan.
        Mut en usko et toi oli tosi.. Vai oliko? :P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe