Eli entinen prossu AMD Duron 1000mhz ja ostin uuden AMD Athlon XP 2600 nii riittääkö tuo entinen jäähy vai meneekö seki nyt vaihtoon? Ja jos vaihtaa pitää nii millasta? Socket A (462) pitäs saaha.
riittääkö vanha cooleri?
2
742
Vastaukset
Alkuperäisen Duronin alkuperäinen jäähdytin ei riitä, vaan on hankittava tehokkaampi, esim. tällainen:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1593
Tuo olisi taatusti hiljaisempikin kuin Duronin oma hinkuvinku ropeli. :)- mää vaan
Hyvä kun älysit kysyä... itselläni tuli pahoja ongelmia kun 750MHz Duron päivittyi 1,67GHz Athlon XP 2000 :aan ilman tuulettimen vaihtoa... kyllä se jopa kuukauden pari toimi, mutta sitten alko kone jumittelemaan jo 5 minuutin käytön jälkeen. Ei millään tajunnu mistä se johtu ennen kun päätin kokeilla vanhaa prossua takasin ja sehän toimi ongelmitta... uusi jäähy korjasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512