Miten toihin kalastusaluksille?

Mestari viinin takaa

Olen talla hetkella Bundabergissa poimimassa vihanneksia, mutta kiinnostaisi koittaa kalastusalus tai muita laivahommia( Ei valtamerilinjoja, joissa turnit 2kk tai yli)

Eli minulla on Taxfilenumber kunnossa ja minulla on kansainvalinen ordinary seaman patevyyskirja, mutta ei mitaan tietoa mista ja miten paasisi toihin kalastualukselle.

Kaikki paikat mita olen netista katsonut ottaa vain jatkuvaan tyosuhteeseen eli ei varmaan backpackerilla mitaan asiaa. Ja tuntuu etta kellaan Backpackerilla ei ole mitaan tietoa niista hommista..

Joten Jos joku tietaa, milla seudulla olisi kalasrustoitra tarjolla ja miten niihin paasee niin ilmoittakaa..

Otan vastaan myos tietoa esim kaivoshommista tai muusta asiallisesta tyosta..

4

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mestari viinin takaa

      Eli siis Kiinnostaa tyot vain Australiassa

    • reissaaajjaa

      Anteeksi en tiedä kertoa vastauksia mihin kysyt, mutta voin ilmoitella jos saan tietää jotakin. Olisin kysynyt että minkälaista palkkaa saat siellä bundabergissä?ja duuni on millaista?ei taida kovin kaukana olla brisbanesta vaiko?

      • Vinkkunaama

        Palkka on 17.jotain tunnisa..joissin farmeilla prvika, mutta about samoihin ansioihin neaasee, joskus hieman yli

        Tyo on tallahetkella aika raskast kun poimin kurpitsoja, mutta ripuu aina mita poimitaan ja missa farmissa on. Esimerkiksi pian alkaa tomaatit ja sitrukset ja ole kuullut etta ne ovat paljon parempia. Toinen ongelma tallahetkella on etta tyopaivat ovat liian lyhyita, mutta kuulemma viikon kulutua saa tehda pitkia paivia, kun samlla farmilla on myos tomaatteja.

        Brisbanesta on matkaa noin350km, mutta tanne saapuessa on otettava huomioon etta moni hostelli sulkee respan 6pm, joten itse ainakin nukuin ekan yon puistossa tuosta johtuen..

        Mutta jos farmihommat kiinnostaa niin taalta saa varmasti hommia parin viikon jalkeen. Yleensa kaikki hostellit jarjestaa toita.

        Muuten kaupunki on tylsa..

        Ja joskuulet laivahommista/kalastukesta/helmenkalastuksesta/kaivoksista tai muusta niin ilmoittaisitko.


      • toihin ausseihin
        Vinkkunaama kirjoitti:

        Palkka on 17.jotain tunnisa..joissin farmeilla prvika, mutta about samoihin ansioihin neaasee, joskus hieman yli

        Tyo on tallahetkella aika raskast kun poimin kurpitsoja, mutta ripuu aina mita poimitaan ja missa farmissa on. Esimerkiksi pian alkaa tomaatit ja sitrukset ja ole kuullut etta ne ovat paljon parempia. Toinen ongelma tallahetkella on etta tyopaivat ovat liian lyhyita, mutta kuulemma viikon kulutua saa tehda pitkia paivia, kun samlla farmilla on myos tomaatteja.

        Brisbanesta on matkaa noin350km, mutta tanne saapuessa on otettava huomioon etta moni hostelli sulkee respan 6pm, joten itse ainakin nukuin ekan yon puistossa tuosta johtuen..

        Mutta jos farmihommat kiinnostaa niin taalta saa varmasti hommia parin viikon jalkeen. Yleensa kaikki hostellit jarjestaa toita.

        Muuten kaupunki on tylsa..

        Ja joskuulet laivahommista/kalastukesta/helmenkalastuksesta/kaivoksista tai muusta niin ilmoittaisitko.

        Miten hait/paasit toihin australiaan ? saitko tyon netin kautta/avulla vai suoraan siella paikan paalta ? laittaisitko yhteystietoja niin voisin kysella jos voisit auttaa ? [email protected]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe