Olen talla hetkella Bundabergissa poimimassa vihanneksia, mutta kiinnostaisi koittaa kalastusalus tai muita laivahommia( Ei valtamerilinjoja, joissa turnit 2kk tai yli)
Eli minulla on Taxfilenumber kunnossa ja minulla on kansainvalinen ordinary seaman patevyyskirja, mutta ei mitaan tietoa mista ja miten paasisi toihin kalastualukselle.
Kaikki paikat mita olen netista katsonut ottaa vain jatkuvaan tyosuhteeseen eli ei varmaan backpackerilla mitaan asiaa. Ja tuntuu etta kellaan Backpackerilla ei ole mitaan tietoa niista hommista..
Joten Jos joku tietaa, milla seudulla olisi kalasrustoitra tarjolla ja miten niihin paasee niin ilmoittakaa..
Otan vastaan myos tietoa esim kaivoshommista tai muusta asiallisesta tyosta..
Miten toihin kalastusaluksille?
4
877
Vastaukset
- Mestari viinin takaa
Eli siis Kiinnostaa tyot vain Australiassa
- reissaaajjaa
Anteeksi en tiedä kertoa vastauksia mihin kysyt, mutta voin ilmoitella jos saan tietää jotakin. Olisin kysynyt että minkälaista palkkaa saat siellä bundabergissä?ja duuni on millaista?ei taida kovin kaukana olla brisbanesta vaiko?
- Vinkkunaama
Palkka on 17.jotain tunnisa..joissin farmeilla prvika, mutta about samoihin ansioihin neaasee, joskus hieman yli
Tyo on tallahetkella aika raskast kun poimin kurpitsoja, mutta ripuu aina mita poimitaan ja missa farmissa on. Esimerkiksi pian alkaa tomaatit ja sitrukset ja ole kuullut etta ne ovat paljon parempia. Toinen ongelma tallahetkella on etta tyopaivat ovat liian lyhyita, mutta kuulemma viikon kulutua saa tehda pitkia paivia, kun samlla farmilla on myos tomaatteja.
Brisbanesta on matkaa noin350km, mutta tanne saapuessa on otettava huomioon etta moni hostelli sulkee respan 6pm, joten itse ainakin nukuin ekan yon puistossa tuosta johtuen..
Mutta jos farmihommat kiinnostaa niin taalta saa varmasti hommia parin viikon jalkeen. Yleensa kaikki hostellit jarjestaa toita.
Muuten kaupunki on tylsa..
Ja joskuulet laivahommista/kalastukesta/helmenkalastuksesta/kaivoksista tai muusta niin ilmoittaisitko. - toihin ausseihin
Vinkkunaama kirjoitti:
Palkka on 17.jotain tunnisa..joissin farmeilla prvika, mutta about samoihin ansioihin neaasee, joskus hieman yli
Tyo on tallahetkella aika raskast kun poimin kurpitsoja, mutta ripuu aina mita poimitaan ja missa farmissa on. Esimerkiksi pian alkaa tomaatit ja sitrukset ja ole kuullut etta ne ovat paljon parempia. Toinen ongelma tallahetkella on etta tyopaivat ovat liian lyhyita, mutta kuulemma viikon kulutua saa tehda pitkia paivia, kun samlla farmilla on myos tomaatteja.
Brisbanesta on matkaa noin350km, mutta tanne saapuessa on otettava huomioon etta moni hostelli sulkee respan 6pm, joten itse ainakin nukuin ekan yon puistossa tuosta johtuen..
Mutta jos farmihommat kiinnostaa niin taalta saa varmasti hommia parin viikon jalkeen. Yleensa kaikki hostellit jarjestaa toita.
Muuten kaupunki on tylsa..
Ja joskuulet laivahommista/kalastukesta/helmenkalastuksesta/kaivoksista tai muusta niin ilmoittaisitko.Miten hait/paasit toihin australiaan ? saitko tyon netin kautta/avulla vai suoraan siella paikan paalta ? laittaisitko yhteystietoja niin voisin kysella jos voisit auttaa ? [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892