ja kun tv kuvaa on nauhoitettu kovalevylle. Katsoessa kuvaa, kuva välillä nykii. Prosessori on 2,6 GHz ja RAM 2 GB. Onko se vain niin että kovalevylle nauhoitettaessa kuva ei ole koskaan "DVD tasoa". Katsoin kovalevylle nauhoitettua tv-kuvaa Windows Media Playerillä.
digi-tv usb tikku
koneeseen...
3
970
Vastaukset
- vaan on,
sun prossu on siinä ja siinä rajoilla suosituksista, mutta ei se varmaankaan siitä johdu.
itselläni tallennetut nykii välillä vaikka ei olisi nykinyt katsellessa. ja kuitenkin kone on uusi ´tehokone ´
nuo on ilmeisesti vieläkin hiukan lastenkengissä, tosin huomattavasti parantunut esim viiden vuoden takaisiin. - mitä ohjelmaa käytät
Niin mikä tikku??? Ja mikä ohjelma.
Paras ohjelma DVBViewer Pro jos minulta kysytään.
Ei nykimistä kolmoskoneessakaan amd smpron 2400, eli taitaa ol 1600mhz - wmp
johonkin toimivaan ohjelmaan. Se ei tajua mpeg2:sta yhtään mitään. Vaikka vlc:hen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788