Heikki on kyllä

paska kuski!

Ihmettelen vaan, että mitenhän McLaren onnistuu kerta toisensa jälkeen tyrimään noissa kuljettajavalinnoissaan. Jos löytyy hyvä ykköskuski, niin kakkonen on sitten toiselta planeetalta..

Poikkeuksiakin on, ja Häkkinen&Couldhard olivat hyvä tiimi.

Tämä on Kovalaisen ensimmäinen kausi Mersulla ja käytännössä myös eka kausi voittaja-tiimissä. Eikö olisi järkevämpää keskittyä nyt vain opettelemaan sitä ajamista ja peesata ykköstä niin paljon kuin mahdollista. Niin pitkään aikaan Kovalaisesta ei ykköstä tule, kunnes hän myös kykenee päihittämään tallitoverinsa. Couldhard tajusi tämän ja yllättäen on edelleenkin formuloissa. Yhteistyön sijaan Kovalainen puhelee paaluista ja voitoista, ja jopa uhkailee tallikaveriaankin. Itse kuitenkin tyrii radalla minkä kerkeää, eli eilenkin taas oli se viimeinen osio, jolloin oli aika luhistua paineen edessä ja menettää paaluta eturivin paikat. Nytkään Kovalainen ei auta Hamiltonia tai edes talliakaan millään lailla keräilemällä tuolla huippuautolla noita jäännöspisteitä. Ei ole muuten mikään ihme, että kaveri sai potkut viimekauden päätteeksi rellulta ja Briatore taisi haukkuakin Heikin lähes joka kisan päätteeksi. Silloin ajattelin, että kylläpä on penseä tallipäällikkö, mutta nyt nähtyäni tuota Heikin toimintaa McLarenilla vajaan kauden verran, niin en voi kuin todeta Briatoren viisautta tässäkin asiassa.

6

513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fyksmies

      Niin, kyllä siinä täytyy kuskissa joku mättää, kun katsoi tämän päivän kisaa, kun toinen mersu dominoi kisaa alusta alkaen ja toinen oli jo 4 kierroksen jälkeen 10 sekuntia jäänyt. Toki alonso oli nopea renuineen, mutta kun tämä trendi on toistunut jo pitkin kautta.

      • aina painavammalla

        autolla liikkeelle,siinä jo heti kättelyssä menee mahdollisuudet muitakin ykköskuskeja vastaan,jotka ovat kevyemmillä autoilla liikkeellä.
        Hamiltoniin talli satsaa,eikä Hamiltonin pinna varmaan kestäisi Hesen voittoputkea, minkä Denniskin kyllä tietää.
        Siihen kahtoen Hamiltonin MM on mittatilaustyönä tehty ja Heikki jää siinä armottomasti jalkoihin. Hae siinä sitten motivaatiota.
        Ei muuta kuin tsemppiä Heikki.


      • fyksmies
        aina painavammalla kirjoitti:

        autolla liikkeelle,siinä jo heti kättelyssä menee mahdollisuudet muitakin ykköskuskeja vastaan,jotka ovat kevyemmillä autoilla liikkeellä.
        Hamiltoniin talli satsaa,eikä Hamiltonin pinna varmaan kestäisi Hesen voittoputkea, minkä Denniskin kyllä tietää.
        Siihen kahtoen Hamiltonin MM on mittatilaustyönä tehty ja Heikki jää siinä armottomasti jalkoihin. Hae siinä sitten motivaatiota.
        Ei muuta kuin tsemppiä Heikki.

        No ette kai te kukaan nyt usko niitä "suomalaiskuskit painavammalla autolla liikkeellä" juttuja mitä nää idiootti-selostajat viljelee joka helvetin kisassa.? Kyllähän se niin on, että niin iso talli ku McLaren on, ni siellä on vähän resursseja satsata myös toiseenkin kuskiin ja itseasiassa tekevät kaikkensa että myös toinen auto toisi maksimipisteet tallille. Itse olen enemmänkin pettynyt tuohon koviksen menoon, että jos ei kiinnosta enää ajaa tallille pisteitä, ni ei kyllä ole mikään huippukuski.
        No eka kausi renulla oli huono, mutta renu oli mitä oli silloin. Nyt eka kausi voittajatallissa ja aika ailahtelevaista on ollut. Jos ei ensi kaudella ala näytttämään partemmalta, ni luulempa että kovon ura on sitten käytännössä siinä.


      • agaeaehheaeh
        aina painavammalla kirjoitti:

        autolla liikkeelle,siinä jo heti kättelyssä menee mahdollisuudet muitakin ykköskuskeja vastaan,jotka ovat kevyemmillä autoilla liikkeellä.
        Hamiltoniin talli satsaa,eikä Hamiltonin pinna varmaan kestäisi Hesen voittoputkea, minkä Denniskin kyllä tietää.
        Siihen kahtoen Hamiltonin MM on mittatilaustyönä tehty ja Heikki jää siinä armottomasti jalkoihin. Hae siinä sitten motivaatiota.
        Ei muuta kuin tsemppiä Heikki.

        Ei se auto nyt NIIN paljon painavampi ole! Eihän muillakaan talleilla tule kuskeilla tuollaisia eroja.

        Tuo nyt on vain maikkarin selostajien keksimä läppä.


      • ahahahrhh
        fyksmies kirjoitti:

        No ette kai te kukaan nyt usko niitä "suomalaiskuskit painavammalla autolla liikkeellä" juttuja mitä nää idiootti-selostajat viljelee joka helvetin kisassa.? Kyllähän se niin on, että niin iso talli ku McLaren on, ni siellä on vähän resursseja satsata myös toiseenkin kuskiin ja itseasiassa tekevät kaikkensa että myös toinen auto toisi maksimipisteet tallille. Itse olen enemmänkin pettynyt tuohon koviksen menoon, että jos ei kiinnosta enää ajaa tallille pisteitä, ni ei kyllä ole mikään huippukuski.
        No eka kausi renulla oli huono, mutta renu oli mitä oli silloin. Nyt eka kausi voittajatallissa ja aika ailahtelevaista on ollut. Jos ei ensi kaudella ala näytttämään partemmalta, ni luulempa että kovon ura on sitten käytännössä siinä.

        Kova-Heikki ei enää pitkään ole formuloissa mukana.


      • Schumacherin!!!
        aina painavammalla kirjoitti:

        autolla liikkeelle,siinä jo heti kättelyssä menee mahdollisuudet muitakin ykköskuskeja vastaan,jotka ovat kevyemmillä autoilla liikkeellä.
        Hamiltoniin talli satsaa,eikä Hamiltonin pinna varmaan kestäisi Hesen voittoputkea, minkä Denniskin kyllä tietää.
        Siihen kahtoen Hamiltonin MM on mittatilaustyönä tehty ja Heikki jää siinä armottomasti jalkoihin. Hae siinä sitten motivaatiota.
        Ei muuta kuin tsemppiä Heikki.

        Lähti monesti painavalla autolla kisaan,roikkui kärjen takana,kärki meni varikolle,schumi ajoi pari huippunopeata kierrosta,kävi varikolla,hups keikkaa schumi johti kisaa ja voitti.HEIKILLÄ OLI TÄNÄ VUONNA SAMAT MAHDOLLISUUDET tehdä samoin mutta kun taidot eivät riitä !!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4214
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1789
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1331
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      202
      1318
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe