Niin, mun hiirellä on nykyään ihmeellistä kutinaa, tai siis se raapii koko ajan itteensä ym. Rääpiminen alko, kun sen kaveri kuoli. voiskohan olla, että se on jokin merkki stressistä?
Hiiri "kutiaa"...
7
3248
Vastaukset
- laura
kutina on usein merkki kuivasta ihosta, ja se taas voi aiheutua esmes kuivasta khuoneilmasta. lisää ravintoon öljyä ja rasvaile tarpeen tullen jollain perusvoiteella.
(hiirelle ei ole hyväksi nuolla rasvaa ainakaan suuria määriä, eli vahdi kunnes voide on kunnolla imeytynyt)- Anonyymi
mikä olisi hyvä rasva hiiren turkkiin? kuinka usein/paljon pitää laittaa? miten lisään öljyä ravintoon?
- mamma 41
Ymmärrykseni mukaan hiirikin stressaantuu ja kaverin poismeno on rankka juttu. Toinen seikka, mikä aiheuttaa iho-oireita on ruokavalio: hiiret eivät siedä vehnää ja saavat siitä ihottumaa, mikä kutittaa.
- merry
jos hiiret eivät muka siedä vehnää niin miksi jyrsijöiden ruokapusseissa on vehnää tietääkseni?
- mamma 41
merry kirjoitti:
jos hiiret eivät muka siedä vehnää niin miksi jyrsijöiden ruokapusseissa on vehnää tietääkseni?
Siksi, kun muut jyrsijät sietävät vehnää. Eläinkaupoissa on kullekin jyrsijälle oma sekoituksensa. Hinta on tietysti paljon korkeampi kuin markettien muonassa. Tarkoituksenmukainen ruoka pitää lemmikin terveenä, eikä tarvitse roudata eläinlääkäriin...
- Anonyymi
Joo, mun hiiri raapii koko ajan itseensä. Joskus on tullut verta, ysesti kyljistä. En kestä katsoa pikku raukan ongelmia:( nyt on korva ihan punainen ja vähän revennyt tarviin apuaa!!:(
- Anonyymi
Minun hiirellä on jatkuva kutina se raapii itseään aivan jatkuvasti ja olen miettinyt voisiko sillä olla kirppuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872