Hiiri "kutiaa"...

mia_

Niin, mun hiirellä on nykyään ihmeellistä kutinaa, tai siis se raapii koko ajan itteensä ym. Rääpiminen alko, kun sen kaveri kuoli. voiskohan olla, että se on jokin merkki stressistä?

7

4492

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laura

kutina on usein merkki kuivasta ihosta, ja se taas voi aiheutua esmes kuivasta khuoneilmasta. lisää ravintoon öljyä ja rasvaile tarpeen tullen jollain perusvoiteella.

(hiirelle ei ole hyväksi nuolla rasvaa ainakaan suuria määriä, eli vahdi kunnes voide on kunnolla imeytynyt)

• Anonyymi

mikä olisi hyvä rasva hiiren turkkiin? kuinka usein/paljon pitää laittaa? miten lisään öljyä ravintoon?

• mamma 41

Ymmärrykseni mukaan hiirikin stressaantuu ja kaverin poismeno on rankka juttu. Toinen seikka, mikä aiheuttaa iho-oireita on ruokavalio: hiiret eivät siedä vehnää ja saavat siitä ihottumaa, mikä kutittaa.

• merry

jos hiiret eivät muka siedä vehnää niin miksi jyrsijöiden ruokapusseissa on vehnää tietääkseni?

• mamma 41
        merry kirjoitti:

jos hiiret eivät muka siedä vehnää niin miksi jyrsijöiden ruokapusseissa on vehnää tietääkseni?

Siksi, kun muut jyrsijät sietävät vehnää. Eläinkaupoissa on kullekin jyrsijälle oma sekoituksensa. Hinta on tietysti paljon korkeampi kuin markettien muonassa. Tarkoituksenmukainen ruoka pitää lemmikin terveenä, eikä tarvitse roudata eläinlääkäriin...

• Anonyymi

Joo, mun hiiri raapii koko ajan itseensä. Joskus on tullut verta, ysesti kyljistä. En kestä katsoa pikku raukan ongelmia:( nyt on korva ihan punainen ja vähän revennyt tarviin apuaa!!:(

• Anonyymi

Minun hiirellä on jatkuva kutina se raapii itseään aivan jatkuvasti ja olen miettinyt voisiko sillä olla kirppuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      170
      1475
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      715
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      87
      687
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      568
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      526
    6. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      123
      503
    8. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      480
    10. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      49
      479
    Aihe