Niin, mun hiirellä on nykyään ihmeellistä kutinaa, tai siis se raapii koko ajan itteensä ym. Rääpiminen alko, kun sen kaveri kuoli. voiskohan olla, että se on jokin merkki stressistä?
Hiiri "kutiaa"...
7
3913
Vastaukset
- laura
kutina on usein merkki kuivasta ihosta, ja se taas voi aiheutua esmes kuivasta khuoneilmasta. lisää ravintoon öljyä ja rasvaile tarpeen tullen jollain perusvoiteella.
(hiirelle ei ole hyväksi nuolla rasvaa ainakaan suuria määriä, eli vahdi kunnes voide on kunnolla imeytynyt)- Anonyymi
mikä olisi hyvä rasva hiiren turkkiin? kuinka usein/paljon pitää laittaa? miten lisään öljyä ravintoon?
- mamma 41
Ymmärrykseni mukaan hiirikin stressaantuu ja kaverin poismeno on rankka juttu. Toinen seikka, mikä aiheuttaa iho-oireita on ruokavalio: hiiret eivät siedä vehnää ja saavat siitä ihottumaa, mikä kutittaa.
- merry
jos hiiret eivät muka siedä vehnää niin miksi jyrsijöiden ruokapusseissa on vehnää tietääkseni?
- mamma 41
merry kirjoitti:
jos hiiret eivät muka siedä vehnää niin miksi jyrsijöiden ruokapusseissa on vehnää tietääkseni?
Siksi, kun muut jyrsijät sietävät vehnää. Eläinkaupoissa on kullekin jyrsijälle oma sekoituksensa. Hinta on tietysti paljon korkeampi kuin markettien muonassa. Tarkoituksenmukainen ruoka pitää lemmikin terveenä, eikä tarvitse roudata eläinlääkäriin...
- Anonyymi
Joo, mun hiiri raapii koko ajan itseensä. Joskus on tullut verta, ysesti kyljistä. En kestä katsoa pikku raukan ongelmia:( nyt on korva ihan punainen ja vähän revennyt tarviin apuaa!!:(
- Anonyymi
Minun hiirellä on jatkuva kutina se raapii itseään aivan jatkuvasti ja olen miettinyt voisiko sillä olla kirppuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891