Niin, mun hiirellä on nykyään ihmeellistä kutinaa, tai siis se raapii koko ajan itteensä ym. Rääpiminen alko, kun sen kaveri kuoli. voiskohan olla, että se on jokin merkki stressistä?
Hiiri "kutiaa"...
7
4310
Vastaukset
- laura
kutina on usein merkki kuivasta ihosta, ja se taas voi aiheutua esmes kuivasta khuoneilmasta. lisää ravintoon öljyä ja rasvaile tarpeen tullen jollain perusvoiteella.
(hiirelle ei ole hyväksi nuolla rasvaa ainakaan suuria määriä, eli vahdi kunnes voide on kunnolla imeytynyt)- Anonyymi
mikä olisi hyvä rasva hiiren turkkiin? kuinka usein/paljon pitää laittaa? miten lisään öljyä ravintoon?
- mamma 41
Ymmärrykseni mukaan hiirikin stressaantuu ja kaverin poismeno on rankka juttu. Toinen seikka, mikä aiheuttaa iho-oireita on ruokavalio: hiiret eivät siedä vehnää ja saavat siitä ihottumaa, mikä kutittaa.
- merry
jos hiiret eivät muka siedä vehnää niin miksi jyrsijöiden ruokapusseissa on vehnää tietääkseni?
- mamma 41
merry kirjoitti:
jos hiiret eivät muka siedä vehnää niin miksi jyrsijöiden ruokapusseissa on vehnää tietääkseni?
Siksi, kun muut jyrsijät sietävät vehnää. Eläinkaupoissa on kullekin jyrsijälle oma sekoituksensa. Hinta on tietysti paljon korkeampi kuin markettien muonassa. Tarkoituksenmukainen ruoka pitää lemmikin terveenä, eikä tarvitse roudata eläinlääkäriin...
- Anonyymi
Joo, mun hiiri raapii koko ajan itseensä. Joskus on tullut verta, ysesti kyljistä. En kestä katsoa pikku raukan ongelmia:( nyt on korva ihan punainen ja vähän revennyt tarviin apuaa!!:(
- Anonyymi
Minun hiirellä on jatkuva kutina se raapii itseään aivan jatkuvasti ja olen miettinyt voisiko sillä olla kirppuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518194KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4257234Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693713Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463382Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092884Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452408- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv301620Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821487