Nyt Virpi Kuitunen hehkuttaa iltapäivälehdessä ettei Kyrö ole tuonut julkisuuteen mitään uutta tietoa.
Siispä pinnan alla on vielä jotain "vanhaa tietoa" jota ei ole vielä julkistettu.
"Ei mitään uutta"
2
466
Vastaukset
väittää ettei asia koske häntä? Pitääkö se tosiaan hiihtokansaa niin tyhmänä, että ne uskoo kaiken mitä se silmiä viattomasti räpyttäen selittää? Mitä siltä kannattaa mitään edes mediassa kysellä kun se ei edes kommentoi asioita muuten kuin sanomalla ettei asia häntä koske. "En kommentoi" on kuitusen motto.
- Krreeta
Eiköhän Kuitunenkin ole sen rangaistuksena kärsinyt, eikä hänen enää tarvitse noihin asioihin kommentoida. Miksei Kyrö kaivanut niitä esiin silloin kun ne olivat ajankohtaisia?
Kuitunen on jostain syystä se urheilija, jota haukutaan, vaikka ne, jotka hiihtoa seuraavat, tietävät aivan hyvin, että esimerkiksi Justyna Kowalczyk on myös käyttänyt dopingia, kärsinyt kilpailukiellon, palannut huipulle, ja silti häntä ei haukuta koko aikaa ja syytetä siitä, että käyttäisi dopingia edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848