Kaikki tuijottaa!!!!!

IamNotWeird

Tuijottaako ihmiset yleensä toisia ihmisiä sileen aina..? kun mua tuntuu kaikki tuijottavan.ihan kaikki, joka paikass esim.kaupungilla ja koulussa ja muutenki eripaikoissa.onko tämä tavallista? Tuntuuko kenestäkää samalta vai onks se ihan normaalii et tuijotetaan.iha hullu kysymys mut ottaa vaan päähän.

14

4043

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksvaann

      Ethän sinäkään muita tuijota.

      Ainahan me kaikki kadulla, kaupoissa jne. luomme semmosen yhden katseen muihin.
      Sitähän sinäkin teet kun oletat ettää muut tuijottavat sinua.

      Mutta se tuijotuksen tunne tulee helposti mutta ei se niin ole.

      Kaikki me katsomme toisiamme mutta ei se pahasta ole :)

    • outo(ko)?

      mulla on iha sama juttu, tuntuu et kaikki vaa kyyläis mua koko ajan, tulee kauheen ahistunu olo ;o

      • yksvaann

        Kyllähän monille tulee sellainen olo mutta yleensä silloin tarkkailee itse vain muita ihmisiä enemmän kuin normaalisti.


    • typykkä1990

      Kuule, muakin tuijottaa kaikki. Ja se johtuu mun ulkonäöstä, en oo mikään massan mukana menevä.

      Ihmiset yleensä tuijottaa sillon ku ne näkee oudon tai mielenkiintosen näkösen ihmisen.

      Mä ainakin oon jo tottunu tuijotuksiin ja tavallaan tykkään siitä nykyään :DDD

      • IamNotWeird

        hyvä et en oo ainoo jota tuijotetaan....taidampa sit olla hyvin outo ja mielenkiintoinen ihminen.


      • erfDWd

        sä kyl näytät niin tavalliselt et en tajuu kuka sua pahemmin tuijjottais, ite en ainakaa kiinnittäds mitää huomioo suhun jos kävelisit kadul vastaan


      • typykkä1990
        erfDWd kirjoitti:

        sä kyl näytät niin tavalliselt et en tajuu kuka sua pahemmin tuijjottais, ite en ainakaa kiinnittäds mitää huomioo suhun jos kävelisit kadul vastaan

        Mä satun asumaan sellasessa paikassa, että jos poikkeaa hitusenkaan massasta, joka ikinen tuijottaa :D


    • Emmi99

      Se on tosiaan ahdistavaa. Mun itsetunto laskee huimasti aina, kun huomaan jonkun puhuvan musta mun selän takana. Eli huomaan sen, jos ne kuiskii ja tuijottaa mua. Se ahdistaa, ja oon niin herkkä, että musta tuntuu että haluun heti mennä kostamaan puhumalla kaverille siitä musta puhujasta pahaa. Tää juttu ei liittyny kylläkään mitenkään tähän aiheeseen, mutta se tuijotus. Musta tuntuu että kaikki tuijottaa tosi arvostelevasti, ja mua alkaa vituttaa, tai en kestä sitä että joku tuijottaa arvostelevasti. Sulkeudun vain, ja tuntuu että haluaisin kätkeytyä omaan kotelooni ilman muiden tuijotuksia, yksikseni. Se on oikeasti ahdistavaa, enkä kestäisi sekuntiakaan jos olisin koulukiusattu, eli en ole. Mutta minua tuijotetaan koulussa 24/7, ja se tosiaankin laskee itsetuntoani, ja ns. ''itkettää'', kun minusta tuntuu että olen jotenkin ruma, tai kukaan ei hyväksy minua tällaiseksi kuin olen.

      -99 tuijotuksen kohde..

      • niiiimpä!!

        Kuulostat perus lappilaiselta. ;)


      • Anonyymi

        Toi oli 100% milt must tuntuu. Oon muutaman kerran törmänny itteeni nuorempiin sekä vanhempiin jotka tuijottaa tai osottaa kuiskii toisille ja nsuraa. Näytän normaalilta, en pukeudu paljastavasti/mitenkään eri tavalla kuin muut, mul on paljon kavereita, käyttäydyn normaalisti. Ahdistaa kun en tiiä mille muut nauraa. Kavereilta en halua kysyä, eikä ne tosissaan vastaiskaan.


    • Anonyymi

      Muita touhuilin kun
      kaunis ilmestys ilmestyi eteeni, zoomi on vieläkin
      ilosta sekaisin.🙈

    • Anonyymi

      Siis mul on sama. Must tuntuu et "melkee" kaikki tuijottaa mua. Ku oon kaupas nii tuntuu et kaikki kattoo muhu, sit must alkaa tuntuu siltä et oon tehny tyylii jotai vääri ku jotkut mun tututki tuijottaa ja mulle tulee tosi syyllinen olo. En tiiä mistä johtuu.

      • Anonyymi

        Joo, sama. Mut voi johtua mun habituksesta. Eli itse aiheutettua.


    • Anonyymi

      Muaki yks sama tyyppi aina tuijottaa koulus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe