onko kukaan tehnyt omatoimimatkaa vesiputoukselle? onko hevoset ainoa keino mennä sinne vai pääseekö esim mönkijällä?
el limon
2
867
Vastaukset
- Dominicana
Olemme tehneet omatoimiretken Salto El Limonin vesiputouksille. Hevoset lienevät ainoa keino mennä sinne. Silloin kun me kävimme polku ei ollut muuta kuin mutavelliä, johon hevoset upposivat polviin asti. Mönkijä ei olisi siellä kulkenut. Perillä ei myöskään näkynyt muita "kulkuvälineitä" kuin hevosia.
Youtubestä löytyy monta videota paikasta. Katso niitä, niit saat paremman käsityksen millaisesta retkestä on kyse.- My2007
Moikka,
Kävimme viime perjanta vesiputouksella. Menimme omatoimisesti La Terrenaksesta Gua-Gualla El Limoniin, josta motogoncholla ed. hevostalleille. Vesiputoukselle on matkaa n. 4-5 km. Me menimme hevosilla, mutta on myös mahdollista kävellä, tosin reitti on tosi mutanen ja kivikkoinen ja muutamissa paikoissa joudut ylittämään veden, jossa n. puoli metriä vettä. Hevonen maksaa n. 200 pesoa tunnilta eli nb. 4 euroa. Mukaan lähtee tietysti myös oppaat, jotka taluttavat tarvittaessa hevosia. He eivät saa lainkaan työstään palkkaa, joten heille olisi hyvä antaa vähän tippiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354233- 552935
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462838- 302623
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3332580Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82575- 382159
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541895Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411527