Hei, kertokaas mistä voisin löytää helposti 10 kk:n ikäiselle vauvalleni tonttulakin. Ajattelin, että alan kohta ottaa kuvia joulukortteja varten, mutta en ole vielä törmännyt missään kaupassa joulukrääsään...
Mistä löytäisin
12
394
Vastaukset
- katsomassa..
huutonetistä..
- löytynyt sieltä ei....
huutonetistä ei siis löytyny
- äityliinikkä
löytynyt sieltä ei.... kirjoitti:
huutonetistä ei siis löytyny
Huuto.netistä löytyy hakusanalla tonttupuku....
- ..............
ainakin viime vuonna h&m myi vauvoillekkin tonttulakkeja. tai sit osta isompi ja pienennä itse.
- vauvalla...
...Kimperin tonttupipo. Tässä pipoihin linkki:)
http://www.kestovaippakauppa.com/index.php?tuote_id=174&op=lk&kat=
Pipo oli punainen ja molemmissa hatun nurkissa oli kulkuset ja oli aivan syötävän söpö muksun päässä:) Paljon parempi kuin ne tavalliset yksihiippaiset.
Jos malli kiinnostaa, niin e-mailaa reilusti tuonne kauppaan ja kysäise, josko tonttupipoja jo saisi. Hinta oli sen 9€, kun itse ostin. - DaniB
on oiva paikka mistä saa edullisesti kaikkea mahdollista jopa uuttakin tavaraa ja jos tonttulakki saa olla käytetty niin sieltä kannattaa käydä katsastamassa.
- kelpais?
Jos ihan vaan kuvia varten tonttulakin tarvitset niin kokeilepa parsia vanha tonttulakki "pienempään kokoon" päänympäryskohdasta.Ei tarvitsis tilailla mistään välttämättä ja maksaa vähän ehkä turhasta..Tai toki jos teillä on enemmänkin käyttöä niin ehkä sitten.
- edes vanhaa, siksi kyselinkin
kelpais? kirjoitti:
Jos ihan vaan kuvia varten tonttulakin tarvitset niin kokeilepa parsia vanha tonttulakki "pienempään kokoon" päänympäryskohdasta.Ei tarvitsis tilailla mistään välttämättä ja maksaa vähän ehkä turhasta..Tai toki jos teillä on enemmänkin käyttöä niin ehkä sitten.
xxx
- ompeluinto
edes vanhaa, siksi kyselinkin kirjoitti:
xxx
Täällä ei saa mainostaa, mutta kyselepä sähköpostilla, niin annan lisätietoa. Tonttulakkia vauvalle ja vähän isommallekin joustavasta kankaasta, niin sopii kauan=6 euroa.
eija.rantala-sorsa(et)dnainternet.net
- tikkuriina
löytyy vauvallekin www.riemukas.fi
- Tiedoksi vaan
luxuryb.fi
- tiinatinttu
Citymarketista löysin, myös Prismassa oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784