Hei, kertokaas mistä voisin löytää helposti 10 kk:n ikäiselle vauvalleni tonttulakin. Ajattelin, että alan kohta ottaa kuvia joulukortteja varten, mutta en ole vielä törmännyt missään kaupassa joulukrääsään...
Mistä löytäisin
12
361
Vastaukset
- katsomassa..
huutonetistä..
- löytynyt sieltä ei....
huutonetistä ei siis löytyny
- äityliinikkä
löytynyt sieltä ei.... kirjoitti:
huutonetistä ei siis löytyny
Huuto.netistä löytyy hakusanalla tonttupuku....
- ..............
ainakin viime vuonna h&m myi vauvoillekkin tonttulakkeja. tai sit osta isompi ja pienennä itse.
- vauvalla...
...Kimperin tonttupipo. Tässä pipoihin linkki:)
http://www.kestovaippakauppa.com/index.php?tuote_id=174&op=lk&kat=
Pipo oli punainen ja molemmissa hatun nurkissa oli kulkuset ja oli aivan syötävän söpö muksun päässä:) Paljon parempi kuin ne tavalliset yksihiippaiset.
Jos malli kiinnostaa, niin e-mailaa reilusti tuonne kauppaan ja kysäise, josko tonttupipoja jo saisi. Hinta oli sen 9€, kun itse ostin. - DaniB
on oiva paikka mistä saa edullisesti kaikkea mahdollista jopa uuttakin tavaraa ja jos tonttulakki saa olla käytetty niin sieltä kannattaa käydä katsastamassa.
- kelpais?
Jos ihan vaan kuvia varten tonttulakin tarvitset niin kokeilepa parsia vanha tonttulakki "pienempään kokoon" päänympäryskohdasta.Ei tarvitsis tilailla mistään välttämättä ja maksaa vähän ehkä turhasta..Tai toki jos teillä on enemmänkin käyttöä niin ehkä sitten.
- edes vanhaa, siksi kyselinkin
kelpais? kirjoitti:
Jos ihan vaan kuvia varten tonttulakin tarvitset niin kokeilepa parsia vanha tonttulakki "pienempään kokoon" päänympäryskohdasta.Ei tarvitsis tilailla mistään välttämättä ja maksaa vähän ehkä turhasta..Tai toki jos teillä on enemmänkin käyttöä niin ehkä sitten.
xxx
- ompeluinto
edes vanhaa, siksi kyselinkin kirjoitti:
xxx
Täällä ei saa mainostaa, mutta kyselepä sähköpostilla, niin annan lisätietoa. Tonttulakkia vauvalle ja vähän isommallekin joustavasta kankaasta, niin sopii kauan=6 euroa.
eija.rantala-sorsa(et)dnainternet.net
- tikkuriina
löytyy vauvallekin www.riemukas.fi
- Tiedoksi vaan
luxuryb.fi
- tiinatinttu
Citymarketista löysin, myös Prismassa oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62483- 1161678
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371411Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1181147- 521145
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1191123- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969