Retket

keijukainen4

Oletteko käyneet erilaisilla retkillä tai nähtävyyksillä matkan järjestäjän tai paikallisten firmojen kautta? mitä kokemuksia löytyy? itse ajattelin katamariiniristeilyä ja uskoisin myös paikallisen yrityksen, oliko maurico tai joku, olevan myös yhtä hyvä kuin että menisimme Finnmatkojen kautta.

Onko kokemuksia?

4

1328

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lomailija

Minäkin olisin kiinnostunut kuulemaan palautetta eri retkistä. Kokeiliko kukaan sitä meren pohjassa kävelemistä?, jota ainakin finnmatkat mainosti. Itse olisin siitä ainakin kiinnostunut.

• grand baieen

ja siellä keskustaan ja rannan puolella pääkatua on sun set cafe, terassin alapuolelta lähtee maeva catamaran ja kysykää frankkia, palvelu ja tarjoilu on hienoa, samoin fiilinki lauluineen ja tanssaineen.
        sanokaa jokelta terveisiä frankille, niin homma pelaa

• Viime jouluna vieraillut
        grand baieen kirjoitti:

ja siellä keskustaan ja rannan puolella pääkatua on sun set cafe, terassin alapuolelta lähtee maeva catamaran ja kysykää frankkia, palvelu ja tarjoilu on hienoa, samoin fiilinki lauluineen ja tanssaineen.

Retket ovat todellakin näkemisen arvoisia.

Kokeilin merenpohjakävelyä. Jos ei harrasta sukeltamista, todella mielenkiintoinen kokemus! Joillekin pallo päässä käveleminen oli hankalaa merivirtojen takia (tuolloin saaren läheltä meni kyllä sykloni, en tiedä vaikuttiko asiaan), mutta minulla ei ollut ongelmia. Saimme pomppia pintaan, katsella kaloja ja koralleja sekä koskettaa joitakin mereneläviä. Oppaat olivat tosi asiantuntevia veden alla.

Katamaraaniretkelle ehdottomasti kannattaa mennä. Mahdollisuus nähdä delfiinejä (ja uida niiden kanssa), paljon ruokaa ja oppaat tuntevat korallit. Näitä matkoja on tarjolla saaren ympäri. Joillakin saarilla on enemmän nähtävää kuin toisilla.

Minä olin myyty eläintarhoissa, todella upeat puitteet ja monia eläimiä oli mahdollisuus silitellä. Suosittelen myös museoita ja hindujen pyhää kraaterijärveä Grand Bassinia.

• kari am taas
        grand baieen kirjoitti:

Esim katamaraanireissu oli puolta halvempi rannasta ostettuna ja palvelu PELASI!!! Ruuat juomat ja päivän reissu 35€ ja suomifirma pyysi 65 ilman viinoja.. Oltiin myös Finnmatkojen reissulla
        "Aikamatka. Kokopäiväretki, jonka aikana käydään lasigalleriassa, Eurekan museotalossa, Domaine Les Paillesin luonnonpuistossa ja L'Aventure du Sucren sokeriruokotehtaassa."
        Ihan hyvä, mutta samat voit kiertää taksilla, eikä tartte tavata muita finskejä :) omaan tahtiin saa mennä..
        ps. tsekatkaa toi sokeriruokotehdas niin ymmärrätte saaren historiaa paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      786
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      521
      734
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      66
      648
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe