Anniina on tyhmä

ja rumakin vielä

Anniina on tyhmä ja yksinkertainen, minkäs sille voi mutta kun on vielä ruma ja paha ihminenkin kuin tarja halonen niin äänestän hänet ulos.

Tuuli ja tero voittoon.

13

1195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdaa

Kyllä olis maailma tylsä paikka jos kaikki olisivat jonkinsortin diblomi-insinöörejä.

Ja pilkkua nusaistakseni: Ei ne molemmat voi voittaa ( Tero ja Tuuli). =)

• fiksu ja filmaattinen

Osaatko perustella mikä Anniinsat tekee tyhmän? pahan?

• Nickitickidididaa

Ai että Anniina on tyhmä, missä koulussa on päässyt läpi noilla tiedoillaan? Ei yleistietoa ei oikein näytä tajuavan mmitään mistään. Englantia ei osaa. Hmmm..kun keran on valmistunut kampaajaksi ja maskeeraajaksi, ihmettelen asiaa. Koska kyllä kyseisiä aloja opiskellessa englanti kuuluu ammattikielenä opintoihin niinkuin ranskakin.

• olet ehkä
        Nickitickidididaa kirjoitti:

Ai että Anniina on tyhmä, missä koulussa on päässyt läpi noilla tiedoillaan? Ei yleistietoa ei oikein näytä tajuavan mmitään mistään. Englantia ei osaa. Hmmm..kun keran on valmistunut kampaajaksi ja maskeeraajaksi, ihmettelen asiaa. Koska kyllä kyseisiä aloja opiskellessa englanti kuuluu ammattikielenä opintoihin niinkuin ranskakin.

omalla tavallasi. Mut, haluaisin nyt sanoa kantani. Kun esim ihminen haluaa parturi kampaajaksi, ei käytännön työssä tarvitse hienoja sivistyssanoja, tai monia eriä kieliä tms... Pääsääntöisesti parturi-kampaajan työssä käyttää visuaalista puolta ja käden taitoja, ja se jo vaatii sinänsä toisenlaista älykkyyttä, mitä esim minulla ei ole, toki tarvitsee myös olla sosiaalinen asiakaspalvelija jne... Niin, ja sit mitä noihin opintoihin tulee, niin ehkä Anniinalle on riittänyt että on päässyt kursseista lävitse, koska osaa luonnostaan "taiteilla" ihmisten hiuksista luomuksia... niin ei tarvitsekkaan osata...

• niin...
        olet ehkä kirjoitti:

omalla tavallasi. Mut, haluaisin nyt sanoa kantani. Kun esim ihminen haluaa parturi kampaajaksi, ei käytännön työssä tarvitse hienoja sivistyssanoja, tai monia eriä kieliä tms... Pääsääntöisesti parturi-kampaajan työssä käyttää visuaalista puolta ja käden taitoja, ja se jo vaatii sinänsä toisenlaista älykkyyttä, mitä esim minulla ei ole, toki tarvitsee myös olla sosiaalinen asiakaspalvelija jne... Niin, ja sit mitä noihin opintoihin tulee, niin ehkä Anniinalle on riittänyt että on päässyt kursseista lävitse, koska osaa luonnostaan "taiteilla" ihmisten hiuksista luomuksia... niin ei tarvitsekkaan osata...

kyllä se vaan on tosi asia, että nuo on täysin normaaleja, jokapäiväisiä sanoja, mitä Anniina ei tiennyt.
        Miten se edes voi lukea lehtiä? eihän se ymmärrä mitään lukemaansa, jos tuollaiset sanatkin on hukassa! (optimisti, realisti...)
        Ja uskokaa pois, nuo muutamat sanat, mitkä on tulleet esille, eivät varmasti ole ainoat "pimeät" kohdat sen sanavarastossa.

• tältä palstalta
        niin... kirjoitti:

kyllä se vaan on tosi asia, että nuo on täysin normaaleja, jokapäiväisiä sanoja, mitä Anniina ei tiennyt.
        Miten se edes voi lukea lehtiä? eihän se ymmärrä mitään lukemaansa, jos tuollaiset sanatkin on hukassa! (optimisti, realisti...)
        Ja uskokaa pois, nuo muutamat sanat, mitkä on tulleet esille, eivät varmasti ole ainoat "pimeät" kohdat sen sanavarastossa.

kohta "Anniina on fiksu" keskustelun kulusta "mä ihmettellen mitä mä ihmettelen"...

• päätellen

itse olet tyhmä. Mitä rumuuteen tulee, laitapa tähän viestiketjuun linkki omaan kuvaasi. Ellet uskalla, vedämme sen johtopäätöksen, että olet myös ruma.

• Liisa K

BB:tä voisi nyt muuten katsoakin, mutta kun tuota älyn alimmaista ei jaksa kiusaantumatta katsoa. Ja tukkakin tyypillinen white trash -viritys.

• sanoit

Anniina on mistään mitään tietämätön. Onko hän käynyt edes peruskoulua???? Tuskin. Hän ei tiedä sanaakaan englanninkielestä , ei tunnista ruoka-aineita, kuten kaviaaria, eikä edes suomalaisia ruokia. Kysyy mitä tuo musta on, minä otan tuon väristä, mitä sosialismi on ,onko se sosiaalista kanssakäynistä, jne. Kuinka tätnä päivänä voi olla noin tietämättömiä ihmisiä ja kun aina kehutaan kuinka Suomessa ollaan kaikessa maailaman huipulla. Sitähän me emme ole muussa kuin juopottelussa ja itsemurhissa.

• me kaikki

olla vähän tyhmiä, toinen toisessa ja toinen toisessa. Ja rumiakin puolia löytyy jokaisesta!
      Ja kauneuskin on katsojan silmissä niin turhaanpa sitä sellaisesta mielipideasiasta väittelee...

Joku ei käsitä ihmisiä jotka eivät osaa leipoa tai tehdä ruokaa kun hänelle se on ollut aina itsestään selvyys, joku taas ei osaa siivota ja joku ei korjata rikkinäistä kumea pyörästä. Toinen taas lukee lehtiä eli sanavarasto karttuu.

Mutta eipä noihin mitään älykkyyttä tarvita, kysymys on vain viitsimisestä. Se joka haluaa osata/tietää opetelkoot.

• vaaaan...

kyse, ei olekaan siitä, mitä vikoja kussakin on, vaan se, että on noin totaalisen tietämätön lähes sanasta, kuin sanasta, mikäli ne eivät ole jotain "niinku, oikeesti, sikahyvä, ihanaa, siis että" -akselilta.

"..joku ei korjata rikkinäistä kumea pyörästä".

Ja millainenkahan olis pyöräkorjaaja, joka kyselee" mikä on dynamo?Taka?mikä takajarru? mikä sitä ja tätä" :D

• iia

Ymmärtäisi olla hiljaa. Äänikin on vastenmielinen. Saisi poistua Jari-Matin kanssa

• Anonyymi00014

Jenna LOPETA VITTU JO 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      48
      5117
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      65
      2894
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      271
      1353
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1123
    5. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1114
    6. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1085
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      128
      1048
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      74
      1044
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      152
      985
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49