Käytän viestien kirjoittamiseen Office Outlook 2007 -ohjelmaa. Kirjoitin viestin johon laitoin word -tiedoston. Kun luin lähettämäni viestin Mozzilla Thunderbirdillä sähköpostin liitetiedosto oli muuttunut winmail.dat tiedostoksi ? Osa vastaanottajista kertoi saaneensa sen ihan oikein, osa ei saanut auki.
Mitä voin tehdä ? ja mistä tämä johtuu.
Mielestäni en ole asetuksiin koskenutkaan, yhtäkkiä näin vain kävi.
KIITOS jo etukäteen jos joku viitsii neuvoa!
winmail.dat
3
645
Vastaukset
- edelleen hukassa
Kävin katsomassa linkkisi mutta valitettavasti en ymmärrä, blondi kun olen, tätä: Asenna TB:hen LookOut extension, niin eiköhän ala liitteetkin näkymään oikein....
Mikä on TB ja LookOut extension? ja kun laitoit linkin... siitäkö sen saa? - jukka
edelleen hukassa kirjoitti:
Kävin katsomassa linkkisi mutta valitettavasti en ymmärrä, blondi kun olen, tätä: Asenna TB:hen LookOut extension, niin eiköhän ala liitteetkin näkymään oikein....
Mikä on TB ja LookOut extension? ja kun laitoit linkin... siitäkö sen saa?Aukaise outolook työkalut_> asetukset -> sähköpostinmuoto -> valitse lähettävän viestin muoto vain teksti ei RTF tai HTML ja rastit pois kohdista. kokeillaan jos tämä auttoi. Tämä ongelmahan syntyy siitä kun sinun kaverisi lähettää Windows vistalla ja sen viestin lähetys muoto on RTF, pyydä häntäkin poistamaan RTF joko HTML muotoon tai Teksti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697