PS3 EI AVAA PELIÄ!!!need your help

Krisu1995

eli ku pistän vaik cod4 levyn ps3:seen. joskus tapahtuu näin-> levyä ei tule näkyviin pelit osastolle,peli käynnistyy ja kun olen painamassa play online ps3 jumittuu, olen käynnistämässä cod4 tulee se playstation 3 juttu ja sit se sulkeutuu ja sanoo "käynnidtyksen aikana tapahtui virhe (8001050F)" mitä se meinää ja miten saan tän kuntoo?? tartten kaikkien apuu

7

1026

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtamaan

      Vie peli takaisin kauppaan.

      • Krisu1995

        siis oon kaikkii pelei kokeillu ja kaikil sama juttu.


      • kateissa?
        Krisu1995 kirjoitti:

        siis oon kaikkii pelei kokeillu ja kaikil sama juttu.

        Sitten konsoli huoltoon, jos olet muuten asentanut koneen oikein.


    • ABSI111

      Onko teillä WLAN? Langaton nettiyhteys. Jos on niin pleikka on liian kaukana wlania.

      • Krisu1995

        sama se kumpi, mut tekee koko ajan samaa alkaa jo hermostuttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • vitunvittuvittu
        Krisu1995 kirjoitti:

        sama se kumpi, mut tekee koko ajan samaa alkaa jo hermostuttaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        psn sohlaa, uusimissa slimi malleissa ei ole tätä vikaa. playstation ettii vikaa ja päivitys tulee jossain välissä.


      • vitunvittuvittu
        vitunvittuvittu kirjoitti:

        psn sohlaa, uusimissa slimi malleissa ei ole tätä vikaa. playstation ettii vikaa ja päivitys tulee jossain välissä.

        Sonyn PSN-verkkopalvelun toimintaan ilmaantui eilen ongelmia, joiden takia osa PlayStation 3 -pelikonsoleista on ajautunut rampautuneeseen tilaan.

        PS3:n omistajilta tulleiden yhteydenottojen mukaan ongelmat koskevat vain ei-slim-mallisia PS3:sia, joten uusien konsoleiden omistajilla ei tiettävästi ole hätää. Vanhempien PS3:sten omistajilla hätä on kuitenkin todellinen, sillä jotkin pelit eivät toimi lainkaan, toiset pelit kaatuvat pelatessa, Trophy-tietoihin ei pääse käsiksi ja välillä ruudulle tyrkätään mystistä 8001050F-virheilmoitusta.

        Lisäksi jotkin PS3:n omistajat ovat kertoneet tietojen katoamisista ja konsolin päivämäärän resetoinnista, jonka seurauksena konsolin päivämäärä on muuttunut vuoden 1999 joulukuulle.

        Sony ei ole toistaiseksi kertonut ongelmista mitään tarkempaa, mutta yritys koettaa parhaillaan selvittää ongelmien syytä.

        Yleensä verkkopalveluiden ongelmat eivät aiheuta vastaavia ongelmia laitteille, joten spekulaatiotioiden kohteena ovat mm. hakkeroinnit ja verkkohyökkäykset sekä vanhemmissa konsoleissa mahdollisesti esiintyvä kalenteribugi, joka voisi aiheuttaa tällaisia ongelmia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe