Nyt ois työn alla ventoon pientä kaiuttimien asennusta. Sain tossa ilmaseks 6/9'' kokoiset takakaijuttimet, jotka olisi tarkotus asentaa hattuhyllylle vanhojen tilalle. Tossa kun ruuvvailin vanhat kaijuttimet irti niin huomasin että vanhat asennus reiät hyllyssä on varsin pienet (yllätys). Onko kellään vinkkiä miten lähtisin purkamaan hyllyä irti? Kun levyn saa huopineen pois tulee vielä vastaan ohut teräslevy mutta sen muokkaaminen ei pitäisi olla metallimiehelle ongelma. Autoana siis VW Vento 1.8 cl vm.-94.
KYSYMYS: KUINKA SAAN HATTUHYLLYN IRROITETTUA MAHDOLLISIMMAN VAIVATTOMASTI?
Kaikki neuvot, myös kuvat otataan vastaan.
Kiitos.
VW VENTO sisustus
2
571
Vastaukset
- Machete
Itellä oli kanssa sama ongelma ku asensin 8" kajareita, meinasin eka tehä uuden hattuhyllyn mutta, vanhan irrottaminen oli vaikean tuntuista, joten väsäsin vanerista kajareille parin sentin koroke renkaat ja sit meni kajarit heittämällä paikoilleen. Eli suosittelen korokerenkaiden tekemistä, paljon helpompaa ja voit suunnata kajarit paremmin akustiikan suhteen.
- hattuhylly?
Itse olen ulkonäön suhteen sen verran perfektionisti, että oli se pakko tehdä kauniisti. Kyllä se sieltä irtosi kun vähäsen kikkaili. Pientä säätöä pitää vielä harrastaa tosiaan noiden metalliosien kanssa, mutta ei tässä mitään kiirettä ole. Projekti jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452499
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331613Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461334- 661328
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2541102- 156966
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886