Nyt ois työn alla ventoon pientä kaiuttimien asennusta. Sain tossa ilmaseks 6/9'' kokoiset takakaijuttimet, jotka olisi tarkotus asentaa hattuhyllylle vanhojen tilalle. Tossa kun ruuvvailin vanhat kaijuttimet irti niin huomasin että vanhat asennus reiät hyllyssä on varsin pienet (yllätys). Onko kellään vinkkiä miten lähtisin purkamaan hyllyä irti? Kun levyn saa huopineen pois tulee vielä vastaan ohut teräslevy mutta sen muokkaaminen ei pitäisi olla metallimiehelle ongelma. Autoana siis VW Vento 1.8 cl vm.-94.
KYSYMYS: KUINKA SAAN HATTUHYLLYN IRROITETTUA MAHDOLLISIMMAN VAIVATTOMASTI?
Kaikki neuvot, myös kuvat otataan vastaan.
Kiitos.
VW VENTO sisustus
2
560
Vastaukset
- Machete
Itellä oli kanssa sama ongelma ku asensin 8" kajareita, meinasin eka tehä uuden hattuhyllyn mutta, vanhan irrottaminen oli vaikean tuntuista, joten väsäsin vanerista kajareille parin sentin koroke renkaat ja sit meni kajarit heittämällä paikoilleen. Eli suosittelen korokerenkaiden tekemistä, paljon helpompaa ja voit suunnata kajarit paremmin akustiikan suhteen.
- hattuhylly?
Itse olen ulkonäön suhteen sen verran perfektionisti, että oli se pakko tehdä kauniisti. Kyllä se sieltä irtosi kun vähäsen kikkaili. Pientä säätöä pitää vielä harrastaa tosiaan noiden metalliosien kanssa, mutta ei tässä mitään kiirettä ole. Projekti jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882