Eli ollaan tulossa lastenlasten kanssa käymään Porvoossa ja uimahallikin kiinnostaa. Onko perushalli vai löytyykö muutakin tekemistä (lapset 9 ja 3)
uimahalli
9
3554
Vastaukset
- blarb
Joku liukumäki ollut ainakin ja lasten allas ja ja ja .....
- uimahallin tiedot
Tietoa hallista
Porvoon uimahalli valmistui 1970. Uimahallin peruskorjaus ja laajennus tehtiin 2002-2003.
Altaat
Iso allas
- 6 rataa ( 25 m)
- syvyys 1.20-2.00 m
- veden lämpötila 27
- tarkoitettu kilpa- ja kuntouimareiden käyttöön
Opetusallas
- syvyys 0.40-0.90 cm
- veden lämpötila 30
- tarkoitettu lasten käyttöön. Allasta käytetään myös uinninopetukseen.
Hyppyallas
- säädettävä syvyys 4.00-0.90 m
- veden lämpötila 27
- altaassa pidetään mm. uimakouluja ja vesiliikuntaryhmiä
Monitoimiallas
- syvyys 0.00-1.60 m
- veden lämpötila 30
- altaassa vesihierontapisteet, virtauskanaali ja aaltokone. Virkistyspuolella myös liukumäki, pore-, kylmä- ja tenava-allas.
Muut tilat
- 5 tavallista saunaa
- 4 höyrysaunaa
- tilaussauna
- kahvila kabinetti, www.porvoon-makuasia.fi
- solarium
- oheistila- vaan
Eli voimme luvata lasille mukavaa uimahalliretkeä. Kiitokset vastauksesta koko porukan puolesta
- mä vaa
ainaki yks narttu siivooja..tosin tällä hetkellä mamma lomalla..muuten ihan mukava ja viihtysä paikka
- uimari1
Porvoon uimahallin siivous on puutteellista. Suihkutilojen lattioilla on epätavallisen paljon varpaanvälinöyhtää, joka näyttää epämiellyttävältä, ja on myös terveysriski. Olen saanut Porvoon uimahallista kaksi kertaa jalkasieni-infektion. Jättäisivät edes letkun suihkutiloihin, että asiakkaat voivat itse huuhdella lattian.
- uimari2
En ole samaa mieltä. Yhtä siisti kuin muuallakin. Ei valittamista.
- kolu1
Tänään uimahallissa oli suihkutiloissa kakkaa lattialla, uimavalvoja siihen että heillä on yksi kiertävä siivooja per 4 uimahallia, ei kuulemma ehdi joka paikkaan.
- mitä te marisette
Millainen äiti antaa lapsensa paskantaa lattialle ja jättää tuotokset vielä siihen ?
Hyvähän sitä on syyttää uimahallia asiasta. Vai pitääkö uimahallin tulla perseetkin pyyhkimään ?
- silsa1
harvassa paikassa paikan siisteys on asiakkaan vastuulla. Kyllä se ihan hallin ja siivousfirman on pidettävä paikka hygieenisenä. Hallissa muuten aika usein asiakkaat pesevät paikkoja käyttäen mm. löylysaavia huuhteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832