Eli ollaan tulossa lastenlasten kanssa käymään Porvoossa ja uimahallikin kiinnostaa. Onko perushalli vai löytyykö muutakin tekemistä (lapset 9 ja 3)
uimahalli
9
3590
Vastaukset
- blarb
Joku liukumäki ollut ainakin ja lasten allas ja ja ja .....
- uimahallin tiedot
Tietoa hallista
Porvoon uimahalli valmistui 1970. Uimahallin peruskorjaus ja laajennus tehtiin 2002-2003.
Altaat
Iso allas
- 6 rataa ( 25 m)
- syvyys 1.20-2.00 m
- veden lämpötila 27
- tarkoitettu kilpa- ja kuntouimareiden käyttöön
Opetusallas
- syvyys 0.40-0.90 cm
- veden lämpötila 30
- tarkoitettu lasten käyttöön. Allasta käytetään myös uinninopetukseen.
Hyppyallas
- säädettävä syvyys 4.00-0.90 m
- veden lämpötila 27
- altaassa pidetään mm. uimakouluja ja vesiliikuntaryhmiä
Monitoimiallas
- syvyys 0.00-1.60 m
- veden lämpötila 30
- altaassa vesihierontapisteet, virtauskanaali ja aaltokone. Virkistyspuolella myös liukumäki, pore-, kylmä- ja tenava-allas.
Muut tilat
- 5 tavallista saunaa
- 4 höyrysaunaa
- tilaussauna
- kahvila kabinetti, www.porvoon-makuasia.fi
- solarium
- oheistila- vaan
Eli voimme luvata lasille mukavaa uimahalliretkeä. Kiitokset vastauksesta koko porukan puolesta
- mä vaa
ainaki yks narttu siivooja..tosin tällä hetkellä mamma lomalla..muuten ihan mukava ja viihtysä paikka
- uimari1
Porvoon uimahallin siivous on puutteellista. Suihkutilojen lattioilla on epätavallisen paljon varpaanvälinöyhtää, joka näyttää epämiellyttävältä, ja on myös terveysriski. Olen saanut Porvoon uimahallista kaksi kertaa jalkasieni-infektion. Jättäisivät edes letkun suihkutiloihin, että asiakkaat voivat itse huuhdella lattian.
- uimari2
En ole samaa mieltä. Yhtä siisti kuin muuallakin. Ei valittamista.
- kolu1
Tänään uimahallissa oli suihkutiloissa kakkaa lattialla, uimavalvoja siihen että heillä on yksi kiertävä siivooja per 4 uimahallia, ei kuulemma ehdi joka paikkaan.
- mitä te marisette
Millainen äiti antaa lapsensa paskantaa lattialle ja jättää tuotokset vielä siihen ?
Hyvähän sitä on syyttää uimahallia asiasta. Vai pitääkö uimahallin tulla perseetkin pyyhkimään ?
- silsa1
harvassa paikassa paikan siisteys on asiakkaan vastuulla. Kyllä se ihan hallin ja siivousfirman on pidettävä paikka hygieenisenä. Hallissa muuten aika usein asiakkaat pesevät paikkoja käyttäen mm. löylysaavia huuhteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685