No niin Kupsin lähtö alemmaksi on taas lähellä. Tuo joukkue ei voi voittaa Viikinkejä. KUPS on haluton, mauton ja taidoton joukkue. Onneksi olkoon Vuosaareen liigapaikasta!
Kups Divarin Helmi
Rele
3
380
Vastaukset
- osaa kuin
hävitä oli laji sitten mikä tahansa. Suutaan kyllä soittavat mutta kun tulee näytön paikka niin paskat lorahtaa pöksyyn se on nähty niin monta kertaa...juntti on juntti vaikka voissa paistais
HAH! - koska
Kuopio ei ole sen takana samalla tavalla kuin KalPan. Niin se vain on.
- Rele
Olipa kerrankin kiva olla väärässä! Lepsua se peli Kuopiossa kuitenkin oli. Onnea uuteen kauteen 2009.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815