Cabarete,

HSY

Olen jo varanntut matkan mutta onko kokemusta
paikasta nimeltään Cabarete?

7

1404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

Jos olet himosurffari niin tykkäätt mutta muuten et.
      Ainoa paikka Domissa josta en pitänyt.
      Käytönnössä baaria ja kuppilaa molemmin puolin
      vilkasta tietä reilun kilsan verran.

Paikassa runsaasti myös bordelleja.
      Kallista rihkamaa. Ei mitään nähtävää.

Ennen menisin Punta Csnaan tai Sosuaan.
      Tai sitten jos haluaa all inclusive loman
      jonka turvaa vartijat pumppuhaulikoilla ja
      rynnäkkökivääreillä niin Playa Doradaan.

• pari kertaa

Käynyt... Minä olen kyllä käynyt kaksi kertaa ja en ole himosurffari. Silti pidin paikasta. Sosua on se surullisen kuuluisa bordellimesta eikä niinkään Cabarete. Samanan laakso on kieltämättä paras paikka ko. saarella, mutta mukava paikka kaikenkaikkiaan.

• Sosuaan ;)

Sosua on se mikä on muuttunut parissa vuodessa järjettömäksi ilokyläksi... Nasty place :(

• Plaza Marinero
        Sosuaan ;) kirjoitti:

Sosua on se mikä on muuttunut parissa vuodessa järjettömäksi ilokyläksi... Nasty place :(

Olisitpa nähnyt Sosuán esim. 1994 kun kävin siellä ensimmäisen kerran. Muistaako joku vielä niitä aikoja?

• 1994 helmikuussa
        Plaza Marinero kirjoitti:

Olisitpa nähnyt Sosuán esim. 1994 kun kävin siellä ensimmäisen kerran. Muistaako joku vielä niitä aikoja?

mutta en oikeastaan tutustunut kylään vaan jatkoin matkaa samana päivänä sisämaahan ja sieltä Santo Domingoon. Mutta silloin oli ehkä vähemmän turistityylistä olotilaa. Paras matka Dominikaanisen!

• CAB

Moi!

Parivuotta pohjoisrannalla asuneena sanoisin että Cabarete on ehdottomasti yks mun saaren lempipaikkoja!!! Mielipiteitä on tietenkin yhtäpaljon kuin on mieliäkin, but I love it!

Kite surffauksen mekka, ei niinkään loistava lautailulle, mut onnistuu. Tosi nuorekas ja trendikäs meininki, kansainvälistä ja leppoisaa. Rannassa on suurinosa baareista ja ravintoloista ( yks oma suosikki on Lax, hyvät safkat ja kiva miljöö). Ja illalla kun valot syttyy rannalla ja karibian kuumat rytmit sekottuu muuhun musiikkiin, cuba libret ja pina coladat virtaa - niin ay ay ay !!!!

nasta vaihtoehto all-inclusivesta paikallisempaan lomakokemukseen ;)

• Siellä käynyt

Ihan elävä ja kiva paikka. Hyvä surffiranta. Kaunista. Paljon kuppiloita ja ruokapaikkoja. Lähellä Sosuaa (autolla n 20 minsaa). Aivan pikatien toisella puolella n. 400 m päässä tieltä on upea luontometsä jossa n. 1 t opastettu lenkki viidakossa, jossa putoukset, vanhat luolat, lepakot ym. Kannattaa käydä tutkailemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2787
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1498
    Aihe