Eli ostin Sega Megadrive ykkösen ja mukaanhan tuli pelin lisäksi muuntaja ja antennijohto. Konsoli toimii kyllä, koska valo palaa siinä käynnistettäessä, mutta kuvaa ei saa näkymään sitten millään, eli musta ruutu vain näkyy.
Onkohan vika antennijohdossa? Voiko Megadrivelle hankkia scart johtoa?
Megadrive kuva ei näy
5
1862
Vastaukset 5
- Halloween, ho.
Vau, en ole siis ainoa joka vielä pelaa MegaDrivella? =D (Vanhat Sonic pelit~
- PasiHiltune
Nyt vittu sitä apua! Tuhatkaksataa kertaa painettu nappii ja kuva ei edes vilahda...
- Segamies
Konsoli voi tietysti olla viallinen mutta mutta.. Semmoinen juttu noissa oli jo ysäreillä että jos pelissä ja konsolin liittimessä on pölyä tai likaa, tulee pelkkä musta ruutu näkyviin. Elikkäs pumpulipuikolla ja jollain puhdistusaineella (esim. kynsilakanpoistoaine) puhdistat pelin pinnit. Toki itse puhaltelin aina carttiin ja näin sain pelit toimimaan mutten voi sitä virallisesti suositella kun yleinen käsitys on että se tekee pahaa peleille.. Jokatapauksessa toivottavasti näillä lähtee Segasi käyntiin :)
- 13+4
Ehkäpä turha vastata 6 vuotta vanhaan viestiin mut jos siitä olisi apua jollekkin toiselle niin...
Konsolin roolia tässä tarinassa esittää ny kylläki NES eikä MD1 mut nessissäkin oli tällainen antennijohto joka kiinnitettiin telkkariin. Kuva ei tullut telkkariin automaattisesti eikä kanavia selaamalla löytynyt oikeaa kanavaa. Ei muuta kuin telkkarin asetuksista kanavahakua päälle (konsolissa virta päällä tietenkin) niin pienoisen odottelun jälkeen Nessillekkin löytyi kanavapaikka.
Nessi on edelleen käytössä mutta ton antennijohdon olen jo aikaa sitten jättänyt laatikkoon vanhenemaan, Scartilla pelittää paljon mukavammin :)- Murraaaay
Kiitos tästä, meinas usko loppua, mut pelastit!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521033Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll20955Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl503820- 48766
- 45692
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE179583Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59558Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550