Uuden macbook pro:n touchpad

KYSYMYS!

Onko joku ostanut tuon uuden macbook pro läppärin. Itse aion kyseisen laitteen aika varmasti ostaa, mutta hieman epäilyttää tuo uusi touchpad, jossa ei ole lainkaan näppäimiä. Haluisin ehdottomasti kuulla millainen tuo on käytössä ennen kuin ostan macin. Jos tuota vahingossa klikkailee jatkuvasti niin hermothan siinä menee, vaikka suurimman osan ajasta käytän kyllä todennäköisesti ulkoista hiirtä.

9

1136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostettu
    • 1stMacFinn

      Enitenhän tuota ovat päässeet käyttämään median edustajat ja heidän mukaansa siihen tottuu nopeasti. Ja ainakin minun mielestäni Applen touchpadit ovat aina olleet alan parhaita, näin varmasti tälläkin kertaa.

    • kokeiltu ja käytössä

      Hyvältä tuntuu ja on "kätevä" :)

    • testaaja123123

      Kävin verkkokaupassa kokeilemassa kyseisiä uusia macbook / pro malleja ja ostohalut kyllä kaikkoisivat touchpadin testailun jälkeen. Sitä meinaan piti painaa ihan käsittämättömän kovaa ja siitä kuului kova "naps" ääni painettaessa, kummissakin malleissa. En tiedä että olivatko sitten jotain maanantai kappaleita. Mutta suosittelen käymään testaamassa jossain ennen ostopäätöksen tekemistä. Toinen mikä ärsytti oli se että kun sitä touchpadia piti painaa niin lujaa niin kursori väkisinkin liikkui hieman näytöllä painettaessa..

      • connoisseöör

        Sitä voi painaa toisen käden sormella, ihan kuin entistä painiketta. Oikeastaan eroa entiseen ei juuri ole, alaosa on nyt vain painiketta ilman koroketta. Yläosaa ei kannata yrittää painaa.


      • 1stMacFinn

        Minä taas olen käynyt kokeilemassa noita uusia ohjauslevyjä ja vähän harmittaa, että ostin viime marraskuussa tämän MBP:n, jossa on vielä se vanhan mallin levy.

        Vaikka hyvä on kyllä tämäkin.


    • jumpajampa

      Onko tämä siis nykyään kaikissa Macbook Pro -koneissa?

      • 1stMacFinn

        Kyllä, kaikissa MacBook Pro malleissa on samanlainen ohjauslevy. Siihen tottuu todella nopeasti.


      • janne...
        1stMacFinn kirjoitti:

        Kyllä, kaikissa MacBook Pro malleissa on samanlainen ohjauslevy. Siihen tottuu todella nopeasti.

        Tämä ohjauslevy on kyllä todella mainio. Olen aina käyttänyt hiirtä läppärin kanssa mutta en enää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe