Oletteko mistä hankkineet pistokeadapterin suomesta, joka on käypä australian pistorasiaan. Kävin pyörähtämässä perusliikkeet Anttilan sekä Cittarin eikä sieltä ainakaan tuntunut löytyvän Australian pistorasiaan.
mistä pistokeadapteri suomesta
6
3006
Vastaukset
- Kissus
Biltema myi noita multiadaptereita ja samoin taitaa tehdä Clas Ohlson.
Kokeile googlella = sieltä voisi olla apua. Jos muu ei auta, osta ebaysta. Sieltä niitä ainain saa. - Suomesta
Suomessa (ja lentokentillä) adaptereista pyydetään ihan hupsua hintaa!!
Osta paikanpäältä, maksavat vain noin 2-4AUD/kpl. Niitä myy esim. semmoset elintarvikekioskit. - Kartsa
Usseissa jännite 240V joten useimmat laittteet toimivat
Osta sovitin lentoasemalta mutta mukana tulevia muita älä käytä euroopassa koska ne mahdollistavat useimmmiten suojaamattoman laitteen käytön vaarallisissa olosuhteissa
kuten http://www2.tukes.fi/cgi-bin/myyntikiellot/tiedot.cfm?id=25043
kartsa- Jakorasiassa
Ostin eräästä halpakaupasta multiadapterin ja siinä on osa joka valtakuntaan käypänä, taisi maksaa pari-kolme euroa. Mutta enpä usko täältä ihan suoraa tietoa löytyvän. Ja viime aAussi-keikalla kaveri oli itse teipannut irtotapit johdon pätkään jossa oli toisessa päässä töpseliin käypäset holkit! En tumpeloille suosittele!
- ropa
Suomesta löytyy (yleisadapteri) esim. Claes Ohlsonilta n. 15 € ja paikan päältä yleensä ns. elektroniikapaikoista
Lentokentältä löytýy Delseyn (hyvä ylesiadapteri) n. 35 €- jani123456
Minä tilasin hongkongista yleisadapterin
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18126
Ei postikuluja, 2-3 viikon toimitus.
Vaatii paypal accountin ja ei hintakaan päätä huimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4586021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2222171Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3831950- 1231130
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51064- 281021
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743