Meille syntyi kaksostytöt ja toinen on etunimeä vailla. Toisen nimeksi tulee Mila Tuulia ja toisen toinen nimi on Susanna, mutta etunimi puuttuu, tässä on jotain meidän vaihtoehtoja, mitä mieltä?
Melia Susanna
Minna Susanna
Milena Susanna
Minni Susanna
Milja Susanna
Melina Susanna
Mila & Melia?
15
1103
Vastaukset
- hmm
No Mila ja Melina noista sopisi parhaiten.. Mul tuli mieleen parien tuntemieni kaksosten nimiä:
-Jade ja Jelena
-Milla ja Salla..
Mutta Mila ja Melina on ihan ok. - Mia Maria
Muut ehdotuksenne ovat mielstäni kauniita,paitsi Melina,Minna ja Minni.Mitä pidätte näistä;
Moona/Mona Susanna
Miisa/Misa Susanna
Miira /Mira Susanna
Minka Susanna
tai
Mea Susanna? - dodi
mila tarkoitattaa puolaksi rakasta (hellittely nimenä) ja minä varmaan itse harkitsisin sellaista vaihtaria kuin malina (puolaksi vadelma,vadelman kukka) mutta milja ehkä rimmaa milan kanssa noista vaihtoehdoistasi parhaiten,milena on kanssa todella kaunis, oma isoisoäitini oli milaja,samaa sarjaa tavallaan...kivoja nimiä...hei,susanna on muuten persiaksi lilja! Ööööh...olen ammatiltani kielitietilijä ja välillä innostun vähän liikaa.. ;)
- kaisu
Minni Susanna on noista paras!
Kivoja on mielestäni myös:
Moona Susanna
Mari Susanna
Meri Susanna
Minea Susanna
Mitäs tykkäsit näistä? - Minä
Mielestäni Milja Susanna on paras
- siru
en oikein tosta Meliasta tykkää, kun tulee joka kerta mieleen oma pillerimerkkini Meliane, mutta esim. Milja ja Minna Susanna ovat nättejä nimiä :)
- lona
Minustakin Milja on kiva nimi. Kuitenkin erilainen mutta ei liian. Joskus on kyllä kamalan kuuloista kun katsoo miten vanhemmat ovat yrittäneet etsiä lapselleen jotain "erikoista" nimeä ja siinä on sitten mopo karannut käsistä. Minusta pitiäsi ajatella lapsen tulevaisuuttakin sen nimen kanssa. Koulussa ja kaveripiirissä joutuu helposti kiusatuksi. Mistäpä sitä tavallinen 70 - 80 -luvulla syntynyt esim. Minna niminen äiti voisi ymmärtää. Minni ei ole hyvä nimi, sehän on aku ankasta. Mutta Milja kuulostaa sirolta ja kauniilta.
- siru
lona kirjoitti:
Minustakin Milja on kiva nimi. Kuitenkin erilainen mutta ei liian. Joskus on kyllä kamalan kuuloista kun katsoo miten vanhemmat ovat yrittäneet etsiä lapselleen jotain "erikoista" nimeä ja siinä on sitten mopo karannut käsistä. Minusta pitiäsi ajatella lapsen tulevaisuuttakin sen nimen kanssa. Koulussa ja kaveripiirissä joutuu helposti kiusatuksi. Mistäpä sitä tavallinen 70 - 80 -luvulla syntynyt esim. Minna niminen äiti voisi ymmärtää. Minni ei ole hyvä nimi, sehän on aku ankasta. Mutta Milja kuulostaa sirolta ja kauniilta.
samaa mieltä kanssasi, nimi pitäisi valita lasta ja hänen elämäänsä ajatellen koska "huonosta" tai oudosta nimestä lapsi kuulee ihan varmasti esim. päiväkodissa tai koulussa.
Enkä itse ainakaan laittaisi lapselleni nimeksi sen enempää Minniä, Mikkiä, Akua tai vaikka Ridgeä tai Brookeakaan koska sarjakuvat/ohjelmathan niistä aina ja kaikille tulee mieleen.
- Suzie
Mielestäni Maisa Susanna sopisi hyvin!
- Mää
Mila ja Mina?Miila ja Miina?Mina ja Mona?
- Tuula
Musta Mila Tuulia ja Mona Susanna.
- Milla-Tia
Anoppini ehdotti toisen nimeksi Julia. Mila ja Julia, miltäs kuulostaa? Mut en sitten tiedä sopiiko Susanna Julian perään niin hyvin. Julia Susanna! Mitä ootte mieltä?
- hmm..
Julia Susanna,Ei..mutta entäs Juuli Susanna?
Tai Janni Susanna?Mona Susanna olisi kyllä minun valintani,Juuli Susanna hyvä kakkonen.. - Mimma
Mila Tuulia ja Mona Juulia?
- Täti
haittaa jos on RRRRR- vikaa.
Mila ja Melia/Melina yök liian saman kaltaisia.
Miksi et laittais vaikka Mira tai Mari
Mari Susanna
Mira Susanna
Meri Susanna
Miia Johanna/MiiaSusanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232