Mila & Melia?

Milla-Tiia

Meille syntyi kaksostytöt ja toinen on etunimeä vailla. Toisen nimeksi tulee Mila Tuulia ja toisen toinen nimi on Susanna, mutta etunimi puuttuu, tässä on jotain meidän vaihtoehtoja, mitä mieltä?

Melia Susanna
Minna Susanna
Milena Susanna
Minni Susanna
Milja Susanna
Melina Susanna

15

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

No Mila ja Melina noista sopisi parhaiten.. Mul tuli mieleen parien tuntemieni kaksosten nimiä:
      -Jade ja Jelena
      -Milla ja Salla..
      Mutta Mila ja Melina on ihan ok.

• Mia Maria

Muut ehdotuksenne ovat mielstäni kauniita,paitsi Melina,Minna ja Minni.Mitä pidätte näistä;
      Moona/Mona Susanna
      Miisa/Misa Susanna
      Miira /Mira Susanna
      Minka Susanna
      tai
      Mea Susanna?

• dodi

mila tarkoitattaa puolaksi rakasta (hellittely nimenä) ja minä varmaan itse harkitsisin sellaista vaihtaria kuin malina (puolaksi vadelma,vadelman kukka) mutta milja ehkä rimmaa milan kanssa noista vaihtoehdoistasi parhaiten,milena on kanssa todella kaunis, oma isoisoäitini oli milaja,samaa sarjaa tavallaan...kivoja nimiä...hei,susanna on muuten persiaksi lilja! Ööööh...olen ammatiltani kielitietilijä ja välillä innostun vähän liikaa.. ;)

• kaisu

Minni Susanna on noista paras!

Kivoja on mielestäni myös:

Moona Susanna
      Mari Susanna
      Meri Susanna
      Minea Susanna

Mitäs tykkäsit näistä?

• Minä

Mielestäni Milja Susanna on paras

• siru

en oikein tosta Meliasta tykkää, kun tulee joka kerta mieleen oma pillerimerkkini Meliane, mutta esim. Milja ja Minna Susanna ovat nättejä nimiä :)

• lona

Minustakin Milja on kiva nimi. Kuitenkin erilainen mutta ei liian. Joskus on kyllä kamalan kuuloista kun katsoo miten vanhemmat ovat yrittäneet etsiä lapselleen jotain "erikoista" nimeä ja siinä on sitten mopo karannut käsistä. Minusta pitiäsi ajatella lapsen tulevaisuuttakin sen nimen kanssa. Koulussa ja kaveripiirissä joutuu helposti kiusatuksi. Mistäpä sitä tavallinen 70 - 80 -luvulla syntynyt esim. Minna niminen äiti voisi ymmärtää. Minni ei ole hyvä nimi, sehän on aku ankasta. Mutta Milja kuulostaa sirolta ja kauniilta.

• siru
        lona kirjoitti:

Minustakin Milja on kiva nimi. Kuitenkin erilainen mutta ei liian. Joskus on kyllä kamalan kuuloista kun katsoo miten vanhemmat ovat yrittäneet etsiä lapselleen jotain "erikoista" nimeä ja siinä on sitten mopo karannut käsistä. Minusta pitiäsi ajatella lapsen tulevaisuuttakin sen nimen kanssa. Koulussa ja kaveripiirissä joutuu helposti kiusatuksi. Mistäpä sitä tavallinen 70 - 80 -luvulla syntynyt esim. Minna niminen äiti voisi ymmärtää. Minni ei ole hyvä nimi, sehän on aku ankasta. Mutta Milja kuulostaa sirolta ja kauniilta.

samaa mieltä kanssasi, nimi pitäisi valita lasta ja hänen elämäänsä ajatellen koska "huonosta" tai oudosta nimestä lapsi kuulee ihan varmasti esim. päiväkodissa tai koulussa.

Enkä itse ainakaan laittaisi lapselleni nimeksi sen enempää Minniä, Mikkiä, Akua tai vaikka Ridgeä tai Brookeakaan koska sarjakuvat/ohjelmathan niistä aina ja kaikille tulee mieleen.

• Suzie

Mielestäni Maisa Susanna sopisi hyvin!

• Mää

Mila ja Mina?Miila ja Miina?Mina ja Mona?

• Tuula

Musta Mila Tuulia ja Mona Susanna.

• Milla-Tia

Anoppini ehdotti toisen nimeksi Julia. Mila ja Julia, miltäs kuulostaa? Mut en sitten tiedä sopiiko Susanna Julian perään niin hyvin. Julia Susanna! Mitä ootte mieltä?

• hmm..

Julia Susanna,Ei..mutta entäs Juuli Susanna?
        Tai Janni Susanna?Mona Susanna olisi kyllä minun valintani,Juuli Susanna hyvä kakkonen..

• Mimma

Mila Tuulia ja Mona Juulia?

• Täti

haittaa jos on RRRRR- vikaa.

Mila ja Melia/Melina yök liian saman kaltaisia.
      Miksi et laittais vaikka Mira tai Mari

Mari Susanna
      Mira Susanna
      Meri Susanna
      Miia Johanna/MiiaSusanna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe