CALA MILLOR!!!!!!!

olisin kiitollinen

kertokaa mulle siitä jos on omakohtaisia kokemuksi :) (ei tarvitse laittaa linkkejä muille sivustoille, olen kyllä katsonut matkatoimistojen sivuilta ja googlannut) eli vain niille jotka ovat käyneet

3

1376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viihtyy muutaman

päivän. Sitten on tehty bussilla tai vuokra-autolla matkoja ympäri saarta ja löydetty monta mielenkiintoista paikkaa.
      Kerran mentiin bussilla "Ballermann" t.Balaman rymypaikkaa katsomaan. Siellä joku turisti rosvosi mieheni lompakon. Ja bussia ei mennyt enään alkuillastakaan takaisin. Oli otettava taksi, joka onneksi odotti, kun haimme rahaa säilytyslokerosta.-Mutta taas mennään Cala Milloriin nyt huhtikuussa.-Oikein hyvää ruokapaikkaa emme löytäneet ollenkaan CM:sta, muualta kyllä.

• cala milloriin

Missä hotellissa asuitte ?

• LA SANTA MARIAssa
        cala milloriin kirjoitti:

Missä hotellissa asuitte ?

ja se miellytti meitä hyvin: isot huoneet (appartement), 2 isoa sohvaa olohuoneessa, siisti.
        Toisella kertaa oltiin Sìllot issa, siellä ei miellyttänyt muu kuin rannassa oleva baari, jossa oli kiva istua iltaisin, hyviä salaatteja ym.
        Nyt mennään taas Cala Milloriin, Appart-Hotel CALA MILLOR CLUB huhtikuussa, se on lähellä bussiasemaa (tori, jossa bussit pysähtyvät), hyvä, kun pääsee helposti muualle. Mutta kuten sanottu, bussit eivät kulje illalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      417
      9191
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3800
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2268
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1403
    5. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1198
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1155
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1132
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1128
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55