Hiivasieni!!!!

Auttakaa!!

On tullut ja mennyt nyt vuoden verran pari kertaa ja on mennyt ohi ilman minkäänlaista hoitoa mutta on kestänyt pari viikkoa melkein.
Nyt mietin mikä reseptitön lääke olisi paras ja nopein keino saada hiivatulehdus pois? Tabletti vaiko voide? On tullut pieni haavauma raapimisesta ja haluaisn muutenkin tulehduksen äkkiä pois...
Mistä hiivatulehdus johtuu? Nyt ainakin sain pari päivää seksin jälkeen että voiko johtua siitä? olen myös kuulut että voi saada jos käy uimahallissa uimassa...pitääkö paikaansa? Kävin nimittäin viime viikolla...

6

10102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------

      jätä hoitamatta ja kärsi sen takia kahta viikkoa.Apteekista saa ilman reseptiä canesten-emätinpuikkoja sekä voidetta.Samoin Gyno-Daktarinia puikkoina ja voiteena.Molemmat tehoaa nopeasti.Suun kautta otettavan tabletin saa ainoastaan lääkärin kautta.Kestää tosin pitempään ennen kuin alkaa tehota toisin kuin paikallisvalmisteet.Seksi voi altistaa hiivalle,varsinkin jos limakalvot on ärtyneet ja arat.Maitohappobakteerit ovat myös oiva apu hiivan estoon.Voi olla myös niinkin että kumppani on oireeton kantaja joten suosittelen että hänellekin hiivalääkitys samaan aikaan kuin sinulle.Voisi päätellä että kun tuli pari päivää seksin jälkeen niin kannattais hoitaa molemmat.Tsemppiä!

      • Auttakaa!!

        Selvä... miten nopeasti ne voiteen/puikot tehoaa? Entä minkä hintaisia suunnilleen?


      • -------
        Auttakaa!! kirjoitti:

        Selvä... miten nopeasti ne voiteen/puikot tehoaa? Entä minkä hintaisia suunnilleen?

        Itselläni kun oli hiivatulehdus ja laitoin puikon illalla niin seuraavana päivänä alkoi jo helpottamaan.Kannattaa ostaa yhdistelmäpakkaus missä on emätinpuikot sekä voide mukana.Voidetta voit laittaa ulkosynnyttimiin ja todellakin,kehottaa partneria laittamaan voidetta huolellisen pesun jälkeen penikseen n.viikon ajan.Muistelisin että 20 eurolla selviät lääkkeistä.Vaihtoehtona on tietenkin Gyno-Daktarin,voide ja puikot.Apteekin henkilökunnalta kysele rohkeasti kumpaa suosittelevat ja mitä mieltä ovat kumppanin hoidosta,minä kun kirjotan vain omaan kokemuspohjaani nojaten.Mars apteekkiin :)


      • Auttakaa!!
        ------- kirjoitti:

        Itselläni kun oli hiivatulehdus ja laitoin puikon illalla niin seuraavana päivänä alkoi jo helpottamaan.Kannattaa ostaa yhdistelmäpakkaus missä on emätinpuikot sekä voide mukana.Voidetta voit laittaa ulkosynnyttimiin ja todellakin,kehottaa partneria laittamaan voidetta huolellisen pesun jälkeen penikseen n.viikon ajan.Muistelisin että 20 eurolla selviät lääkkeistä.Vaihtoehtona on tietenkin Gyno-Daktarin,voide ja puikot.Apteekin henkilökunnalta kysele rohkeasti kumpaa suosittelevat ja mitä mieltä ovat kumppanin hoidosta,minä kun kirjotan vain omaan kokemuspohjaani nojaten.Mars apteekkiin :)

        Kiitos neuvoista!!: Yritetään:)


    • suosittelen..

      Itse suosittelen Canesten Combi-yhdistelmäpakkausta. Siinä on yksi emättimeen asetettava emätinpuikko sekä tuubi ulkoisesti levitettävää voidetta. Voidetta laitetaan 2-3 kertaa päivässä, ja niin kauan kuin oireet helpottavat.
      Hiivatulehdusta voi tulla esim. e-pillereistä, ja yleensä sitä tulee kaikille naisille jossain vaiheessa elämää.
      Käytättekö kondomia? Ajattelin vain,että kumiallergia saa aikaan samanlaisia oireita kuin hiivassa.
      Ja koita olla raapimatta! Se vain pahentaa tilannetta. Muista alapesu myös, niin eiköhän se siitä..

    • seksin jälkeen

      Tuo vaiva jos on tullut seksin jälkeen ..auttaa parhaiten Gyno-Daktarinin 400mg , siinä on vain kolmena päivänä emättimeen laitettavat tabletit ja lääke sopii myös muiden tulehdusten hoitoon.
      Hiiva-lääke auttaa vain hiivaan ja varsinainen bakteereista johtuva oireilu jää hoitamatta, Gyno-Daktarin 400 mg tehoaa molempiin sekä hiivaan että bakteereihin aiheuttamiin tulehduksiin ja on nopeatehoinen ja- hoitoinen lääke..minulla tepsii ainakin..jos ei niin sitten mentävä tietysti lääkäriin.
      Kannattaa samalla ostaa Lactal nimistä lääkettä joka palauttaa emättimen pH-tasapainon ja ehkäisee limakalvoärsytystä seksin jälkeen.
      Näillä konsteilla ei tarvitse kärsiä alapään oireilusta..

      Uimahallsta minäkin olen joskus bakteeritulehduksen saanut, nimenomaan jos käy ns.höyrysaunassa jossa on mieto lämpö..lauteista saa taudin uikkarien tai alusen läpikin..Tähän auttoi vain tuo ed. mainittu lääke.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1802
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe