On tullut ja mennyt nyt vuoden verran pari kertaa ja on mennyt ohi ilman minkäänlaista hoitoa mutta on kestänyt pari viikkoa melkein.
Nyt mietin mikä reseptitön lääke olisi paras ja nopein keino saada hiivatulehdus pois? Tabletti vaiko voide? On tullut pieni haavauma raapimisesta ja haluaisn muutenkin tulehduksen äkkiä pois...
Mistä hiivatulehdus johtuu? Nyt ainakin sain pari päivää seksin jälkeen että voiko johtua siitä? olen myös kuulut että voi saada jos käy uimahallissa uimassa...pitääkö paikaansa? Kävin nimittäin viime viikolla...
Hiivasieni!!!!
6
9749
Vastaukset
- --------
jätä hoitamatta ja kärsi sen takia kahta viikkoa.Apteekista saa ilman reseptiä canesten-emätinpuikkoja sekä voidetta.Samoin Gyno-Daktarinia puikkoina ja voiteena.Molemmat tehoaa nopeasti.Suun kautta otettavan tabletin saa ainoastaan lääkärin kautta.Kestää tosin pitempään ennen kuin alkaa tehota toisin kuin paikallisvalmisteet.Seksi voi altistaa hiivalle,varsinkin jos limakalvot on ärtyneet ja arat.Maitohappobakteerit ovat myös oiva apu hiivan estoon.Voi olla myös niinkin että kumppani on oireeton kantaja joten suosittelen että hänellekin hiivalääkitys samaan aikaan kuin sinulle.Voisi päätellä että kun tuli pari päivää seksin jälkeen niin kannattais hoitaa molemmat.Tsemppiä!
- Auttakaa!!
Selvä... miten nopeasti ne voiteen/puikot tehoaa? Entä minkä hintaisia suunnilleen?
- -------
Auttakaa!! kirjoitti:
Selvä... miten nopeasti ne voiteen/puikot tehoaa? Entä minkä hintaisia suunnilleen?
Itselläni kun oli hiivatulehdus ja laitoin puikon illalla niin seuraavana päivänä alkoi jo helpottamaan.Kannattaa ostaa yhdistelmäpakkaus missä on emätinpuikot sekä voide mukana.Voidetta voit laittaa ulkosynnyttimiin ja todellakin,kehottaa partneria laittamaan voidetta huolellisen pesun jälkeen penikseen n.viikon ajan.Muistelisin että 20 eurolla selviät lääkkeistä.Vaihtoehtona on tietenkin Gyno-Daktarin,voide ja puikot.Apteekin henkilökunnalta kysele rohkeasti kumpaa suosittelevat ja mitä mieltä ovat kumppanin hoidosta,minä kun kirjotan vain omaan kokemuspohjaani nojaten.Mars apteekkiin :)
- Auttakaa!!
------- kirjoitti:
Itselläni kun oli hiivatulehdus ja laitoin puikon illalla niin seuraavana päivänä alkoi jo helpottamaan.Kannattaa ostaa yhdistelmäpakkaus missä on emätinpuikot sekä voide mukana.Voidetta voit laittaa ulkosynnyttimiin ja todellakin,kehottaa partneria laittamaan voidetta huolellisen pesun jälkeen penikseen n.viikon ajan.Muistelisin että 20 eurolla selviät lääkkeistä.Vaihtoehtona on tietenkin Gyno-Daktarin,voide ja puikot.Apteekin henkilökunnalta kysele rohkeasti kumpaa suosittelevat ja mitä mieltä ovat kumppanin hoidosta,minä kun kirjotan vain omaan kokemuspohjaani nojaten.Mars apteekkiin :)
Kiitos neuvoista!!: Yritetään:)
- suosittelen..
Itse suosittelen Canesten Combi-yhdistelmäpakkausta. Siinä on yksi emättimeen asetettava emätinpuikko sekä tuubi ulkoisesti levitettävää voidetta. Voidetta laitetaan 2-3 kertaa päivässä, ja niin kauan kuin oireet helpottavat.
Hiivatulehdusta voi tulla esim. e-pillereistä, ja yleensä sitä tulee kaikille naisille jossain vaiheessa elämää.
Käytättekö kondomia? Ajattelin vain,että kumiallergia saa aikaan samanlaisia oireita kuin hiivassa.
Ja koita olla raapimatta! Se vain pahentaa tilannetta. Muista alapesu myös, niin eiköhän se siitä.. - seksin jälkeen
Tuo vaiva jos on tullut seksin jälkeen ..auttaa parhaiten Gyno-Daktarinin 400mg , siinä on vain kolmena päivänä emättimeen laitettavat tabletit ja lääke sopii myös muiden tulehdusten hoitoon.
Hiiva-lääke auttaa vain hiivaan ja varsinainen bakteereista johtuva oireilu jää hoitamatta, Gyno-Daktarin 400 mg tehoaa molempiin sekä hiivaan että bakteereihin aiheuttamiin tulehduksiin ja on nopeatehoinen ja- hoitoinen lääke..minulla tepsii ainakin..jos ei niin sitten mentävä tietysti lääkäriin.
Kannattaa samalla ostaa Lactal nimistä lääkettä joka palauttaa emättimen pH-tasapainon ja ehkäisee limakalvoärsytystä seksin jälkeen.
Näillä konsteilla ei tarvitse kärsiä alapään oireilusta..
Uimahallsta minäkin olen joskus bakteeritulehduksen saanut, nimenomaan jos käy ns.höyrysaunassa jossa on mieto lämpö..lauteista saa taudin uikkarien tai alusen läpikin..Tähän auttoi vain tuo ed. mainittu lääke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584