avensis jarrut

voihan jarrut minkä meni te...

vinkuu jarruttaessa mikäs vikana ?
jonkin aikaa sitten vaihdetut

5

1314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmistus

      materiaali vaikuttaa asiaan.

    • XXXXXXXXXXXXXX

      ... ei ole pienet kiljahtelut vaarallisia!

      • joskus -

        neuvoi laittamaan kuparitahnaa jarrupalan ja satulan/männän väliin. minulla tuntui toimivan


      • joskus - kirjoitti:

        neuvoi laittamaan kuparitahnaa jarrupalan ja satulan/männän väliin. minulla tuntui toimivan

        Ainakin minä joskus kirjoitin sellaisen neuvon tänne... Hyvin on tuntunut kuparitahna toimivan, pahin kitinä on pysynyt poissa. Aivan pieni kitinä kuuluu joskus kesähelteellä ja oma autoni on automaatti, joten jarrua tulee poljettua aika paljon.
        Autoni oli merkkihuollossa jokin aika sitten, olivat näköjään (ihan oikeasti!) tarkastaneet ja puhdistaneet jarrut... Poissa oli kuparitahna, kitinä oli sitten taas "läsnä". Uudet kuparitahnat väliin, ja taas hiljeni.

        Että näin


    • jarrumies

      En nyt tiiä minkä ikäsestä Avesta kirjottelet ja että onko kyseessä etu- vai takajarrut.

      Mutta itellä tässä -98 1,6 Avessa kitisee takajarrut, rummut siis kyseessä. Siellä on kengissä vielä pintoja ja tehokin on OK, mutta sinne kertyy pölyä. Rummut pitää käytännössä pestä, uskokaa tai älkää. Pari kertaa vuoteen tuon näköjää joutuu tekemää. Myös kenkiä voipi putsailla, kuha nyt ei mitää silikoonia yms. liukastetta sinne suihki.

      Mutta se kitinä häviää joksikin aikaa. Aina renkaan vaihdon yhteyvessä jos tuon tekee, samalla voi herkistellä etujarrujakii. Kuka tuota nyt jaksaa tehä, se on sitte eri juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe