vinkuu jarruttaessa mikäs vikana ?
jonkin aikaa sitten vaihdetut
avensis jarrut
5
1318
Vastaukset
- valmistus
materiaali vaikuttaa asiaan.
- XXXXXXXXXXXXXX
... ei ole pienet kiljahtelut vaarallisia!
- joskus -
neuvoi laittamaan kuparitahnaa jarrupalan ja satulan/männän väliin. minulla tuntui toimivan
joskus - kirjoitti:
neuvoi laittamaan kuparitahnaa jarrupalan ja satulan/männän väliin. minulla tuntui toimivan
Ainakin minä joskus kirjoitin sellaisen neuvon tänne... Hyvin on tuntunut kuparitahna toimivan, pahin kitinä on pysynyt poissa. Aivan pieni kitinä kuuluu joskus kesähelteellä ja oma autoni on automaatti, joten jarrua tulee poljettua aika paljon.
Autoni oli merkkihuollossa jokin aika sitten, olivat näköjään (ihan oikeasti!) tarkastaneet ja puhdistaneet jarrut... Poissa oli kuparitahna, kitinä oli sitten taas "läsnä". Uudet kuparitahnat väliin, ja taas hiljeni.
Että näin
- jarrumies
En nyt tiiä minkä ikäsestä Avesta kirjottelet ja että onko kyseessä etu- vai takajarrut.
Mutta itellä tässä -98 1,6 Avessa kitisee takajarrut, rummut siis kyseessä. Siellä on kengissä vielä pintoja ja tehokin on OK, mutta sinne kertyy pölyä. Rummut pitää käytännössä pestä, uskokaa tai älkää. Pari kertaa vuoteen tuon näköjää joutuu tekemää. Myös kenkiä voipi putsailla, kuha nyt ei mitää silikoonia yms. liukastetta sinne suihki.
Mutta se kitinä häviää joksikin aikaa. Aina renkaan vaihdon yhteyvessä jos tuon tekee, samalla voi herkistellä etujarrujakii. Kuka tuota nyt jaksaa tehä, se on sitte eri juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854022
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992263Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312038Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311790
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell701790Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91517- 281501