Punaiset silmänaluset, valkoiset koirarodut!?

zannikki

.. valkoisilla koirilla (ei kaikilla, mutta muutamilla, joita olen nähnyt) on punaiset silmän- aluiset, tai siis punertavat? miksi ne tulevat, voiko niitä estää ja saako niitä millään pois.
Olen miettinyt valkoisen koiran hankintaa,koska väri itsessään on ihana, mutta en tod. halua koiralleni pun. simänalusia, joten voiko niitten tulemistä estää? Näytteleyissä näkee ihan ''tavallisia'' silmänalusia, mutta luonnossa näkee myös sellaisia punaisia,
Kiitos jo etukäteen!!!!!

74

19770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -------------------

      jos silmät vuotaa se voi johtua väärästä ruokavaliosta ! ruokavalion vaihtamisella värjäytymät varmasti saa pois!

    • plöökytin

      punaisia silmän alusia voi poistaa laittamalla niihin siihen tarkoitettua ainetta, ps olen itsekkin ajatellut valkoisen ottoa mutta päädyin sakemanniin ;)

      • peruste

        koiran otolle!!Valkoinen soma nutta punaiset silmät hyi!Hanki lelukoira!!!!Kyseessä on kyynelkanavan vika,neste ei mene kanavaan.Ne aineet on varsinaisia myrkkyjä ja niitä käyttää vain näyttelyihmiset.


      • punhilkka
        peruste kirjoitti:

        koiran otolle!!Valkoinen soma nutta punaiset silmät hyi!Hanki lelukoira!!!!Kyseessä on kyynelkanavan vika,neste ei mene kanavaan.Ne aineet on varsinaisia myrkkyjä ja niitä käyttää vain näyttelyihmiset.

        Lähes jokaisella Bichon frisella ym. vuotaa silmät ja sylki värjää partakarvat punaiseksi. Ongelma on harvoin ruuassa jos siis syöttää eläinkaupoista saatavilla laadukkailla ruuilla. Ongelmaan löytyy aine, jota syötetään kuurina koiralle. Se neutralisoi vatsahappoja.Monet aktiivisesti näyttelyissä käyvät kasvattajat eivät tätä tietenkään muille kerro ;) Kannattaa tiedustella eri eläintarvikeliikkeistä. Ja ymmärrän että punainen silmävuoto näyttää rumalta muuten puhtaan valkoisessa rodussa.


      • valkoinen koira
        peruste kirjoitti:

        koiran otolle!!Valkoinen soma nutta punaiset silmät hyi!Hanki lelukoira!!!!Kyseessä on kyynelkanavan vika,neste ei mene kanavaan.Ne aineet on varsinaisia myrkkyjä ja niitä käyttää vain näyttelyihmiset.

        kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.


      • ei valkoinen bichon frise
        valkoinen koira kirjoitti:

        kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.

        Hei! Kerro, miten olet saanut koiran silmänaluset valkoiseksi. Olen kokeillut melkein kaikkia eläinkaupasta saatavia koiran nappuloita ja silmävesiä, mutta lopputulos on aina sama. Hetken näyttää vähän paremmalta, ei koskaan kuitenkaan valkoiseksi asti, mutta pian on taas ruskeat "suruvanat" silmien alla ja suupielissä.Eläinlääkäri totesi, että on rodunomainen ja pienten koirien yleinen vika, kun silmät vuotavat. Olisin todella kiitollinen, jos löytyisi keino saada koiran naama valkoiseksi.


      • koiran hyvinvointi
        ei valkoinen bichon frise kirjoitti:

        Hei! Kerro, miten olet saanut koiran silmänaluset valkoiseksi. Olen kokeillut melkein kaikkia eläinkaupasta saatavia koiran nappuloita ja silmävesiä, mutta lopputulos on aina sama. Hetken näyttää vähän paremmalta, ei koskaan kuitenkaan valkoiseksi asti, mutta pian on taas ruskeat "suruvanat" silmien alla ja suupielissä.Eläinlääkäri totesi, että on rodunomainen ja pienten koirien yleinen vika, kun silmät vuotavat. Olisin todella kiitollinen, jos löytyisi keino saada koiran naama valkoiseksi.

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.


      • Nimetön
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Sähköpostiosoitteeni on [email protected]. Odotan mielenkiinnolla tietoa tuotteesta, kerro myös hinta ja kuinka pian voin nähdä vaikutuksen.


      • Jeesax
        valkoinen koira kirjoitti:

        kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.

        Hei! haluasin tietää aineen nimen, on nimittäin samanlainen ongelma!


      • bisoni
        Jeesax kirjoitti:

        Hei! haluasin tietää aineen nimen, on nimittäin samanlainen ongelma!

        Moi!
        Kipeästi kaivattaisiin apua vuotaviin silmiin. Mikä on tämä mystinen aine, mistä apu mahdollisesti löytyisi?


      • ***
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Laitatko minullekin lisätietoa, kiitos. Sähköpostini on [email protected].


      • mullekkin
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Hei! Laitatko minullekkin postia osoite on [email protected]


      • Vanatsilmissä
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Laitappa mullekkin infoa tästä taika-aineesta [email protected]


      • mikä auttaa
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        sen sijaan, että pihtailet tietoja? Luulisi, että jos joku on löytänyt hyvä keinon saada koirastaan puhdas, niin se olis myös noille näyttelykoiran omistajille parempaa "mainosta". Vai onko se niin, että näyttelykoirat on jotenkin parempia kuin taviskoirat?

        Itse olen saanut kahden Bichoninin silmävuodon värjäämät karvat valkoiseksi Amerikasta ostetulla Angels Glow jauheella. Sitä ei vissiin saa Euroopasta mistään, kun EU viranomaiset laskee sen lääkkeeksi. Mutta jenkeissä siitä on ollut apua monen monituisen koiran omistajalle (ja tietysti koiralle itselleenkin). Netin kautta olen kotiin tilannut ja hyvin on toiminut.


      • ciwawa
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        lisäinfoa tahjtoisin minäkin. Kokeillut nimittäin kaikenlaisia aineita eikä mitään tehoa.


      • Haluaa valkoisen koiran!
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Moikka!

        Sähköpostini on [email protected]. Olisin myös erittäin kiinnostunut kuulemaan lisää tästä keskustellusta aineesta.


      • Valkoisen koiran tahtova
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Meilläkin on sama ongelma bichonilla eli ruskeaksi värjääntyneet silmänaluset ja suupielet . Tässä sähköpostiosoitteeni lisätietoja varten [email protected]. Vastausta odottava.


      • nylta
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Hei!
        Olen kiinnostunut kyseisestä tuotteesta. Sähköpösti osoitteeni on: [email protected]


      • Merssu56
        valkoinen koira kirjoitti:

        kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.

        Hei!
        Kertoisitko miten saan cottonin karvat valkoiseksi. Alkoi peräpään karvat punertua ja tassut ja suupielet. Eläinlääkäri sanoi syyksi ruokavalion. Muutettu, ei vaan asia korjaannu. Koirani syö myös paljon heinää??
        Auttakaa, jos avun tiedätte :))


      • hyvä apu
        Merssu56 kirjoitti:

        Hei!
        Kertoisitko miten saan cottonin karvat valkoiseksi. Alkoi peräpään karvat punertua ja tassut ja suupielet. Eläinlääkäri sanoi syyksi ruokavalion. Muutettu, ei vaan asia korjaannu. Koirani syö myös paljon heinää??
        Auttakaa, jos avun tiedätte :))

        No eläinlääkäri kysyi myöskin minulta.Hänellä itselläänkin on värjäytynyt koira.


      • Hommaa myytävänä
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Tilauksia otetaan vastaan!Onha mukava yrittää rahastaa toisten vaikeuksilla.Sellaisia konsteja ei neuvota,pese,pyyhi silmänaluset hyvin ulkoilun jälkeen,ei ne silmät sisälällä vuoda tuuli ja pöly sen tekee,sama tassuille varsinkin kaupunkissa ulkoilevalle.Eikö kukaan ole koittanut syödessä sukkahoususta leikattua palasta päähän syödessä,partakarvat ei silloin sotkeennu,ei tarvitse putsata syönnin jälkeen kuin vaan suun ympäristö.Ei kaikki rodut hoidu ilman vaivaa


      • toimiko
        hyvä apu kirjoitti:

        No eläinlääkäri kysyi myöskin minulta.Hänellä itselläänkin on värjäytynyt koira.

        valkeniko lääkärin silmänaluset ja auupielet


      • "ruskea" bichon
        punhilkka kirjoitti:

        Lähes jokaisella Bichon frisella ym. vuotaa silmät ja sylki värjää partakarvat punaiseksi. Ongelma on harvoin ruuassa jos siis syöttää eläinkaupoista saatavilla laadukkailla ruuilla. Ongelmaan löytyy aine, jota syötetään kuurina koiralle. Se neutralisoi vatsahappoja.Monet aktiivisesti näyttelyissä käyvät kasvattajat eivät tätä tietenkään muille kerro ;) Kannattaa tiedustella eri eläintarvikeliikkeistä. Ja ymmärrän että punainen silmävuoto näyttää rumalta muuten puhtaan valkoisessa rodussa.

        Hei olisin kiinnostunut ko aineesta. Bichonillani silmät vuotaneet kohta puolisen vuotta myös sylki värjää tassut ja kaiken muun minkä nuolee. Kerrothan ystävällisesti lisää tuotteesta.


      • eläkeläinen
        valkoinen koira kirjoitti:

        kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.

        Haluan tietää kuinka saan koirani silmänaluset valkoisiksi.


      • koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Minun koirani on 3 vuotta vanha ja nyt on silmänalustat alkaneet värjäytyä. Hankimme pari kuukautta sitten saman rotuisen pennun seuraksi Jassulle, jonka jälkeen värjääminen on alkanut. Voisiko se johtua stressistä, vaikka koirat tulevat todella hyvin toimeen keskenään.
        Jos tiedossasi todella on aine, joka valkaisee karvan, niin voisitko ottaa yhteyttä sähköpostiini [email protected]


      • koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Mielellään haluan tietää lisää mikä auttaa silmien vuodossa ja helpottaa turkin värjäytymiseen. Lisätietoja voit laittaa: [email protected]


      • koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Mielellään haluan tietää lisää mikä auttaa silmien vuodossa ja helpottaa turkin värjäytymiseen. Lisätietoja voit laittaa: [email protected]


      • Pikkuukko
        Nimetön kirjoitti:

        Sähköpostiosoitteeni on [email protected]. Odotan mielenkiinnolla tietoa tuotteesta, kerro myös hinta ja kuinka pian voin nähdä vaikutuksen.

        Moi! Minäkin tarviisin apua 14v bichonin silmien vuotoon/värjäymään,sekä tietty syljen värjäämiin.
        Osoite on [email protected]


      • punanaamat

        Minä myös haluaisin tietoa tuosta aineesta. Minulla coton sekä bichon joilla nuo värjäytymät ongelmana. Osoite: [email protected]


      • Tuhkimo89
        valkoinen koira kirjoitti:

        kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.

        Hei! Olisin myös kiinnostunut aineesta


      • Mantibandy
        valkoinen koira kirjoitti:

        kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.

        Voisitko antaa nimen, itselläni on Bichon Frise ja sama pulma! [email protected]


      • Haukku2

        Hei! Meillä sama ongelma bolognesen kanssa, silmät vuotaa paljon. Olisin kiinnostunut tuotteesta joka siihen auttaisi. Sähköpostini [email protected]


      • Mariv
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Voinko M inäkin saada sinulta tietoa siitä aineesta? [email protected]


      • Anonyymi
        valkoinen koira kirjoitti:

        kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.

        Minäkin olisin tyytyväinen saadessani sinulta tietoa aineesta: [email protected]


      • Anonyymi
        Haluaa valkoisen koiran! kirjoitti:

        Moikka!

        Sähköpostini on [email protected]. Olisin myös erittäin kiinnostunut kuulemaan lisää tästä keskustellusta aineesta.

        [email protected] haluaisin myös tietoa. Pojan koiralla sama ongelma.


      • Anonyymi
        valkoinen koira kirjoitti:

        kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.

        Tahdon myöskin tästä tietoa!!! Minulle tulossa Bichoni ja silmät vuotavat jo nyt (3kk).


      • Anonyymi
        peruste kirjoitti:

        koiran otolle!!Valkoinen soma nutta punaiset silmät hyi!Hanki lelukoira!!!!Kyseessä on kyynelkanavan vika,neste ei mene kanavaan.Ne aineet on varsinaisia myrkkyjä ja niitä käyttää vain näyttelyihmiset.

        Tämä ei pidä paikkaansa. Ei saisi levittää väärää tietoa.


      • Anonyymi
        valkoinen koira kirjoitti:

        kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.

        Mikä on tämä ihme aine? Voisinko saada sen tietooni? 😍


      • Anonyymi
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Onko sulla vielä laittaa tietoja tuosta tuotteesta? :)


      • Anonyymi
        koiran hyvinvointi kirjoitti:

        laitappa sähköpostiosoitteesi mulle niin kerron lisää. itse omistan nyt täysin valkoisen bichon frisen.Ei vuoda korvat ,silmät eikä pissa ja sylki myöskään värjää.Koiran kynnet vahvistui ,ei murene. Otan tilauksia vastaan kyseisestä tuotteesta.

        Laittaisin sähköpostiosoitteen mutta en viitsi näin yleisesti
        Meillä maltankoira ja sama ongelma
        Olisi kiva saada tietää miten värjäymät saa pois


    • mös muut vaivat

      kyllä on tiedossa hyvä aine.Kerron omasta kokemuksesta.Aine ei ole tosiaankaan myrkkyä vaan päin vastoin.Omalla koirallani myöskin vuosi silmät korvat oli tukossa ja hiivaiset pissakin värjäsi turkin.Oli tosi ikävää. Nyt on koirani lumivalkoinen ja korvat puhdistui ja koirastani tuli paljon pirteämpi. Ja huom. ei mitään ruokavaliota vaan syö kaikkea.Kyseessä on bichon frisen onnellinen omistaja.Lähetä yhteystietosi niin voin kertoa enemmän.asiasta on paljon kerrottavaa.------ Auttaa myöskin koiran virtsakiviin kaihiin nivel-ihovaivoihin ym.. Nyt on mynnissä.

      • VAIKKA MYYNNISSÄ OLI

        NOIN PÄTEVÄÄ AINETTA EI KANNATA SALAILLA


      • Apua värhjäytymiin

        Hei olisin kiinnostunut ko aineesta. Bichonillani silmät vuotaneet kohta puolisen vuotta myös sylki värjää tassut ja kaiken muun minkä nuolee. Kerrothan ystävällisesti lisää tuotteesta.


      • 6kk cottoninpennullani vuotaa myös silmät ja on suupielet ruskeat. Kerrotko minullekin tuotteesta. [email protected]


      • liikkkuva

      • Jepajepa

        Hehee kuulostaa ihan google kääntäjän tekstiltä. En kyllä itse tänne sähköpostiosoittettani levittelis. On meinaa sen jälkeen s-posti roskaposteja täynnä. Jos joku ei vielä moista arvannut.

        Omalla koiralla on myös kyynelneste värjännyt silmien aluset. Ei ole lähtenyt jollain clear eyes tökötillä. Tuota aiemmin mainittua vatsahappojen neutralisoijaa voisi kokeille, jos vaikka löytäisi jostain eläinkaupasta?


      • Anonyymi

        Bisnes mielessä tällä kommentoijalla, toisten murheella tekee rahaa, ei tunnu kovin luotettavalta touhulta. Kuvia esiin ja todisteita onnistumisesta. Monella on murhetta ja sillä ei pitäisi rahastaa. Olkaa varovaisia!


      • Anonyymi

        Hei,
        haluaisin myös tietää värjäytymiseen auttavasta aineesta, tässä s-posti : [email protected], kiitos jo etukäteen !


      • Anonyymi

        Älä jauha p…aa


    • saa tuolta

      mainostajalta selville sen ihme aineen, niin kertokaapa täällä mitä se on ja auttoiko.
      Jos taas aineen myyjä kieltää mitään kertomasta, niin tiedätte heti että humpuukia teille kaupitellaan...

      • tuli täysi

        hiljaisuus.


      • Punainen malta
        tuli täysi kirjoitti:

        hiljaisuus.

        Kertoisitko pliis mullekin ihmeaineesta!!! Minulla on 7,5v maltankoira ja silmät ja suu on punertavia. Sähköpostiosoitteni on: [email protected]


    • pepe1000

      Jos vielä' aineen tietäjä on kuulolla,niin tahtoisin ainetta itsellenikin,cottonini naama on ihan punainen. [email protected]

    • PEE HOO

      Angels Delight-jauhe silmävärjäymiin Tehoaa

    • mioom

      Aiheuttaako punainen liha siis naudanlihan värjäytymistä? Näin kuulin yhdeltä rouvalta johon törmäsin lenkillä. Mitä ruokaa syötätte koirillenne?

      • kanavat.

        On pakko myös laittaa oma mielipiteeni tänne.
        En usko noihin ihmejauheisiin, tabuihin tms.
        Kyllä se on kuivamuona joka aiheuttaa koiran karvojen värjääntymisen.
        Mitään lisä,- ja ym.-säilöntäaineita ei ole koirien ruokintaan tarkoitettu alunperinkään.

        Naudan liha ei värjää koiran karvoja, eiuvätkä koirat ole allergisia naudan lihalle, VAAN sille millä nämä lihat on "pesty" / käsitelty, esim. ammoniakki ja fosfaatti.

        Mutta omalla kokemuksella en ole toista parempaa löytänyt, ja se on kokonaan ruokinnan muutos, nappuloista raaka ruokaan.
        Koiran naaman voi myös pyyhkiä syönnin jälkeen.

        Olisipa mielenkiintoista tietää, joutuiko joku noista, jotka ovat sähköpostinsa tänne laittaneet, maksamaan mahdollisesti turhaan jostain jauheesta, ja paljonko?
        Huijareita on liikkeellä, eikä kaikkea kannata uskoa, mutta tuo raa´alla ruokkiminen on itsellämme auttanut.

        Tietenkin voi olla silmävuotoon ja sitä kautta silmänympäryskarvojen värjäytymiseen syynä myös kyynelkanavan tukos, joko ahtaat kanavat synnynnäisesti, tai sitten roskat, kaupunkipöly.
        Jos koira paljon kaivaa, on pää kuopassa, niin siinähän sitä voisi miettiä kannattaako käyttää eläinlääkärillä avaamassa kyynelkanavat.


    • Byjis

      Meillä Bichonin silmän alusten värjäytyminen loppui, kun vaihdettiin ruoka vehnättömään, ja pidetään karvat silmän ympäriltä lyhyinä, etteivät pääse hankaamaan.

      • Juup, ruokavaliolla on paljon vaikutusta: Onnittelin kerran vastaantulevaa bichonin taluttajaa kauniin valkoisesta koirasta, olivat kuulemma vaihtaneet ruokaa ja sillä "valkaisseet" koiran.
        Koiran kasvattajan mukaan "sillä ruualla ei ole vaikutusta", että se siitä tuesta, ihan itse saa koiraharrastajat välillä etsiä tietoa....


    • Itella on cotoni uros jonka suupielet ja tassut punertaa ja ei haittaa! :D

    • papilloni

      Meillä värivirheellinen papillon eli puolet päästä valkoinen, penturuoka aiheutti kyynelnestettä ja tuli punainen ns. suruvana toisen silmän alle, toisesta sitä ei näykkään kun musta peittää toisen silmän. Ostettiin Clear Eye tms tuotetta ihan tavallisesta kaupasta ja pari viikkoa pari kertaa päivästä käytettiin ja nyt on taas valkoinen. Älkää uskoko ihmejauheisiin.

    • Idiootit

      Ei jeesus mitä idiootteja kaikki täällä. Jakelette ihan pähkinöinä sähköpostiosoitteita jollekin huijarimyyjälle joka postailee identtisiä googlen kääntäjällä tehtailtuja roskaviestejä jostain ihmeaineesta :D

      Eikö päässä ole mitään järkeä vai mitä ****** oikein kelaatte??

    • pikkubolognese

      Kokeilkaa 1 All Systemsin valkaisevaa geeliä! Tarkoitettu silmänalusten valkaisuun. Meillä kokoajan käytössä, näyttelykaudella. Olen itse "testannut" tuotteen ja ei ainakaan omalle iholle tee mitää kutinaa tai kirvelyä. Tehokas aine, mutta vaatii pitkän ja säännöllisen käytön, varsinkin jos punaisuutta on päässyt tulemaan paljon!

    • bichoni

      Meidän koiralla oli pentuna hyvinkin punaiset silmänaluset, mutta päästiin niistä eroon ihan vain kastamalla vanutuppo lämpimällä vedellä ja sitten pyyhkäistiin silmänalusia.

      • eienäänpunasilmä

        Sama meillä puhtaalla veteen kstetulla talouspaperilla pyyhkäisy, lopetti punaisuuden. Toinen juttu ei yhtään makeaa saisi syödä.


    • Valkoinen pentu

      Jos pennulla 8 viikkoisella vuotaa silmät, onko se merkki tulevasta tai olevasta allergiasta ?

      • Koirakoti

        Itse olen kyllä huomannut , että se mitä koira syö vaikuttaa siihen miten paljon silmät vuotavat. Jotkin nappularuoat aiheuttavat värjäytymistä enemmän.

        Omalla koirallani Royal Canin aiheuttaa silmien vuotamista ja värjäytymää, silloin kun koira syö enemmän barf tuotteita ja vähemmän nappuloita, vuotaminen katoaa.

        Eli barf puolelle ollaan kääntymässä.

        Uskon etteivät kaikki koiran nappulat aiheuta yhtä paljon silmien vuotamista, ja toki koirat ovat yksilöitä - mikä ei passaa toiselle voi olla erinomainen ruoka toiselle.

        Jos 8 viikkoisella silmät vuotavat ja neste on kirkasta eikä silmä muuten näytä tulehtuneelle, niin jokin ruoka-aine allergia on yksi vaihtoehto kyllä. Se voi aiheuttaa silmien vuotamista.
        Vuotavat silmät kannattaa puhdistaa keitetyllä , jäähdytetyllä vedellä. Jos taas on tulehdusta , keitetty vesi on steriiliä ja auttaa tulehdusta pian paranemaan.

        Ihan pennullakin , jos se on pitkäkarvainen,kannattaa tylppäkärkisillä saksilla poistaa silmiin yltävät karvat, koska myös ne silmiin tökkivät karvat saavat toki silmät vuotamaan.

        Pentunappuloista olen huomannut monelle pikkukoiralle tulevan silmien vuotamista , ainakin Royal caninista.
        Muista penturuokamerkeistä en osaa sanoa, koska meillä on aina syötetty Royal Caninia ja vaihdettiin eri nappulaan niin vasta etten osaa sitä vielä arvioida.


    • dfdfdfdfdfdf

      Kuinkahan moni täällä on nyt sen sähköpostinsa laittanut, siis miksi tämä ihminen, joka tietää jotain, voisi nyt ihan tässä ja nyt kertoa kaikille sen saman ihmeaineen, jolla se punaisuus saadaan pois. Miksi tätä tietoa nyt pitää pihdata?? Moni olisi halukas tuon tietämään...itse en omista ko. koiraa, mutta muuten ärsyttää kun tämä tieto annetaan vain niille, jotka lähettävät sähköpostiosoitteensa..outoa.

    • Ppu

      Hei te, jotka laitoitte sähkärinne tänne - jos olette oikeita koirien ystäviä, kertokaa ihmeessä nimimerkin turvin, saitteko jotain ainetta ja auttoiko se!!!

    • abb

      Hei! Saanut tietoni näyttelyä harrastavasta kennelistä. Minulla Bolognese jonka silmät vuotaa ja punaiset karvat seurauksena. Hain eläinlääkäriltä jauhoa nimeltä Orimycin 200mg. Tällä pitäisi korjautua. Minusta kaikki asiat pitäisi reilusti tuoda esille. Onhan kyse eläimen hyvinvoinnista. Mukava koiralle jos silmät ei vuoda.

      • flkindit

        Orimycin on antibiootti!!!! siis koirallasi on tulehdus johon sitä määrätty?


      • abb
        flkindit kirjoitti:

        Orimycin on antibiootti!!!! siis koirallasi on tulehdus johon sitä määrätty?

        Niin varmaan monella muullakin koiralla jos silmät vuotaa ja karvat värjäytyy. Lääkäri ei todennut tulehdusta, mutta tämän tiedetään auttavan. 2 kertaa antanut ja nyt jo silmien vuoto loppunut. Koirani täyttää vuoden ja silmien vuoto ja värjäytyminen ollut pennusta asti.


    • hhhmpsh

      Kyllä koiralla on jossain (usein ruokinnassa) vikaa jos sen silmät jatkuvasti vuotavat. Oikeaan ruokavalioon siirtymällä noistakin ongelmista moni päässyt.

      Vika on mahdollinen myös rakenteellisista syistä, mutta ei se ns. normaalia ole, että silmät vuotavat kokoajan värjäten karvat.

    • Anonyymi

      Vein koiran eläinlääkäriin, kun sen ennen valkoiset tassut ovat menneet pohjista punaisiksi, karvat siis. Eläinlääkäri ei ollut moksiskaan noista karvojen värjäytmisistä, sanoi olevan normaalia vaaleaturkkisilla koirilla ja mainitsi nuolemisen lisäksi juuri kyynelnesteen (vaikka meillä onkin vaan tassut punaiset). Alettiin kuitenkin tutkia allergian mahdollisuutta, kun niitä kuitenkin nuolee - mutta luulen, että ehkä koira on vaan putsaillut, sillä on pikät varvasvälikarvat niin kenties ollut hiekkaa tai kosteutta tms mitä nuoleskellut ja sylki värjännyt käpälät. Leikkasin kuitenkin lyhyeksi noita tassukarvoja ja pyyhin niitä ulkoilun jälkeen vähän ahkerammin.

      Hieman ihmetyttää kieltämättä, mutta niin vaan hän ei ollut punaisuudesta yhtään huolissaan. Esteettisistä syistä tuon ehkäisemiseen en ota kantaa... :)

    • Anonyymi

      Meillä naudanliha eri muodossa saa silmät vuotamaan, lähes kaikki nappulat aiheuttaa kutinaa. Ruokavaliossa ratkaisu, selvitä mikä sinun koirallesi sopii ja pysy siinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe