Tuleva mieheni haluaa avioehdon, eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Mutta miehen antama syy mietityttää...
Mieheni sanoi avioehdosta mainitessaan, että omaisuus ja rahat saavat olla kyllä yhteisiä, mutta koska hänellä on melkoisesti lainaa, niin hän haluaa varmistaa että velat pysyvät hänen ominaan.... kuitenkin olen joskus ymmärtänyt, että henkilö vastaa itse jokatapauksessa omiin nimiinsä tekemästään velasta. Onko näin vai vaaditaanko siihen todellakin avioehto?
Morsian-09
zic2zac
3
946
Vastaukset
- nix nax
>>olen joskus ymmärtänyt, että henkilö vastaa itse jokatapauksessa omiin nimiinsä tekemästään velasta. Onko näin vai vaaditaanko siihen todellakin avioehto?>Mieheni sanoi avioehdosta mainitessaan, että omaisuus ja rahat saavat olla kyllä yhteisiä>koska hänellä on melkoisesti lainaa, niin hän haluaa varmistaa että velat pysyvät hänen ominaan
- zic2zac
..asiaa paljon. Kiitos!
- VIllemattisakari
Juu kannattaa ottaa avioehtosopimus.. ittelleni kävi niin että makselen tässä ex-vaimoni asunto ja autolainoja vielä eläkkeelläkin.. Suosittelen ettei tuu samaa tilannetta vastaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne1375190Harvinaiset kuvat: Iskelmäkuningatar Eini ja Lars-rakas yhdessä juhlimassa "Jotain suurta pienen..."
Iskelmäkuningatar Eini oli tänä vuonna Linnan juhlissa puolisonsa Lars Pajumäen kanssa. Lars-puolisoa ei ole paljon julk271534- 1041422
Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied621348Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️781194- 58927
Edellinen alotukseni poistui joten
Uusiksi sama. Hyvää viikonloppua ystävä ja anteeksi kaikesta.126907- 53880
Professori ministeri Rantasen turvapaikkakirjeestä: Tyrmistyttävä
Nyt persut haluaa koko Euroopan hylkäävän laillisuuden ja kansainväliset sopimukset. Kansainvälisen oikeuden emerituspr215796- 47717