Tuleva mieheni haluaa avioehdon, eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Mutta miehen antama syy mietityttää...
Mieheni sanoi avioehdosta mainitessaan, että omaisuus ja rahat saavat olla kyllä yhteisiä, mutta koska hänellä on melkoisesti lainaa, niin hän haluaa varmistaa että velat pysyvät hänen ominaan.... kuitenkin olen joskus ymmärtänyt, että henkilö vastaa itse jokatapauksessa omiin nimiinsä tekemästään velasta. Onko näin vai vaaditaanko siihen todellakin avioehto?
Morsian-09
zic2zac
3
996
Vastaukset
- nix nax
>>olen joskus ymmärtänyt, että henkilö vastaa itse jokatapauksessa omiin nimiinsä tekemästään velasta. Onko näin vai vaaditaanko siihen todellakin avioehto?>Mieheni sanoi avioehdosta mainitessaan, että omaisuus ja rahat saavat olla kyllä yhteisiä>koska hänellä on melkoisesti lainaa, niin hän haluaa varmistaa että velat pysyvät hänen ominaan
- zic2zac
..asiaa paljon. Kiitos!
- VIllemattisakari
Juu kannattaa ottaa avioehtosopimus.. ittelleni kävi niin että makselen tässä ex-vaimoni asunto ja autolainoja vielä eläkkeelläkin.. Suosittelen ettei tuu samaa tilannetta vastaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789