Tuleva mieheni haluaa avioehdon, eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Mutta miehen antama syy mietityttää...
Mieheni sanoi avioehdosta mainitessaan, että omaisuus ja rahat saavat olla kyllä yhteisiä, mutta koska hänellä on melkoisesti lainaa, niin hän haluaa varmistaa että velat pysyvät hänen ominaan.... kuitenkin olen joskus ymmärtänyt, että henkilö vastaa itse jokatapauksessa omiin nimiinsä tekemästään velasta. Onko näin vai vaaditaanko siihen todellakin avioehto?
Morsian-09
zic2zac
3
1052
Vastaukset
- nix nax
>>olen joskus ymmärtänyt, että henkilö vastaa itse jokatapauksessa omiin nimiinsä tekemästään velasta. Onko näin vai vaaditaanko siihen todellakin avioehto?>Mieheni sanoi avioehdosta mainitessaan, että omaisuus ja rahat saavat olla kyllä yhteisiä>koska hänellä on melkoisesti lainaa, niin hän haluaa varmistaa että velat pysyvät hänen ominaan
- zic2zac
..asiaa paljon. Kiitos!
- VIllemattisakari
Juu kannattaa ottaa avioehtosopimus.. ittelleni kävi niin että makselen tässä ex-vaimoni asunto ja autolainoja vielä eläkkeelläkin.. Suosittelen ettei tuu samaa tilannetta vastaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3865772Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151742- 1061001
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko95914Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?132872Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss46862- 78861
- 51860
Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56827- 41823