Tuleva mieheni haluaa avioehdon, eikä minulla ole mitään sitä vastaan. Mutta miehen antama syy mietityttää...
Mieheni sanoi avioehdosta mainitessaan, että omaisuus ja rahat saavat olla kyllä yhteisiä, mutta koska hänellä on melkoisesti lainaa, niin hän haluaa varmistaa että velat pysyvät hänen ominaan.... kuitenkin olen joskus ymmärtänyt, että henkilö vastaa itse jokatapauksessa omiin nimiinsä tekemästään velasta. Onko näin vai vaaditaanko siihen todellakin avioehto?
Morsian-09
zic2zac
3
1095
Vastaukset 3
- nix nax
>>olen joskus ymmärtänyt, että henkilö vastaa itse jokatapauksessa omiin nimiinsä tekemästään velasta. Onko näin vai vaaditaanko siihen todellakin avioehto?>Mieheni sanoi avioehdosta mainitessaan, että omaisuus ja rahat saavat olla kyllä yhteisiä>koska hänellä on melkoisesti lainaa, niin hän haluaa varmistaa että velat pysyvät hänen ominaan
- zic2zac
..asiaa paljon. Kiitos!
- VIllemattisakari
Juu kannattaa ottaa avioehtosopimus.. ittelleni kävi niin että makselen tässä ex-vaimoni asunto ja autolainoja vielä eläkkeelläkin.. Suosittelen ettei tuu samaa tilannetta vastaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 42789
- 62758
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42733- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67556
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 95462
- 32459
- 40437
- 58421
- 17410
- 24409
- 43397