Olen matkalla aasiaan, oceaniaan ja etelä-amerikkaan. Matkan varrelle osuvia maita thaimaa, indonesia/malesia, uusi-seelanti, chile, bolivia ja peru. Mitkä rokotukset olisi hyvä ottaa? Ainakin tvinrix ja keltakuume, mutta mitenkäs on tuon japanin aivokuumeen kanssa?
Mitä rokotuksia tarvitsen?
5
2819
Vastaukset
- ..^^..
Varmaan se malariarokotuskin on paikallaan. Onkos toi Tvinrix se missä on rokote A- ja B-hepatiittia vastaan?
- koska monia
Eri rokotteita ei edes heti saa vaan ne tilataan.
Twinrix ei sitten ihan heti anna suojaa ja kannattaa ottaa huomioon kaikki nämä muutkin vedestä tulevat pöpöt.
Menet terkkariin tartunta tautien terveydenhoitajan juttusille.
Aikaa ei tarvi varata.
Sama elli hoitaa sukupuolitauteja jne.- ap.
Tiedän että ei saa heti ja Helsingissä ei arvauskeskuksessa kyllä mitään tartuntutautien terveydenhoitajaa ole. Lähinnä haluaisin tietää tuota japanin aivokuumeesta, että kannattaako se ottaa vai ei?
Muut olen jo ottanut (paitsi keltakuumeen, sen käyn hakemassa piakkoin) ja malarialääkekin on hoidossa. Japanin aivokuume vain askarruttaa. Kuulin kyllä huhuja, että se on loppu apteekeista ja uusi erä tulee vasta tammikuussa, joten voipi olla ettei sitä sitten tarvitse edes miettiä. Lähden ennen tammikuuta, joten jos sitä ei edes saa niin jää automaattisesti pois. - näin on
nämä rokotukset jos et halua ottaa riskiä
-jäykkäkouristus
-Hepatiitti A ja B (3 rokotetta yhteensä)
-malaria
- neuvoo
tässäKIN asiassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882