Ovatko narttunne aina säännöllisiä juoksujensa
kanssa? Kuinka suurta heittoa esiintyy? Olen
odotellut nuoren narttumme juoksua, mutta ei
kuulu. Tiedän ettei se voi olla kantavana.
juoksu myöhässä?
7
6952
Vastaukset
- Nipsu
Hau!
Meidän koiralla oli juoksut välillä hyvinkin epäsäännöllisiä.En ole koskaan jaksanut huolestua
siitä.Ne tuli milloin tuli.Pari kertaa oli koiralla juoksu vain kerran vuodessa.
Nyt kun koiralta puoli vuotta sitten jouduttiin poistamaan kohtu,niin ei enää tarvitse
ajatellla senkään vertaa juoksuja..- odottaja
muuten huolestuisi tai välittäisi, mutta esim.
koirapuistossa käymisen kannalta olisi kiva
tietää, milloin ei enää kannata mennä... - Nipsu
odottaja kirjoitti:
muuten huolestuisi tai välittäisi, mutta esim.
koirapuistossa käymisen kannalta olisi kiva
tietää, milloin ei enää kannata mennä...Kyllähän siitä koirasta tunnistaa kun juoksu on
alkamassa,tai ainakin meillä!
Kerran velikulta vei koiraa lenkille eikä tiennyt
juoksusta mitään ja vei sitten suoraan
koirapuistoon.Siellä sitten pääsi uroskoira
meidän koiran selkään..
..ja seuraavana päivänä abortti.
- normaalia
Mulla on narttukoira joka on 1.3kk. Sillä on
ollut vain yksi juoksuaika. Pitäisi kuulemma olla
just meneillään toinen mtta ei oo kuulunut mitää.
Nuorilla koirilla on kuulemma epäsäännölliset - 6-v. rotikan omistaja
Meillä oli myös ennen kohtuleikkausta hyvin
epäsäännölliset juoksut. Lisäksi, kun asuimme
korvessa ilman pahempia naapureita (=ilman muiden
koirien hajuja), juoksut loppuivat lähes
kokonaan. Lääkärin mukaan normaalia ja nehän
jatkuivat heti, kun pääsimme taas ihmisten
ilmoille. - Inkjy
Meidän narttu on nyt kohta jo 2v. ja ei ole tullut kuin yhdet juoksut silloin about 11kk iässä. Tosin alkanut nyt olla äreä...esim. jos komentaa sohvalta pois, saattaa alkaa murisemaan tai kun sitä lähestyy takaapäin äkillisesti. Koitan tuossa sohvatilanteessa tulla koiran paikalle ja näyttää mahdollisimman isolta, lopulta se sitten ymmärtää asemansa ja lähtee pois.
- Odottelijaa
Itsekkin tässä odottelen oman koiran juoksun alkamista kun olisi pitänyt alkaa ajat sitten kun pentuja on ajateltu... mutta voiko myöhästymiseen vaikuttaa uroskoirien hajun puuttuminen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827