Askolassa

Pää Pensaaseen

Kunnan edustajat kävi alkuviikosta tapaamassa ministeriötä. Ja nyt "sovittiin että palataan asiaan kun uudet luottamushenkilöt ovat ottaneet tehtävänsä vastaan". Ketkä sopi? Mihin asiaan palataan? Onko jokin iso "uutispommi" tulossa viikonpäästä?

Miksi askolassa työnnettiin pää pensaaseen? Oliko Eskon mukana Kepu,"sopimassa" ettei asiasta puhuta ennen vaaleja?

Yksi uutinen ja kysymyksiä herättää.

Askolan kunnasta edustajina oli Esko Rautiainen, Marja-Lea Tarkki, kunnanhallituksen puheenjohtaja sekä kunnanvaltuuston puheenjohtaja.

Voiko tämä porukka pitää koko askolan pimennossa tiedoilta?

5

1216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilen vahvasti

      että jotain on tekeillä,olen varma että Askolan johto on tavalla tai toisella saanut ujutettua implantin ihoni alle,sen tuntee sormella.!!!

      • Tietoa ois

        Jos se on jalassa se on varvas, kädessä sormi.


    • Kuultua

      Porvoon Sosiaali ja Terveys-asia neuvotteluiden jatkuminen tulossa esille.
      Kepu jo kerran mokasi ne neuvottelut joten nyt ollaan hiljaa ettei äänestäjät kaikkoa.

      Jos jatkossa neuvotteluja pääseekin Askolan puolelta johtamaan joku muu kun "Kepu-Diktaattori" saattaa "Kepu-kusetus" paljastua, ja oikeat neuvottelu-asetelmat aueta.

    • Siementä_vakoon

      Ei valtakunnallinen suunta näytä millään purevan Askolan Keskustaan joka vaan porskuttaa. Olisi kyllä pieni tuuletus ollut paikallaan. Eihän uusi äänikuningaskaan uusi kunnallispoliittisella rintamalla ollut. Positiivista tietysti, että Sorsa sai tapella muiden joukossa. Pitäisiköhän kunnanhallituksen puheenjohtajaa vaihtaa, vai mitä?

    • ketkä asialla

      Uusimaa sen sitten osasi uutisoida. Kepu-neuvottelija ilmeisesti pimitti tietoa ja nyt kun ei voi äänestämällä asiaan vaikuttaa se julkaistiin.
      Askola neuvottelee Porvoon kanssa liitoksesta.
      Pitäisikö neuvottelijat vaihtaa ettei enempää kusta linssiin meitä kuntalaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe