Osaako joku sanoa missä järjestyksessä Torey Haydenin kirjat kannattaa lukea? Mitä kirjoja häneltä on ilmestynyt suomeksi?
Vastaukset 3
- täältä;
http://www.helmet.fi sieltä selviää kaikki teokset ja niiden ilmestymisajankohdat. Sama se missä järjestyksessä niitä lukee, nehän ovat erillisiä teoksia ja osa on faktaa, osa fiktiota.
nim. kaikki käännetyt lukenut- kirjastonhoitaja
Olen itse lukenut joitakin hänen kirjojaan. Satunnaisesti saatetaan viitata johonkin toiseen tapaukseen, mutta sillä ei ole väliä. Kuitenkin kerrotaan aina yksittäisestä tapauksesta. Itse luin ensimmäisenä Tiikerin lapsi, koska silloin ei ollut juuri muita ja se oli kuuluisa. Nyt kuitenkin melkein kaikki haluavat lukea juuri Pöllöpojan, koska siitä puhutaan.
- Nimetön
Kirjojen lukeminen "aikajärjestyksessä" ei onnistu mitenkään, Torey on sen itsekin sanonut. Hän on nimittäin muuttanut tapahtumien järjestystä jne. joten kirjojen kirjoitusvuodet eivät välttämättä vastaa tapahtumien järjestystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1121514- 125969
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku91875Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57767- 64612
- 42611
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan232608- 34597
- 49567