Kun monissa astiastoissa on periaatteessa vain lautaset ja kupit, ja melkein koko muu kattaus täytyy sitten vain jotenkin keksiä siihen ympärille, niin rupesin nyt tosissani häälahjalistaa miettiessäni ihmettelemään että millä muilla sarjoilla vaikkapa Pentikin Ainoa tai Arabian 24h astiastoja voi täydentää? Eli millaisista astioista lisukkeet yms. sopii tarjota, ja jopa millaiset lasit noiden sarjojen kanssa sopii?
Pentikin Ainoa meillä nimittäin on jo ennestään, ja nyt Arabian 24h kiinnostaa myös, mutta en tiedä miten käytännöllistä noiden pyytäminen olisi. Voisiko esim. löytyä sellaista lasisarjaa joka sopisi molemmille astiastoille?
Pentikkin ja
1
2893
Vastaukset
- -lasit
Hei.
Olen itse ollut Pentikin leivissä useamman vuoden joten Aino-astiaston kohdalla jotain osaan sanoakkin.
Ainohan on yksi runsaimmista sarjoista tällä hetkellä, joten sieltä jos jostain kyllä löytyy leikkelelautasta ja kulhoa - jalallisesta lasisesta kakkuvadista keraamiseen sellaiseen. Piirakkavuokaakin on tässä sarjassa poikkeuksellisesti kahta kokoa. Itse toki täydentäisin lasikulhoilla (salaattikulhoilla) sarjaa, muuten kattaus on liian läpinäkymätön.
Omistan Pentikin kirkkaat jalalliset Linda-sarjan viini- ja vesilasit, ovat kauniita ja suht paksua lasia (värejäkin löytyy), mutta valitettavasti tähän kuplalasisarjaan ei kuulu esim. konjakkilaseja tms. Muuten kyllä muuntautumiskelpoisia arkeen ja juhlaan. Tietty juhlavampiakin lasistoja laajempine valikoimineen on, mutta ne ovat todella ylihinnoiteltuja laatuunsa nähden. Pienestä kolauksesta 20e lasi on heti rikki. Hyvä että edes lahjapakettiin sai pakattua ehjänä! Toivon mielessäni aina varjelusta lasipaketin kanssa lähteville.
Ultima Thule Iittaan valikoimasta on kestävä, ajaton ja tyylikäs. Siinä on myös suht monta osaa.
Onnea tulevalle morsiammelle jo etukäteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013