Marraskuun vaihteessa meno Wieniin. Hotellina Post Vienna lähellä lentokenttäjunan pääteasemaa.
Tarkoitus tutustua nähtävyyksiin ja vähän shoppailla.
Tulen juomaan viiniä Wienissä. Onko näitä viinitupia keskustassa?
Hotel Post Vienna
1
1021
Vastaukset
- vinkkejä
CAT junalla menopaluu lentokentältä Wien Mitte asemalle 16 eur. Yhteen suuntaan 9 eur. Bussilla ja S-bahnilla tietty halvempaa, mutta CAT nopeampi, vain 16 min.
Hotel Post sijaitsee lähellä Schwedenplatsia, eikä Pyhän Tapanin kirkko toisessa suunnassa ole kaukana. Lähellä on paljon kauppoja, suklaapuoteja, kahviloita, pubeja ja makkara/pizza kioskeja.
24 tunnin matkakortti maksoi 5,70 eur. Otin 1 h turistibussikierroksen, 13 eur, mutta saman olisi voinut hoitaa paljon halvemmalla ratikkalinjoja 1 ja 2 yhdistellen. Seuraavalla kerralla teemme niin.
Hotel Post *** on hyvällä paikalla!! Kävelymatkan päässä Wien Mitte asemalta. Lentokentällä tarjosivat myös CAT-juna CAT-taksi pakettia. Minulle olisi maksanut 24 eur. olin yksin liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658