Marraskuun vaihteessa meno Wieniin. Hotellina Post Vienna lähellä lentokenttäjunan pääteasemaa.
Tarkoitus tutustua nähtävyyksiin ja vähän shoppailla.
Tulen juomaan viiniä Wienissä. Onko näitä viinitupia keskustassa?
Hotel Post Vienna
1
1018
Vastaukset
- vinkkejä
CAT junalla menopaluu lentokentältä Wien Mitte asemalle 16 eur. Yhteen suuntaan 9 eur. Bussilla ja S-bahnilla tietty halvempaa, mutta CAT nopeampi, vain 16 min.
Hotel Post sijaitsee lähellä Schwedenplatsia, eikä Pyhän Tapanin kirkko toisessa suunnassa ole kaukana. Lähellä on paljon kauppoja, suklaapuoteja, kahviloita, pubeja ja makkara/pizza kioskeja.
24 tunnin matkakortti maksoi 5,70 eur. Otin 1 h turistibussikierroksen, 13 eur, mutta saman olisi voinut hoitaa paljon halvemmalla ratikkalinjoja 1 ja 2 yhdistellen. Seuraavalla kerralla teemme niin.
Hotel Post *** on hyvällä paikalla!! Kävelymatkan päässä Wien Mitte asemalta. Lentokentällä tarjosivat myös CAT-juna CAT-taksi pakettia. Minulle olisi maksanut 24 eur. olin yksin liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976