Edullista majoitusta

Matkalle aikova.

Mistä löytyisi edullista majoitusta Dublinista tai sen lähialueelta(30km:n säteeltä)? Olisimme neljän hengen porukalla reissuun lähdössä kevättalvella ja olisi mukava tietää jos on kokemusta erilaisista majoituspaikoista. Ja myös missä hinnoissa siellä muutenkin majoitus on? Kiitos.

7

1602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissus

      Dublinissa sekä sen lähiympäristössä majoittuminen on kallista...paitsi jos kelpuuttaa hotellin sijaan esim. hostellin tai B&B-tyyppisen majoituksen. Hostelleja löytyy jo alkaen 15€/yö/hlö. mutta nuo ovat sitten niitä kimppahuonehintoja. Jos porukalle tilaa oman "yksityishuoneen" hostellista, liikutaan jo Hotellihintojen tasalla. Itse bookkasin juuri pari viikkoa sitten hotellihuoneen tammikuulle 5vrk. hintaan 276 euroa ja sitä pidin kohtuullisena hintana koska kyseessä on hotelli aivan Dublinin ydinkeskustassa.
      Hotelleja yms. majoitusta kannattaa aina etsiä vaikka nettiosoitteesta www.booking.com tai käväistä www.ryanair.com ja sieltä etusivun linkkien kautta katsastaa tarjontaa hintoineen.

      • Pietu82

        Ei kaikki hotellit ole kalliita.Itse olen majoittunut useasti kolmen tähden hotelleihin keskustassa tai aivan kävelymatkan päästä ydinkeskustasta ja ei voi moittia liian hintaviksi.Kaikkihan riippuu tietysti mistä osaa etsiä.Itse olen netin kautta hakenut Dublinin hotelleista tietoa ja sieltä löytänyt edullisimmat vaihtoehdot.Myös Ryanairin sivujen kautta voi katsella hotelleja.Viimeksi olin Isaacs hotellissa(erikseen Isaacs Hostel),joka oli edullinen.Russell Court hotellissa oli myös edullista yöpyä,mutta hinnat riippuvat myös sesonkiajoista.
        Tutkaile mitä netistä löytyy.Varmaan infoa löytyy myös sivulta www.visitdublin.com


      • Kissus
        Pietu82 kirjoitti:

        Ei kaikki hotellit ole kalliita.Itse olen majoittunut useasti kolmen tähden hotelleihin keskustassa tai aivan kävelymatkan päästä ydinkeskustasta ja ei voi moittia liian hintaviksi.Kaikkihan riippuu tietysti mistä osaa etsiä.Itse olen netin kautta hakenut Dublinin hotelleista tietoa ja sieltä löytänyt edullisimmat vaihtoehdot.Myös Ryanairin sivujen kautta voi katsella hotelleja.Viimeksi olin Isaacs hotellissa(erikseen Isaacs Hostel),joka oli edullinen.Russell Court hotellissa oli myös edullista yöpyä,mutta hinnat riippuvat myös sesonkiajoista.
        Tutkaile mitä netistä löytyy.Varmaan infoa löytyy myös sivulta www.visitdublin.com

        Tuo minun tammikulle tekemä varaus on juuri Isaacs Hotelliin (EI hostelliin). Havaitsin, että hostellissa olisi ollut jopa kalliimpaa majoittua kuin tuolla hotellin puolella. Hieman vain epäilyttää se, että asiakkaat moittii hotellia meluisaksi...saa siis nähdä mitä tykätään. Myös se harmoittaa hieman ettei aamiainen kuulu hintaan. Pitänee etsiä läheltä joku sopiva aamiaispaikka sillä hotellissa se tuntuu olevan kallista (12,50€) ja lukemani perusteella ei ole hintansa väärtti.

        Valitsin sen tällä kertaa sen sijainnin mukaan. Aiemmin olen majoittunut enempi tuolla Stephen Gardenin suunnalla mutta nyt halusin päästä tapahtumien keskipisteeseen :)


      • Pietu82
        Kissus kirjoitti:

        Tuo minun tammikulle tekemä varaus on juuri Isaacs Hotelliin (EI hostelliin). Havaitsin, että hostellissa olisi ollut jopa kalliimpaa majoittua kuin tuolla hotellin puolella. Hieman vain epäilyttää se, että asiakkaat moittii hotellia meluisaksi...saa siis nähdä mitä tykätään. Myös se harmoittaa hieman ettei aamiainen kuulu hintaan. Pitänee etsiä läheltä joku sopiva aamiaispaikka sillä hotellissa se tuntuu olevan kallista (12,50€) ja lukemani perusteella ei ole hintansa väärtti.

        Valitsin sen tällä kertaa sen sijainnin mukaan. Aiemmin olen majoittunut enempi tuolla Stephen Gardenin suunnalla mutta nyt halusin päästä tapahtumien keskipisteeseen :)

        Olin viimeksi juuri kyseisessä hotellissa ja muuten meluhaittoja ei ollut,mutta juna menee aivan hotellin vierestä,että sen äänet kyllä kuuluvat.Hotellissa on italialaistyyppinen ravintola,jossa oli hyvä ruoka.Tosiaan,aamiaisesta olisi saanut pulittaa sen 12,50 euroa,mutta itse söimme O`Connells Streetillä olevassa aamiaispaikassa,jossa esim.big breakfast maksoi 7,95 e(munakokkelia,pekonia,papuja,makkaraa,tomaattia,paahtoleipää jne.).Se oli mielestäni ihan jees.Ja monessa pubissa saat klo 11 asti aamupalaa ja 12 eteenpäin lounasta.
        Myös minä olin aikaisemmin majoittunut sillan toisella puolen,juurikin St.Stephen`s Greenin lähellä ja täytyy sanoa,että tulevaisuudessa aion majoittautua sille puolelle.Itse asiassa,lähdeme taas joulukuussa ja hotellimme on nyt sataman lähellä.
        Erittäin hauskaa reissua sinulle :).


    • Liina

      Moi!

      Dublinin keskusta on kallista, mutta suht edullisiakin vaihtoehtoja löytyy mm. sivulta www.visitdublin.com. Itse löysin sieltä kolmen tähden hotellin keskustasta (Ripley Court) n. 35€ hlö sisältäen irlantilaisen aamiaisen. Hotellia on kehuttu TripAdvisorin sivuilla, joten kyllä sinne varmaan uskaltaa mennä. Jos jää kauemmaksi, esim. Travelodge Dublin Airport on hyvä (olen yöpynyt siellä). Hyvä puoli siinä on se, että neljäkin henkeä voi yöpyä samassa huoneessa ja sijainti on hyvä (lähellä lentokenttää, mutta rauhallisella paikalla hyvien yhteyksien päässä Dublinista), huono puoli se, että aamiainen on maksettava erikseen. Halpa se oli, muistaakseni jotakin 25€ hlö/yö. Samalla ketjulla on hotelleja eri puolella Dublinin ympäristöä, mm. yksi Rathminesin alueella, joka lentokenttähotellia lähempänä keskustaa (hintakin on tosin kovempi). Onnea etsintään!

    • Nimetön

      on Navan niminen kaupunki. Siellä oltiin kaverin kans 5 päivää syyskuussa ja vrk/25e. B&B talot on hyviä, koska niissä saa oikeasti tuhdin aamupalan ja sillä mäkin pärjäsin hyvin 5 tuntia.

      The Yellow House oli paikan nimi ja bussi pysähtyy tarvittaessa liikennevaloissa mistä on mäen päälle n. 15m matka yöpaikkaan. Ja niitä busseja menee sinne tunnin välein. En tosin tiedä joko moottoritie on siinä kunnossa, että sitä pitkin pääsee jopa nopeammin Dubliniin, mutta kannattee kysellä etukäteen noista B&B taloista, koska meillekkin hinta laski 5 eurolla, kun varattiin etukäteen majoitus.

      • Pat Kane

        Onko järkevää ottaa nukkuminen jokaiseksi yöksi ?

        Mitä jos on ulkona myöhempään ja siten ei kerkiä juuri nukkumaan !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe