Mitä tehdä, kun tämä matkustelunhalu ei laannu kolmikymppisenäkään? Laitoin toivoni siihen, että vanhemmiten rauhoittuisin...Tilanne senkuin pahenee.
Levottomuus
4
926
Vastaukset
- Tallaaja
Jalkapohjia vielä kutkuttaa vaikka on tässä jo vietetty 70 kymppiset. Tämä tauti kiihtyy vain vanhetessa.
- Mie vaan
Miksi ihmeessä matkusteluhalun pitäisi laantua? Onhan toki mukavaa matkailla, nähdä eri kulttuureja, tavata erilaisia ihmisiä ja samalla rentoutua. Itse olen jo 40 täyttänyt, aina haaveillut matkustelemisesta ja vasta tänä kesänä voinut toteuttaa ensimmäisen matkani. Sinulle sekä varttuneemmalle matkaajalle toivotan hyviä matkoja ja mielenkiintoisia kokemuksia.
- vanhetessaan
Nythän sitä vanhempana (ja viisaampana) nauttii matkustamisesta enemmän kun viinan juonti ei ole enää matkan päätarkoitus.
- 3kymppinen
Olen reilu kolmekymppinen ja matkailukuume on nyt kovempi kuin koskaan. Jo muutaman vuoden ajan olemme matkailleet ulkomailla n. 4-5 viikkoa vuodesta, eli käytännössä lähes kaikki lomapäivät, mitä töistä saa. Olemme aviopari, jota lapset eivät kiinnosta ja työssäkäynnin paras motivaatio on tuo rahan saanti matkailua varten. Vapaa aika kuluu töiden jälkeen suurimmaksi osaksi uusien matkakohteiden tutkailemiseen ja muun matkailuun liittyvän tiedon etsintään. Harrastus on kokonaisvaltainen. Näin ajattelimme jatkaa ainakin seuraavat 10 vuotta. Eipä tartte myöhemmin katua, että olis pitänyt reissata silloin nuorempana. Suosittelen niille, jotka eivät lapsia halua hankkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708