Levottomuus

hubi

Mitä tehdä, kun tämä matkustelunhalu ei laannu kolmikymppisenäkään? Laitoin toivoni siihen, että vanhemmiten rauhoittuisin...Tilanne senkuin pahenee.

4

934

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tallaaja

Jalkapohjia vielä kutkuttaa vaikka on tässä jo vietetty 70 kymppiset. Tämä tauti kiihtyy vain vanhetessa.

• Mie vaan

Miksi ihmeessä matkusteluhalun pitäisi laantua? Onhan toki mukavaa matkailla, nähdä eri kulttuureja, tavata erilaisia ihmisiä ja samalla rentoutua. Itse olen jo 40 täyttänyt, aina haaveillut matkustelemisesta ja vasta tänä kesänä voinut toteuttaa ensimmäisen matkani. Sinulle sekä varttuneemmalle matkaajalle toivotan hyviä matkoja ja mielenkiintoisia kokemuksia.

• vanhetessaan

Nythän sitä vanhempana (ja viisaampana) nauttii matkustamisesta enemmän kun viinan juonti ei ole enää matkan päätarkoitus.

• 3kymppinen

Olen reilu kolmekymppinen ja matkailukuume on nyt kovempi kuin koskaan. Jo muutaman vuoden ajan olemme matkailleet ulkomailla n. 4-5 viikkoa vuodesta, eli käytännössä lähes kaikki lomapäivät, mitä töistä saa. Olemme aviopari, jota lapset eivät kiinnosta ja työssäkäynnin paras motivaatio on tuo rahan saanti matkailua varten. Vapaa aika kuluu töiden jälkeen suurimmaksi osaksi uusien matkakohteiden tutkailemiseen ja muun matkailuun liittyvän tiedon etsintään. Harrastus on kokonaisvaltainen. Näin ajattelimme jatkaa ainakin seuraavat 10 vuotta. Eipä tartte myöhemmin katua, että olis pitänyt reissata silloin nuorempana. Suosittelen niille, jotka eivät lapsia halua hankkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2735
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      91
      1034
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      901
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      875
    5. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      847
    6. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      837
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      800
    8. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      794
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      724
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      719
    Aihe