pitääkö paikkaa että..........

konkurssi pesä..............

nk-logistiikka menettää keskon ajot,kun puhuvat että kaukokiito alkaa ajaan sen pohjosen ajot,,,,joko kittilä on kanttuvei.......

8

3173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myllylän kumipää

      kyllä ne loppuu..

    • minä...

      Olen ajanut NK-Logistiikalle pari vuotta,ja joka ikinen päivä me ollaan oltu menossa konkurssiin, meiltä on ajot viety, mutta mutta.... Aina on joka saatanan päivä joutunut töihin lähteen, elikkä ne niistä huhuista. Toiseksi jos viittii netistä katsoa, niin NK-Logistiikalla menee taloudellisesti erittäin hyvin, vaikkakin maksaa nelostien parasta palkkaa. Keskity sinä vain omiin hommiin ja koita olla ajamatta autoa kiinni jyväskylän hiekkakentälle.

    • ihmettelevä.....

      No, milloin se kaukokiito alkaa ajamaan keskoa Rovaniemelle? Olen kohta odottanut sitä vuoden, mutta aina pitää lähteä lastaamaan Rovaniemelle elintarvikkeita. Edelleenkin NK-logistiikka on pystyssä ja uusii kalustoa aika tiheää vauhtia. Osaatko antaa uuden aikataulun, milloin tämä tapahtuu, että osaan varautua lomalle pääsyyn. Palaamme vuoden päästä asiaan.

    • Kaukokiitolainen

      Ei ala ainakaan mun tietojen mukaan. Oon ite Kaukokiidolla töissä eikä meillä olla puhuttu mitää et alettais ajaa Rovaniemelle Keskoa. Pohjoiseen ajetaan runkoo Hakkilasta Ouluun ja sitte jakoa Oulun/Kemi-Tornion suuntaan muutamaan paikkaan mutta ei Rovaniemelle. Et ei muutaku kovaa ajoa NK-miehet ja työn iloa!!!

      • mennyt jo

        vuosia sitten konkurssiin ja tilalle tuli NK-Logistiikka Rovaniemi Oy
        Sama pulju ja samat miehet taispa tulla samoja autojakin.
        Tälläinen muistikuva on jostain jäänyt ja Ytj:n jotain samansuuntaista näytti.
        Että tuskin se nyt on konkkaan menossa


      • Kysynpä vaan

        Kauanko noin tietoja vuotava pitää työpaikkansa näinä aikoina?


    • ENTINEN KUSKI

      kyllä se nk:lla autokanta on kanttuvei jos ei kolmea autoa vaiha vuodessa ja muuten menis aika hyvin jos ei tulis parikymppisiä pohjosen reissuja sekä vielä vittuiluja päällepäin et ei siellä kukaan viihy jos johtaja on täys p:stä joka ei välitä mitään työntekijäistä - siitä seuraa et pitäs kattoo peiliin jos lähtee paljo miehiäveks. ja jos sekin johtaja vielä kuuntelis työntekijän selityksiä mut lopputili tulee jos huollat auton muualla kuin !!!!!pihalla. Varotuskin tulee jos kuset tienpuoleen etkä huomaa et siinä olikin rengas

    • nipåa

      Näin se on nähtävä!nipa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe