mitä vi*tua! aatamin omena tytöllä? siis mulla.. haluun sen pois! se häiritsee minua! oisko jtn konsteja? oon aika laiha.. pitäiskö mun alkaa lihoo?? auttakaaa pliiisss!!
aataminomena
10
3486
Vastaukset
- Tissiliisa
Syö paljon suklaata että lihot.
- yksvaann
Kyllähän siinä voi jotain tuntua mutta miehillä se on huomattavasti näkyvämpi.
Puhu vanhempiesi kanssa asiasta ja vertaa vaikka isäsi aataminomenaan.- .............................
Siis jos naisilla on näkyvä aataminomena niin se leikataan pois.
- yksvaann
............................. kirjoitti:
Siis jos naisilla on näkyvä aataminomena niin se leikataan pois.
Eihän se sinänsä haittaa.
- yksvaann
Kyllähän siinä voi jotain tuntua mutta miehillä se on huomattavasti näkyvämpi.
Puhu vanhempiesi kanssa asiasta ja vertaa vaikka isäsi aataminomenaan.
Ja aataminomena viittaa myös miesmäiseen ääneen.
Tätä sinulle tuskin on.
Se olisit huomannut kauan ennen minun kirjoitustani.
Sinulle tuskin on aataminomenaa.
Oletan että se on vain henki/ruokatorvesi jokin normaali pahkura, johtuen sen normaalista muodosta.
Aina voit puhua vanhemmillesi näistä.- Kokemusta on
Ns. "aataminomenalla" ei ole mitään tekemistä miesmäisen äänen kanssa. Se on vain rustoa.
Sen voi tosiaan leikata. Minulta on leikattu ja se tehtiin Helsingissä korva-, nenä-, ja kurkkutautien poliklinikalla. Helppo juttu, eikä mene kauaa. Hankihan lähete! - minaaaaaaaaa
Kokemusta on kirjoitti:
Ns. "aataminomenalla" ei ole mitään tekemistä miesmäisen äänen kanssa. Se on vain rustoa.
Sen voi tosiaan leikata. Minulta on leikattu ja se tehtiin Helsingissä korva-, nenä-, ja kurkkutautien poliklinikalla. Helppo juttu, eikä mene kauaa. Hankihan lähete!Hei ! kokemusta on- mitä kautta hankit lähetteen? ja miten ilmoitit asian lääkärille? kun on vähän epänormaali tapaus tämä tytöllä aataminomena.. :(
- nuppu sika
En minä usko, jotta sinula ois´mittää semmosta! Tai sitten sinula on struuma!
- Skrr
Mulki o
- drterty
Helveti järkevää ja turvallista varmaan joo leikata kurkunpää pois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265