Tipsupentukuumetta

pentukuume

Heipsan tipsuihmiset!
Mistä kennelistä/kasvattajalta olette tipsunne hankkineet ja millainen kuva teille jäi kasvattajasta? Olen itse hankkimassa tipsua ensi vuonna ja vähän kartoitan muiden mielipiteitä. Tiibetinspanielit ry:n sivuilla ei nimittäin saa mainostaa mitään tiettyä kasvattajaa, joten ajattelin lähteä keräämään mielipiteitä ja kokemuksia täältä. Entä oletteko pentua ottaessanne selvittäneet pennun suvun terveyttä?    

4

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sussex spaniel

Laita googlen hakusanaksi kennel koirarodut. Siellä kerrotaan eri rotujen kasvattajista ja pentueista. Jos nyt sie ei oo pentuja vapaana, niin ainakin ens kesänä.
      T: Sussex spaniel

• Sussex spaniel

Parempi hakusana googleen olisikin koirat.com koirarodut tiibetinspanieli. Siellä on ruhtinaalisesti kasvattajia ja pentueita.
      T: Sussex spaniel

• Daimie

meidän oma tipsumme on Kennel Exaltedista Turun suunnalta. Kasvattaja vaikutti todella mukavalta ja auttavaiselta, olimme ensimmäistä koiraa hankkimassa. Taitaa olla vielä yksi samasta pentueesta kuin meidän oma, katsopas nettisivut:

http://kennel.exalted.googlepages.com/kennelexalted

• tipsuperhe

meillä syntyi juuri 27.6 6 tipsupentua. 3 urosta ja 3 narttua. Ovat terveistä lääkärintarkistamista vanhemmista ja erittäin rauhallisista..
      Vaikka ovat rekisteröityjä ja näyttelyissäkin parjanneita, ovat silti kotikoiria ja meillä on ns. "vappa kasvatus" eli asumme maalla ja koirat saavat elää vapaasti, olla joko sisällä tai ulkona, miten itse tahtovat. ja meidän koirat on hankittu pienkasvattajalta jolla on erittäin hyvä maine ja sieltä lähtee terveitä koiria. Mutta me itse emme tosiaan ole mikään kennel, pelkätään kotikoiraharrastajia:)
      Pennut on söpöjä ja ilmanmuuta ne rekisteröimme ja sirutamme ym pakolliset kuviot ennen myyntiä. asumme Virroilla, Pirkanmaalla.

2 v sitten teetimme samalla emolla pentuja ja olemme saaneet pelkkää kiitosta pennuista ja koirista. Ovat niin mukavia. Opetin pennut lähes sisäsiisteiksi ennen myyntiä. Itselle jätimme yhden ja siitä on kuva www. nerogold.fi top ykkönen:) se on meidän koiruli, näiden uusien pentujen sisar: (saa äänestääkin)

Se on vähän "makuasia" haluaako nartun vai pojan. pojista kasvaa suurempia ja ei ole juoksuaikoja. Mutta jos joskus meinaa teettää pentuja, silloin tyttö on paras vaihtoehto..
      minulle voipi mailata : [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7383
    2. 78
      4893
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4789
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4208
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2998
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2629
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2531
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46
      2176
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2171
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1810
    Aihe