Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tipsupentukuumetta

pentukuume

Heipsan tipsuihmiset!
Mistä kennelistä/kasvattajalta olette tipsunne hankkineet ja millainen kuva teille jäi kasvattajasta? Olen itse hankkimassa tipsua ensi vuonna ja vähän kartoitan muiden mielipiteitä. Tiibetinspanielit ry:n sivuilla ei nimittäin saa mainostaa mitään tiettyä kasvattajaa, joten ajattelin lähteä keräämään mielipiteitä ja kokemuksia täältä. Entä oletteko pentua ottaessanne selvittäneet pennun suvun terveyttä?    

4

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sussex spaniel

      Laita googlen hakusanaksi kennel koirarodut. Siellä kerrotaan eri rotujen kasvattajista ja pentueista. Jos nyt sie ei oo pentuja vapaana, niin ainakin ens kesänä.
      T: Sussex spaniel

    • Sussex spaniel

      Parempi hakusana googleen olisikin koirat.com koirarodut tiibetinspanieli. Siellä on ruhtinaalisesti kasvattajia ja pentueita.
      T: Sussex spaniel

      • Daimie

        meidän oma tipsumme on Kennel Exaltedista Turun suunnalta. Kasvattaja vaikutti todella mukavalta ja auttavaiselta, olimme ensimmäistä koiraa hankkimassa. Taitaa olla vielä yksi samasta pentueesta kuin meidän oma, katsopas nettisivut:

        http://kennel.exalted.googlepages.com/kennelexalted


    • tipsuperhe

      meillä syntyi juuri 27.6 6 tipsupentua. 3 urosta ja 3 narttua. Ovat terveistä lääkärintarkistamista vanhemmista ja erittäin rauhallisista..
      Vaikka ovat rekisteröityjä ja näyttelyissäkin parjanneita, ovat silti kotikoiria ja meillä on ns. "vappa kasvatus" eli asumme maalla ja koirat saavat elää vapaasti, olla joko sisällä tai ulkona, miten itse tahtovat. ja meidän koirat on hankittu pienkasvattajalta jolla on erittäin hyvä maine ja sieltä lähtee terveitä koiria. Mutta me itse emme tosiaan ole mikään kennel, pelkätään kotikoiraharrastajia:)
      Pennut on söpöjä ja ilmanmuuta ne rekisteröimme ja sirutamme ym pakolliset kuviot ennen myyntiä. asumme Virroilla, Pirkanmaalla.

      2 v sitten teetimme samalla emolla pentuja ja olemme saaneet pelkkää kiitosta pennuista ja koirista. Ovat niin mukavia. Opetin pennut lähes sisäsiisteiksi ennen myyntiä. Itselle jätimme yhden ja siitä on kuva www. nerogold.fi top ykkönen:) se on meidän koiruli, näiden uusien pentujen sisar: (saa äänestääkin)

      Se on vähän "makuasia" haluaako nartun vai pojan. pojista kasvaa suurempia ja ei ole juoksuaikoja. Mutta jos joskus meinaa teettää pentuja, silloin tyttö on paras vaihtoehto..
      minulle voipi mailata : [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe