En tiedä kuuluuko tämä tälle palstalle, mutta kuitenkin...Meillä tytöllä oli pahoja vatsavaivoja melkein heti syntymästä alkaen, nukkui muutaman tunnin vuorokaudessa!Lääkärit jo epäili ties mitä ja mm.koliikkia ja olisivat jo ottaneet sairaalaan tutkittavaksi. Väsyneenä unohdettiin välillä antaa d-vitamiini (kokeiltiin niitäkin useampia merkkejä)ja lopulta saatiin lääkäriltä pitkin hampain lupa lopettaa kokonaan d-vitamiini, kun sitä aloin epäillä syyksi Ja siihen loppui itkut!2,5kk taas aloitettiin ja vatsa jo kesti. Käytiin kaikki vyöhyketerapiasta kauratyynyyn läpi!Koskaan en ollut kuullut että d-vitamiini voisi vaikuttaa eikä kukaan sitä maininnut! Kannattaa miettiä tätäkin vaihtoehtoa kun pikkuinen itkee! nyt tyttö jo kohta vuoden, mutta tuoreessa muistissa on valvotut/itketyt yöt. Jaksamista kaikille!
D-vitamiini
carita
4
1447
Vastaukset
- --------------................
meillä ihan sama juttu, tajusin sen sit itse ja ostin apteekista toisia tippoja, en siis käyttäny enkä käytä niitä mitä sai neuvolasta. ne tipat mitä voi pitää huoneenlämmössä on parempia vatsalle, ne on vesi pohhjaisia ja hellempiä vatsalle. ja mun helpompi muistaakkin ne tipat kun ei ole jääkaapissa.
- kiitos kun kerroit muillekin!
- yiliuy
sama oli meil d vitamiini aiheutti kovat mahavaivat ja lopetettiin anto 3kk asti.
- nytherrantähden
D-vitamiinia lopettako. Riisitauti on vakava sairaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272850Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän312473- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542229Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241850Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1031624- 3081539
- 1341438
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131436